• Mijn leven heeft officieel, geen. zin. meer. -oké dat is overdreven, maar toch-

    Goed, ik was met nieuwjaar bij een feest, en was dus niet thuis.

    Nu heeft mijn moeder een collega, en haar zoon zit bij mij op school, en ik heb vaak les met hem. Hij is niet zo'n populair kind, maar heel erg stil enzo. Nou goed, HIJ WAS BIJ MIJN MA MET NIEUW JAAR.

    En nu hoor ik jullie denken; dus?

    oh geloof me, dat wil je niet mee maken. Er waren 9 mensen in totaal, en mijn oh zo beschaafde KUCHKUCHKUCH buurman was er ook. Dus mijn stiefpa liet me filmpjes zien, waar ... nouja het is te erg. Ik schaam me DOOD. |D de kamer stond blank van de rook, overal stond drank, en echt het was te erg, ik durf me niet meer op school te vertonen. ;__; ik schaam me kapot.
    Kan iemand zich hier iets bij voorstellen? :c


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:04 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    @iedereen, ik schaam me gewoon dood omdat die gast dan vast allemaal gekke dingen gaat denken van mijn familie, weet je. :B

    period much, girls? D:

    oh plus, straks weet de klas er van ofzo o_o
    Die kerol is toch de stille, die gaat er vast niets van rondspuien. :'D
    Daarbij; het was een nieuwjaarsfeestje, dan haalt iedereen wel eens gekke dingen uit en zo erg is het helemaal niet. Het kón erger.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Devines schreef:
    Wat maakt dat nou weer uit? Klinkt als een leuk feestje? :')

    Failish schreef:
    Ik begrijp je niet helemaal.
    Die filmpjes staan dus openbaar op het internet waardoor iedereen het kan zien?
    Don't get the point, jij was er toch niet bij om je voor schut te zetten dus waarom schaam jij je kapot?

    Ph en nee, dat niet.. thank god.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Louisaaa schreef:
    Je stelt je echt gewoon aan. Iedereen heeft schaam momenten. En waarom is het probleem dat er overal drank en gerookt werd is? Laat ze lekker van het padje af zijn.


    comfort in c h a o s

    Devines schreef:
    Wat maakt dat nou weer uit? Klinkt als een leuk feestje? :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jesus Christ sorry hoor, maar ik denk niet dat jullie het zo leuk zouden vinden als je een kutfamilie hebt en er is een kans dat dat door de school word doorverteld, stelletje evil bitches. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou me er niet meteen zorgen om maken.
    Misschien voelt het aan alsof het iets om te schamen, maar vindt hij het helemaal niet zo erg. (:
    En als hij stil is, is de kans niet zo groot dat hij het zomaar gaat rondvertellen. Misschien vertelt hij het wel aan zijn vrienden, maar niemand zegt dat die vrienden dat zullen doorvertellen aan de hele school.
    Ik zou eerst gewoon afwachten tot na de vakantie^^
    Volgens mij zal het allemaal wel goed meevallen. :'D

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:23 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Larten schreef:
    Jesus Christ sorry hoor, maar ik denk niet dat jullie het zo leuk zouden vinden als je een kutfamilie hebt en er is een kans dat dat door de school word doorverteld, stelletje evil bitches. D:


    Ik was lief :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *ziet Titel*
    *pakt Pistool * :Y)
    Eigenlijk begrijp ik niet helemaal wat je bedoelt ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Devines schreef:
    Wat maakt dat nou weer uit? Klinkt als een leuk feestje? :')

    Lovingly schreef:
    (...)

    Ik was lief :3

    Ja, jij bent een uitzondering dan!

    @RainbowDay, ik heb geen zin om het duidelijk te maken. :I
    @Histoire, hmm we zullen zien D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    Jesus Christ sorry hoor, maar ik denk niet dat jullie het zo leuk zouden vinden als je een kutfamilie hebt en er is een kans dat dat door de school word doorverteld, stelletje evil bitches. D:


    Ik heb hetzelfde meegemaakt schat (: dus ik verander mijn reactie lekker niet (:
    Leuke is, ik maakte het mee en die jonge was mijn crush.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik heb hetzelfde meegemaakt schat (: dus ik verander mijn reactie lekker niet (:
    Leuke is, ik maakte het mee en die jonge was mijn crush.

    Maar is joun familie ook prettig gestoord? D|


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Ja, jij bent een uitzondering dan!

    @RainbowDay, ik heb geen zin om het duidelijk te maken. :I
    @Histoire, hmm we zullen zien D:


    woehoew \o/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Larten schreef:
    (...)
    Maar is joun familie ook prettig gestoord? D|


    Dude XD was vorig jaar met oud en nieuw en ze zaten te kloten met en schort.. met als afbeelding van vrouwen lichaam in bikini, iedereen van de mannen moest hem om & werd foto van gemaakt.

    Mijn nuchtere papa vond het leuk om zijn broek uit te trekken -onderbroek gewoon aan en dan die schort om. Dusss... Cuwl hea (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you