• For everyone who believes in Drarry:





    The story of all stories


    Once upon a time there were two Bad boys. They kept their Erased Love alive during The Afterwar. Though they were eachother's Perfect Enemy, and they swore to Never fall in love, they still loved
    Being Wacthed.
    Sometimes they fight, like Snakes&Lions, though their love is Surreptitious&Mellifluous. But in this Secret life they live, One moment can change everything.
    When love takes over, there will be pain, heartache and
    Broken Promises.

    'This will remind you,' Draco said, 'That You ain’t gonna tie me down.'
    'I can’t stop now,' the other boy answered. How could he know that When you play with fire you get burned?
    'We all have our scars,' the blonde said sadly. 'I can't love you.'
    'No,' Harry replied with tears in his eyes. 'How could you love me when your heart is stone cold?'
    'I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you!' Draco replied angrily. 'I never asked for you to love me!'
    'But Loving you is like breathing, so how can I stop?' Harry said softly.
    'Would you kill for the one you love?' Draco asked, ignoring Harry's question.
    'Of course,' Harry said.
    Killers are quiet and so was his voice.
    'Would you Hit me one more time?' Draco asked, trying to change the subject. It was time for them to part ways.
    'How can I?' Harry asked. 'I love you, you know that We’re meant to be
    .'



    List of awesome Drarryheads:
    Gancanagh = Elise
    Suspenders = Elise
    BookLover = Evelien
    Thumper = Kimberly
    LoveLost = Sharon
    Eledhel = Rosa
    Orchideous = Nicky
    Smugness = Glenn
    Lovingly = Evelien
    Pukkelxding = Annick
    Paynelinson = Lies
    Saph = Lizz
    Tragically = Karin


    Every Saturday is Drarry-day!

    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    Soundtrack

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 19:20 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    He still hates me.


    Cool, neat, swell -Cry

    Lovingly schreef:
    (...)

    Awh, Nicky.
    Ik had het niet beter kunnen zeggen :3


    Dat hou ik altijd in mijn hoofdje, want ergens moet toch die ene persoon zijn, en wie weet is het iemand waar je ooit al van gehouden hebt en dat zal zoveelste beter zijn, maar voor nu is het afwachten. We zijn nog jong en hebben tijd genoeg om fouten te maken en dingen goed te doen, dus waarom niet in de liefde? (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dat hou ik altijd in mijn hoofdje, want ergens moet toch die ene persoon zijn, en wie weet is het iemand waar je ooit al van gehouden hebt en dat zal zoveelste beter zijn, maar voor nu is het afwachten. We zijn nog jong en hebben tijd genoeg om fouten te maken en dingen goed te doen, dus waarom niet in de liefde? (bloos)


    Ow ja.
    And I'm supposed to do that with my... teddybear?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Paynelinson schreef:
    He still hates me.


    Je bent wat, 15? Het is normaal dat je nu nog niet 'the one' hebt gevonden. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Evelien; I agree. (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Lovingly schreef:
    (...)

    Ow ja.
    And I'm supposed to do that with my... teddybear?


    Evelientje, fouten maken en goede keuzes maken gebeurt niet enkel in de liefde. Dan heb ik het over vriendschap, schoolkeuzes, dingen die je uitprobeert. (: Kijk, ik ga in de zomervakantie voor een weekend naar Londen om dan te beslissen of ik voor een jaar daarheen vertrek of niet, daar kan ik ofwel een grote fout begaan ofwel de keuze van mijn leven maken. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Evelientje, fouten maken en goede keuzes maken gebeurt niet enkel in de liefde. Dan heb ik het over vriendschap, schoolkeuzes, dingen die je uitprobeert. (: Kijk, ik ga in de zomervakantie voor een weekend naar Londen om dan te beslissen of ik voor een jaar daarheen vertrek of niet, daar kan ik ofwel een grote fout begaan ofwel de keuze van mijn leven maken. (:


    Ik dacht da wij samen naar Artesis gingen D:
    ow, als het dat maar is :')
    Dan maak ik fouten genoeg (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Je bent wat, 15? Het is normaal dat je nu nog niet 'the one' hebt gevonden. (:

    I'm a loner. Ik zou gewoon graag iemand hebben om mee te knuffelen, kussen,..
    Mijn teddy is niet erg behulpzaam.


    Cool, neat, swell -Cry

    Lovingly schreef:
    (...)

    Ik dacht da wij samen naar Artesis gingen D:
    ow, als het dat maar is :')
    Dan maak ik fouten genoeg (joehoe)


    Hm, ja, ik zit momenteel op het vlak van 'waar wil ik met mijn leven heen' nogal in de knoop. Hard to explain, wat ik nu eigenlijk wil.
    En trouwens, als ik daar voor een jaar naartoe ga ben ik terug wanneer jij bent afgestudeerd, als ik eind 2012 al ga. En anders wordt het uitgesteld tot ik heb beslist of ik naar Atesis ga of niet.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Paynelinson schreef:
    (...)
    I'm a loner. Ik zou gewoon graag iemand hebben om mee te knuffelen, kussen,..
    Mijn teddy is niet erg behulpzaam.


    Exactly.
    En allergisch zijn aan uw hond helpt ook niet veel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Hm, ja, ik zit momenteel op het vlak van 'waar wil ik met mijn leven heen' nogal in de knoop. Hard to explain, wat ik nu eigenlijk wil.
    En trouwens, als ik daar voor een jaar naartoe ga ben ik terug wanneer jij bent afgestudeerd, als ik eind 2012 al ga. En anders wordt het uitgesteld tot ik heb beslist of ik naar Atesis ga of niet.


    It's your life, darling.
    Do what you gotta do (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Paynelinson schreef:
    (...)
    I'm a loner. Ik zou gewoon graag iemand hebben om mee te knuffelen, kussen,..
    Mijn teddy is niet erg behulpzaam.


    Ja, ik ben 17 en heb dat ook maar heel erg kort gekend en geloof mij, ik zou niets liever willen dan dat. (:
    Kijk, je hebt nog zoveel jaren te gaan en nog zoveel tijd om die iemand te vinden, maar je moet je daar niet door laten tegen houden en dingen doen die je graag doet. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Le relationships in this topic. x-x
    -stays out of it-

    @Elise; What relationship? :W The one with my teddy?


    Cool, neat, swell -Cry

    Paynelinson schreef:
    @Elise; What relationship? :W The one with my teddy?


    and dog?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.