• Vanmiddag zou ik met een vriendin naar de bieb gaan om even bij te kletsen, het is daar namelijk rustig en wij zijn allebei gek van boeken.
    Ik was dus kwart over twee bij de bieb, zit zij daar met haar moeder. Ik dacht nog: huh, waarom moet haar moeder erbij?
    Afijn, ik sprak twee minuutjes met haar totdat haar moeder zei dat ze weer weggingen, de moeder had thuis nog werk ofzo.
    En opeens was ze weer weg! Ik voelde me echt gekwetst, want ik had mezelf speciaalvoor haar opgepept omdat ik me niet erg goed voelde. Mijn ouders waren echt boos op haar en haar moeder, want ik was eigenlijk voor niets door de storm gefietst.

    En nu ben ik zwaar pissig, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Saph schreef:
    That really sucks.. ik haat het als je erg naar iets uitkijkt en het dan neit doorgaat...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat snap ik. Ik vind het ook heel lullig dat ze dat doet :S Ze had minstens ff een reden kunnen geven.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    That totally sucks. Jullie hadden afgesproken, dan klopt dit niet wat ze doet.
    En ik ben het helemaal eens met Saph


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naaaawh, schatje toch. Dat is echt vervelend, inderdaad.
    Maar je hebt altijd mij nog.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Saph schreef:
    That really sucks.. ik haat het als je erg naar iets uitkijkt en het dan neit doorgaat...


    Inspiration can hit you any time

    heb ik ook vaak meegemaakt
    elke keer als we iets afspreken dan zegt zij af, een dag van tevoren
    dus ik leef met je mee

    Dat is echt lullig. Niet zo aardg om eerst iets af te spreken en dan zo te doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind het vooral vreemd, minder dan gemeen. Misschien was er wel een achterliggende reden waar jij niets van weet? Nouja, ik weet het niet, het is gewoon raar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Chemist schreef:
    Het valt wel mee, je spreekt haar vast nog wel een keer. I could think of worse things.

    Ik heb ook al erger gehad. Je hebt haar ten minste nog gezien. Ze kon ook helemaal niet gekomen zijn.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Ik heb ook al erger gehad. Je hebt haar ten minste nog gezien. Ze kon ook helemaal niet gekomen zijn.


    :W Dus alleen omdat jij erger hebt gehad meot er zo gereageerd worden, als ze zich al slecht voelt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    That really sucks.. ik haat het als je erg naar iets uitkijkt en het dan neit doorgaat...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Chemist schreef:
    Het valt wel mee, je spreekt haar vast nog wel een keer. I could think of worse things.

    Dat er ergere dingen zijn betekent niet dat dit ook niet erg is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Saph schreef:
    (...)

    :W Dus alleen omdat jij erger hebt gehad meot er zo gereageerd worden, als ze zich al slecht voelt?

    Echt, hè. Alsof je eigen problemen er niet meer toe doen, omdat er altijd wel iemand is die iets 'ergers' heeft meegemaakt. En dat heb ik tussen haakjes gezet, omdat je niet voor iemand kan bepalen hoe erg iets is. Misschien de volgende keer iets bemoedigends i.p.v. 't gelijk maar af te doen als 'n probleem van niks...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Echt, hè. Alsof je eigen problemen er niet meer toe doen, omdat er altijd wel iemand is die iets 'ergers' heeft meegemaakt. En dat heb ik tussen haakjes gezet, omdat je niet voor iemand kan bepalen hoe erg iets is. Misschien de volgende keer iets bemoedigends i.p.v. 't gelijk maar af te doen als 'n probleem van niks...


    Thánk you. I tottally agree.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    :W Dus alleen omdat jij erger hebt gehad meot er zo gereageerd worden, als ze zich al slecht voelt?

    Welp zijn jullie allemaal op jullie period ofzo. Ik zeg alleen maar dat helemaal niet gekomen zou kunnen hebben en dat het nog erger zou zijn voor haar dan + dat ik al ergere dingen meegemaakt heb dan dat (en even ter verduidelijk dat het ook suckte van die vriendin, rottig wijf dat ze is) en dat dat ook suckte.
    Zo beter?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 18:28 ]