• Vanmiddag zou ik met een vriendin naar de bieb gaan om even bij te kletsen, het is daar namelijk rustig en wij zijn allebei gek van boeken.
    Ik was dus kwart over twee bij de bieb, zit zij daar met haar moeder. Ik dacht nog: huh, waarom moet haar moeder erbij?
    Afijn, ik sprak twee minuutjes met haar totdat haar moeder zei dat ze weer weggingen, de moeder had thuis nog werk ofzo.
    En opeens was ze weer weg! Ik voelde me echt gekwetst, want ik had mezelf speciaalvoor haar opgepept omdat ik me niet erg goed voelde. Mijn ouders waren echt boos op haar en haar moeder, want ik was eigenlijk voor niets door de storm gefietst.

    En nu ben ik zwaar pissig, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ganymede schreef:
    (...)
    Welp zijn jullie allemaal op jullie period ofzo. Ik zeg alleen maar dat helemaal niet gekomen zou kunnen hebben en dat het nog erger zou zijn voor haar dan + dat ik al ergere dingen meegemaakt heb dan dat (en even ter verduidelijk dat het ook suckte van die vriendin, rottig wijf dat ze is)
    Zo beter?


    Maar dat ben jij, en jij bent haar niet :W
    Je weet niet wat er mis was, je weet niet wat die vriendin voor haar betekent, je kan niet oordelen, echt niet :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Welp zijn jullie allemaal op jullie period ofzo. Ik zeg alleen maar dat helemaal niet gekomen zou kunnen hebben en dat het nog erger zou zijn voor haar dan + dat ik al ergere dingen meegemaakt heb dan dat (en even ter verduidelijk dat het ook suckte van die vriendin, rottig wijf dat ze is) en dat dat ook suckte.
    Zo beter?


    Nou, ja. :W Annabeth voelt zich kut, probeerd hier haar verhaal kwijt te kunnen, en dan komen jullie aan: "Ik heb erger gehad"

    voor de duidelijkheid, het topic draaid niet om jou. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Nou, ja. :W Annabeth voelt zich kut, probeerd hier haar verhaal kwijt te kunnen, en dan komen jullie aan: "Ik heb erger gehad"

    voor de duidelijkheid, het topic draaid niet om jou. ^^


    This


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Saph schreef:
    (...)

    Nou, ja. :W Annabeth voelt zich kut, probeerd hier haar verhaal kwijt te kunnen, en dan komen jullie aan: "Ik heb erger gehad"

    voor de duidelijkheid, het topic draaid niet om jou. ^^

    Dus het is ok als iemand zegt 'ik heb ook zoiets gehad' maar 'ik heb erger gehad' mag niet?
    Ik zeg toch dat ik het spijtig voor haar vind? Ik zou het ook niet leuk vinden dat mijn vriendin na enkele minuten het weer zou aftrappen.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Dus het is ok als iemand zegt 'ik heb ook zoiets gehad' maar 'ik heb erger gehad' mag niet?
    Ik zeg toch dat ik het spijtig voor haar vind? Ik zou het ook niet leuk vinden dat mijn vriendin na enkele minuten het weer zou aftrappen.


    Nou "ik heb dat ook gehad, is erg spijtig voor je" komt wat aardiger op haar over als: "Ik heb erger gehad"


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Nou "ik heb dat ook gehad, is erg spijtig voor je" komt wat aardiger op haar over als: "Ik heb erger gehad"

    Dat is maar hoe je het interpreteert.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Dus het is ok als iemand zegt 'ik heb ook zoiets gehad' maar 'ik heb erger gehad' mag niet?
    Ik zeg toch dat ik het spijtig voor haar vind? Ik zou het ook niet leuk vinden dat mijn vriendin na enkele minuten het weer zou aftrappen.


    -Sorry Lizz, dat ik je zin gebruik-
    Het topic draait niet om jou


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    (...)

    -Sorry Lizz, dat ik je zin gebruik-
    Het topic draait niet om jou

    Sinds wanneer zou het dan om mij gaan?

    Ganymede schreef:
    (...)
    Dat is maar hoe je het interpreteert.


    Als je slechtgezind bent of een baaldag hebt,
    Interpreteer je alles enorm zwart-wit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    (...)

    Als je slechtgezind bent of een baaldag hebt,
    Interpreteer je alles enorm zwart-wit.

    Ja dat is wel waar eigenlijk.

    Dat is echt verrot ): ! Ik heb zoiets ook gehad, maar het is en blijft vervelend, vooral als het een goede vriendin van je is.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Lovingly schreef:
    (...)

    -Sorry Lizz, dat ik je zin gebruik-
    Het topic draait niet om jou


    Tumblr is making me hate people! >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ganymede schreef:
    (...)
    Sinds wanneer zou het dan om mij gaan?


    Als je begint met: nou, erg voor je, maar ik heb erger meegemaakt.

    Dat hangt toch van je waarden af?
    Als iemand nou zou zeggen 'mijn hond is overreden, en nu ben ik verdrietig.'
    Ga jij dan zeggen: 'oh, mijn oma is dood, dat van jou is ook erg, maar het mijne is erger.'?
    Voor sommige mensen hebben sommige dingen andere waarden en betekenissen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lovingly schreef:
    (...)

    Als je begint met: nou, erg voor je, maar ik heb erger meegemaakt.

    Dat hangt toch van je waarden af?
    Als iemand nou zou zeggen 'mijn hond is overreden, en nu ben ik verdrietig.'
    Ga jij dan zeggen: 'oh, mijn oma is dood, dat van jou is ook erg, maar het mijne is erger.'?
    Voor sommige mensen hebben sommige dingen andere waarden en betekenissen.

    Ga dan even tegen die Chemist zeiken ofzo.
    Ja, dat is wel zo, maar ik bedoelde er niks kwalijks mee.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 18:57 ]

    Ganymede schreef:
    (...)
    Ga dan even tegen die Chemist zeiken ofzo.
    Ja, dat is wel zo, maar ik bedoelde er niks kwalijks mee.


    Ik zei het in het algemeen.
    Je moet het niet zo persoonlijk opvatten hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.