• Oké, ik heb dus een nieuw idee voor een verhaal, het is met onbekende mensen en een soort van 'verhoor' waar je, je in bevindt.


    Still I'll never understand
    why you hang around
    I see what's going down.
    Cover-up with make-up in the mirror
    Tell yourself it's never gonna happen again
    You cry alone and then he swears
    he loves you.




    “Altijd luisterde ik naar anderen hun verhaal, nooit kon ik dat van mij eens kwijt. Ik deed wel aanstalten om iemand mijn verhaal te vertellen maar al snel werd ik onderbroken omdat die andere persoon iets kwijt moest. Maar nu ben ik bereid mijn verhaal te vertellen, ondanks het misschien al wel te laat zou kunnen zijn.

    Het begon allemaal op een zonnige dag, ik liep door de straten van New York opzoek naar een krantenwinkeltje. Ik verbleef bij een gastgezin ginds. Nou ja, ik heb wel een uur lopen zoeken naar dat ku- vervelende winkeltje. Ik was dus dolblij toen ik het had gevonden en liep naar binnen. Ik zocht naar een tijdschrift dat leesbaar was voor mij, mijn Engels was niet perfect, dus ik hoopte op een tijdschrift in een ‘makkelijkere’ taal. Nee, dat vond ik niet dus kocht ik maar gewoon de krant, wat van me verwacht werd. Ik grabbelde in mijn broekzak en haalde daar enkele muntjes uit die ik over de toonbank liet rollen. De man erachter moest moeite doen ze te pakken zodat ze niet op de grond zouden kletteren. De dumbass. Maar ik had tenminste de krant. Toen moest ik nog opzoek naar het huis waar ik verbleef en,” Abrupt onderbreek je me. “Ja, juffrouw dat moeten we niet weten, we willen weten wat je de aanleg gaf tot,” “Ja, ja, dat komt, ik was nog niet klaar -“


    Face down.


    Alvast dankje voor de moeite en het reageren.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 19:30 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het voorstukje heel erg leuk! IK WIL MEER.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    DOEEEEN. :9~
    -Red Jumpsuit Apparatus, squeal.-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Zeker doen! ^^
    haha, lijkt me een goed verhaal.
    Ik wil meer lezen! ;D


    Magic never ends.

    Carcass schreef:
    DOEEEEN. :9~
    -Red Jumpsuit Apparatus, squeal.-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik vind het voorstukje heel vaag, daardoor wil ik juist meer ;D. Dus doen!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    I Want more! :9~


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Face down.
    Het eerste hoofdstuk is er al.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2010 - 19:29 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik wil dat jij verdergaat 8D

    iloveyah