• De reden voor deze beperkte uitgave is dat Disney na een aantal jaar de films opnieuw inkleurt, en zodat iedere generatie in aanraking komt met de Disney films.


    Dit wist ik helemaal niet, maar ik vind het wel super vet (: Want ik houd van de Disney klassiekers, dus niet de nieuwe films zoals Megamind enzo, en nu blijven die films voortleven. Ik ga later echt al die DVD's kopen voor mijn kinderen :']

    Wisten jullie dit en wat vinden jullie van Disney films? ^-^


    Ps. De enige 'nieuwe' Disney films die ikzelf leuk vind zijn Prinses en de kikker en Tangled [a'] Simpelweg omdat ze op de klassiekers lijken, met muziek en een goed verhaal enzo, de andere films vind ik vaak niet zo. n_n

    Ohja, one more question, zag op wikipedia dat er 2 films op de planning zijn om gemaakt te worden. Wreck-it Ralph en Frozen, weet iemand waar deze over gaan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Austen
    Yeah een bondgenoot!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and without Harry Potter. :Y)

    En natuurlijk met boeken!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:47 ]


    Ex astris, sciencia

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    (Be)lieve in (you)rself

    mijn kinderen gaan opgevoed worden met folk en guns 'n roses. en als ze die niet leuk vinden... *kicks childeren of mountain*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Elk kind MOET gewoon de disney-klassiekers gezien hebben, dus ik vind het ook goed dat ze opnieuw inkleuren ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Wreck-it-Ralp:
    The bad-guy character in a classic game who longs to be a hero brings trouble to his entire arcade after sneaking into a new first-person shooter game and unleashing a deadly enemy.

    Frozen:
    Nog niet bekend ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Postcards schreef:
    Mijn kinderen zullen doodgegooid worden met disneyfilms, sprookjes en boeken van alle soorten en maten.

    Dat wist ik niet, maar is wel goed!
    En inderdaad, ik ga voor mijn kinderen ook iedere oude Disney film kopen. De nieuwe vind ik ook minder.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn kinderen krijgen veel, veel boeken en disneyfilms... =3


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Animagus schreef:
    Mijn kinderen krijgen veel, veel boeken en disneyfilms... =3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Scrooge schreef:
    Wreck-it-Ralp:
    The bad-guy character in a classic game who longs to be a hero brings trouble to his entire arcade after sneaking into a new first-person shooter game and unleashing a deadly enemy.

    Frozen:
    Nog niet bekend ^^


    Hmm, die eerste spreekt me helaas niet erg aan ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Saph schreef:
    My children will grow up with disney and Harry Potter. :Y)


    Travel far enough, you'll meet yourself