• ik zit hier gewoon te kohalzen op mn stoel mijn moeder was aan het stofzuigen en opeens begon ze keihard te gillen dat er een dode muis lag achter de gangdeur. ik durfde eerst niet te kijken maar toen keek begon ik ook keihard te gillen. Niemand durfde het te pakken uiteindelijk ben ik naar de buurvrouw gelopen en heb ik gezegd dat mn moeder niet thuis was en dat ik het niet op durfde te pakken.
    op het topic gaande te houden
    Heb jij ook ooit zoiets meegemaakt?

    ps. ik haat muizen ratten of iets in die categorie

    :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S


    I'd wonder if i ever cross your mind

    > titel aangepast i.v.m. hoofdletters

    Dan pak je toch 'n schep o.i.d. en schuif je 'm daar op? He won't bite :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Och jawel hoor. Half opgevreten vogel voor de deur, half opgevreten muis voor de deur. Een kikker tussen de deur (schrok me dood toen ik ineens dat gekwaak hoorde, maar toen was ie al geplet, oeps).


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heb je daar zoveel schrik van? Ik moet zowat iedere ochtend de overblijfselen van een muis - of soms een vogel, maar daar is meer werk aan, aangezien die veren hebben - opvegen als mijn kat er weer eens één heeft vermoord. Pas waren het er zelfs nog twee op één ochtend. (:
    Het is maar een muis, daar moet je geen schrik van hebben. Muizen eten geen mensen, hoor. ;D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 14:31 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Scrooge schreef:
    > titel aangepast i.v.m. hoofdletters

    Dan pak je toch 'n schep o.i.d. en schuif je 'm daar op? He won't bite :Y)

    ja dat weet ik maar ik heb gewoon een fobie voor muizen


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik snap niet hoe mensen voor muizen oid bang kunnen zijn. Maarja. ^^
    Eh ik heb wel eens een cadeautje gekregen van de kat van de buren. ><

    Ik reed vroeger paard en op de manege lag een half dode muis, ik was altijd vroeg op de manege dus had ik nog genoeg tijd voordat mijn les begon. Aan de overkant van de manege was een tuincentrum en daar ben ik met een vriendin een doos gaan halen voor de muis, toen ben ik met die doos en de muis met die vriendin een dorp verder gefietst. Ik achterop, en hebben we de muis daar in het gras losgelaten.

    Nu ik er zo over nadenk, zou hij nog leven? :'D


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Er lag een keer een kop van een muis in de kamer en mijn kat had toen z'n lijf in zijn bek. Het stak ook nog een stukje uit toen, zo goor..


    26 - 02 - '16

    Met twee katten(nu nog maar 1) heb ik al heel wat dode dieren gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Onder onze schuurdeur zat eerst een kier. Precies groot genoeg voor een muis om doorheen te kruipen, dus toen we een keer een paar oude gordijnen uitvouwden om ze als ondergrond te gebruiken tegen verfspetters kwam er ook een dode muis uit vallen.

    En toen we op vakantie waren dacht mijn moeder een keer dat ze een dood slangetje had gevonden. Ze nam hem mee in haar jaszak om hem aan ons te laten zien en heeft hem bij onze tent in een bakje neergelegd. Na een tijdje in de zon gelegen te hebben bewoog hij opeens weer. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou die muis net met de staart oppakken, bestuderen en ontleden (krul)


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    Ik zou die muis net met de staart oppakken, bestuderen en ontleden (krul)


    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 15:15 ]


    26 - 02 - '16

    Kokhalzen? wat een aansteller ben jij zeg. ö

    en mijn kat komt met half levende vogels thuis die op mijn bank strompelen, achter de koelkast gaan zitten, en er niet meer wegkomen! nou, dat wil je hebben zeg!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    Kokhalzen? wat een aansteller ben jij zeg. ö

    en mijn kat komt met half levende vogels thuis die op mijn bank strompelen, achter de koelkast gaan zitten, en er niet meer wegkomen! nou, dat wil je hebben zeg!


    Ja en dat ben jij ik vind muizen gewoon hartstikke vies


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Hahahahaha, grappig. Kokhalzen en tieren van een dode muis dan nog? Dat je schreeuwt als hij onder je benen door loopt, oke, maar hij is dood. Geen probleem dan toch :'D Neem een handschoentje en een plastiek zak en de klus is zo geklaard


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is maar een muis hoor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.