• ik zit hier gewoon te kohalzen op mn stoel mijn moeder was aan het stofzuigen en opeens begon ze keihard te gillen dat er een dode muis lag achter de gangdeur. ik durfde eerst niet te kijken maar toen keek begon ik ook keihard te gillen. Niemand durfde het te pakken uiteindelijk ben ik naar de buurvrouw gelopen en heb ik gezegd dat mn moeder niet thuis was en dat ik het niet op durfde te pakken.
    op het topic gaande te houden
    Heb jij ook ooit zoiets meegemaakt?

    ps. ik haat muizen ratten of iets in die categorie

    :S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik heb nooit last van muizen . Mijn kat heeft gelukkig nooit dode beesten meegenomen , omdat ze te lui is onze te vangen en ze vind het niet lekker ;3(al heeft ze wel vlooien meegenomen -.-')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn kat vang ook kippen, dat is vrolijk.
    Meestal moet je eerst goed kijken wat het is want het heeft geen kop en veren meer.
    Daar mag je van kokhalzen ^^

    Devines schreef:
    Het is maar een muis hoor :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Een levende rat in de keuken van je oma is enger. Ik spreek met ervaring.
          Oh trouwens, het is niet dat mijn oma in een vies hok woonde of zo, maar op een soort boerderij, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn broer doet dat altijd. We hebben katten dus het gebeurt best vaak, voor dode ratten krijgt hij geloof ik ook geld, omdat die echt ranzig zijn.


    Alis volat propriis


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha, de kat van de buren legt ook wel eens wat bij ons neer.
    Ik zou dat niet zo erg vinden, ik heb zelf muizen gehad als huisdiertje, dus ik ben er niet bang voor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Muizen? Die kun je heel goed ontleden! Niet weggooien!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    No offense, maar ik vind je reactie wel redelijk overdreven hoor. Ik snap wel dat je zulke zaken vadsig kan vinden en bang kan zijn van muizen, maar moet je dan echt je buurvrouw met een smoes de vuiligheid laten opknappen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een dode muis is toch niet zo eng?
    Mijn kat had een keer een hele dikke harige spin meegenomen en in z'n waterbak gegooid. Dus ik dacht dat hij dood was en pakte hem op, alleen hij bleek nog te leven.. D:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Salem schreef:
    Een dode muis is toch niet zo eng?
    Mijn kat had een keer een hele dikke harige spin meegenomen en in z'n waterbak gegooid. Dus ik dacht dat hij dood was en pakte hem op, alleen hij bleek nog te leven.. D:


    Rioolspinnen ja. DÁT zijn fatsige beesten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ieuw ik krijg altijd kippenvel als ik aan muizen, ratten en eigelijk alle knaagdieren denk ( best erg eigelijk want hun zijn vaak banger voor ons). Maar weetje wat nóg smeriger is ? Mijn oom is blind en zijn vrouw zei dat de schuifdeur vast bleef haken, dus hij wilt die deur dicht trekken maar er zat dus iets tussen. Dus mijn oom duw met veel kracht die deur dicht en je hoorde 'splash', bleek dus dat mijn nichtje die dag een muis in de kamer had gezien. En je kunt het nu wel raden hé(cat)

    krijgt weer een rilling

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 20:09 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    Ieuw ik krijg altijd kippenvel als ik aan muizen, ratten en eigelijk alle knaagdieren denk ( best erg eigelijk want hun zijn vaak banger voor ons). Maar weetje wat nóg smeriger is ? Mijn oom is blind en zijn vrouw zei dat de schuifdeur vast bleef haken, dus hij wilt die deur dicht trekken maar er zat dus iets tussen. Dus mijn oom duw met veel kracht die deur dicht en je hoorde 'splash', bleek dus dat mijn nichtje die dag een muis in de kamer had gezien. En je kunt het nu wel raden hé(cat)

    krijgt weer een rilling


    BLOED OP HET PLAFOND!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    Hahahahaha, grappig. Kokhalzen en tieren van een dode muis dan nog? Dat je schreeuwt als hij onder je benen door loopt, oke, maar hij is dood. Geen probleem dan toch :'D Neem een handschoentje en een plastiek zak en de klus is zo geklaard


    Ex astris, sciencia

    Chemist schreef:
    (...)

    BLOED OP HET PLAFOND!

    náh het 'spul' zat gewoon tegen het raam aan :\


    Listen to your heart and your dreams come true ~