• Ze lieten net beelden zien op Koffietijd van dolfijnen die vermoord werden. Ze praten wel dat het niet moet, maar toch.

    Ik zit hier half te huilen en ben 13, maar er kijken ook kinderen van 8 naar.


    Oh als dit je niet boeit, ga dan geen vage reacties schrijven , maar klik op dat kruisje daarboven!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:06 ]


    Firm believer of all that is magic

    Minsa schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk best schokkend wat jij nu beschrijft. En om dan maar gewoon te zeggen, 'Live sucks. Get over it.' vind ik ook nogal... tja :/
    Welja, misschien is mijn wereldbeeld wel helemaal verdraait en is het blijkbaar doodnormaal dat dit soort dingen gebeuren zonder dat er ook maar een ene fuck om gegeven wordt. ._.


    Ik zou ook zeggen 'live sucks. Get over it', niet omdat 't me geen ene reet kan schelen, maar omdat ik er toch niets aan kan doen. Dan kan ik me er maar beter gewoon bij neerleggen.:W


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik zou ook zeggen 'live sucks. Get over it', niet omdat 't me geen ene reet kan schelen, maar omdat ik er toch niets aan kan doen. Dan kan ik me er maar beter gewoon bij neerleggen.:W

    Nou, als we nu zo al beginnen komt er inderdaad echt geen verandering in nee. :/ Gelukkig bestaan er nog wel van die verenigen zoals het WNF etc. gebeurt er in ieder geval iets...

    Minsa schreef:
    (...)
    Ik vind het eigenlijk best schokkend wat jij nu beschrijft. En om dan maar gewoon te zeggen, 'Live sucks. Get over it.' vind ik ook nogal... tja :/
    Welja, misschien is mijn wereldbeeld wel helemaal verdraait en is het blijkbaar doodnormaal dat dit soort dingen gebeuren zonder dat er ook maar een ene fuck om gegeven wordt. ._.


    Well, I'm sorry if I hurt your feelings.
    Maar ik kan moeilijk gaan zitten huilen om wat er gebeurt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:11 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Well, I'm sorry if I hurt your feelings.
    Maar ik kan moeilijk gaan zitten huilen om wat er gebeurt.

    Ik zeg ook niet dat je er om moet gaan huilen, maar om er maar zo rationeel tegenaan te kijken. Hier mag heus wel wat aan gedaan worden vind ik, problemen zijn er ook om opgelost te worden, niet?

    Normaal gesproken ben ik het niet echt eens met Uneventful, maar deze keer wel. En als je er iets tegen wil doen, dan wordt je hulpverlener bij zo'n organisatie (: Niet dat het veel nut heeft .. want ze doen het dus nog steeds.


    To infinity and beyond •

    Minsa schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat je er om moet gaan huilen, maar om er maar zo rationeel tegenaan te kijken. Hier mag heus wel wat aan gedaan worden vind ik, problemen zijn er ook om opgelost te worden, niet?


    Het was ook niet bedoeld van 'Ik leun even achterover, want mij kan het niet schelen'. Het was meer een reactie van 'Het leven is gewoon zo, leer er mee leven.'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zaynholic schreef:
    Normaal gesproken ben ik het niet echt eens met Uneventful, maar deze keer wel. En als je er iets tegen wil doen, dan wordt je hulpverlener bij zo'n organisatie (: Niet dat het veel nut heeft .. want ze doen het dus nog steeds.


    Ben ik echt zo onuitstaanbaar? :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Frigga schreef:
    Tja, zo weet je wel wat er gebeurt. Het is heel erg, maar als je het niet weet doen mensen er niks tegen.


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het was ook niet bedoeld van 'Ik leun even achterover, want mij kan het niet schelen'. Het was meer een reactie van 'Het leven is gewoon zo, leer er mee leven.'

    Dan heb ik het ook wel deels verkeerd opgevat, maar er mee leren leven is ook niet echt een optie. Althans, voor mij dan, dit soort dingen die gebeuren in de wereld zijn echt ziek. Maar ook voor een ziekte kan een medicijn worden gevonden, eigenlijk zit ik er nu ook wel weer aan te denken om wat te ondernemen. Ben een hele poos lid geweest van dat blad van het WNF, en ook meegedaan aan die acties. Eigenlijk wil ik dat nu wel weer gaan doen, of iets in die richting. Als iedereen nou een steentje bijdraagt, kan er heus wel wat gebeuren, daar ben ik zeker van.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:29 ]

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ben ik echt zo onuitstaanbaar? :"D


    HAHA. Nee niet op die manier. Maar jij legt dingen soms een beetje hard uit & ik ben niet het altijd met je eens HAHA.


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    (...)

    HAHA. Nee niet op die manier. Maar jij legt dingen soms een beetje hard uit & ik ben niet het altijd met je eens HAHA.


    Hihi, oké. :"DD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Minsa schreef:
    (...)
    Dan heb ik het ook wel deels verkeerd opgevat, maar er mee leren leven is ook niet echt een optie. Althans, voor mij dan, dit soort dingen die gebeuren in de wereld zijn echt ziek. Maar ook voor een ziekte kan een medicijn worden gevonden, eigenlijk zit ik er nu ook wel weer aan te denken om wat te ondernemen. Ben een hele poos lid geweest van dat blad van het WNF, en ook meegedaan aan die acties. Eigenlijk wil ik dat nu wel weer gaan doen, of iets in die richting. Als iedereen nou een steentje bijdraagt, kan er heus wel wat gebeuren, daar ben ik zeker van.


    Dat doet Green Peace toch al jaren, of niet? WNF ook, en dan heb je ook nog van die fakers die doen alsof ze zo'n website zijn en dan geld 'stelen'. Als het zo doorgaat komen we ook nergens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Minsa schreef:
    (...)
    Dan heb ik het ook wel deels verkeerd opgevat, maar er mee leren leven is ook niet echt een optie. Althans, voor mij dan, dit soort dingen die gebeuren in de wereld zijn echt ziek. Maar ook voor een ziekte kan een medicijn worden gevonden, eigenlijk zit ik er nu ook wel weer aan te denken om wat te ondernemen. Ben een hele poos lid geweest van dat blad van het WNF, en ook meegedaan aan die acties. Eigenlijk wil ik dat nu wel weer gaan doen, of iets in die richting. Als iedereen nou een steentje bijdraagt, kan er heus wel wat gebeuren, daar ben ik zeker van.


    Ja, als we met veel mensen geld ophalen ofzo voor een goed doel.


    Firm believer of all that is magic

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat doet Green Peace toch al jaren, of niet? WNF ook, en dan heb je ook nog van die fakers die doen alsof ze zo'n website zijn en dan geld 'stelen'. Als het zo doorgaat komen we ook nergens.

    Fhh, die fakers zijn inderdaad ook erg vervelend. :/ Hetzelfde met Haïti, volgens mij ligt dat land nog steeds in puin. Maar het WNF en Green Peace hebben volgens mij al heel wat bereikt hoor. c:

    Mensen die vegetariër zijn, redden met drie jaar één koe. Ja, nee, dat schiet lekker op. Sowieso, je krijgt nooit de hele wereld vegetariër, er zijn eigenwijze mensen bij die toch vlees blijven eten en ik denk dat er in dit geval niet echt veel sprake is van Vraag & Aanbod.
    Bovendien, waarom verdienen dieren meer rechten dan planten? Als we toch gaan muggenziften.(cat)
    We kunnen de wereld gewoon niet redden, klaar. Als er in Verweggistan een dier wordt bedreigd, moet de regering dáár er wat aan doen. Niet wij, het is hier geen kleuterschool. (':


    everything, in time