• Plot:
    Vijf meisjes en vijf jongens. Elk van een verschillende afkomst, elk van een verschillend land. Ze kennen elkaar niet. Ze verschillen in alles. Behalve dat ene. Zij hebben krachten, abnormale krachten, waar ze met niemand durven over te spreken. Maar dan krijgen ze een brief. Een brief van iemand die hen uitnodigt, en blijkbaar iemand die hun grootste geheim kent. Wat wil diegene van hen? Wat gebeurt er als ze elkaar toevallig leuk gaan vinden? En wat ontdekken ze over zichzelf?

    Tijd: Het verhaal speelt zich af in een tijd die niet echt heeft bestaan, maar je kan het een beetje de Middeleeuwen noemen.
    Tittel? Suggesties zijn welkom
    Mede-auteurs: Ik zoek mede auteurs dus als je mee wil schrijven drop het hier dan even dan overleg ik met jou wat kan en niet en we zien dan wel.
    Tips: mag natuurlijk altijd
    Soundtrack: zoeken we ook
    Trailer: natuurlijk ook
    En vind je het origineel?

    Er werd gevraagd om het in hij/zij persoon te zetten, dus als je hier niet mee akkoord gaat laat het dan even weten.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 10:15 ]

    Aan een titel kan ik je momenteel niet helpen. Het idee staat me niet echt aan, dus wil ik ook niet meeschrijven. Persoonlijk zou ik het niet met One Direction doen, dat zou het hele idee volledig verpesten. Het hele idee doet me een beetje aan een film denken, al speelde het verhaal zich af in een nadere tijd en kloppen de details niet.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Aan een titel kan ik je momenteel niet helpen. Het idee staat me niet echt aan, dus wil ik ook niet meeschrijven. Persoonlijk zou ik het niet met One Direction doen, dat zou het hele idee volledig verpesten. Het hele idee doet me een beetje aan een film denken, al speelde het verhaal zich af in een nadere tijd en kloppen de details niet.

    welke film? Want ik kijk helemaal niet naar fantasy en ik ben er eigenlijk ook niet voor xD maar het idee kwam in me op xD

    Austen schreef:
    Aan een titel kan ik je momenteel niet helpen. Het idee staat me niet echt aan, dus wil ik ook niet meeschrijven. Persoonlijk zou ik het niet met One Direction doen, dat zou het hele idee volledig verpesten. Het hele idee doet me een beetje aan een film denken, al speelde het verhaal zich af in een nadere tijd en kloppen de details niet.

    En het is mss geen slecht idee om het idee van 1D te laten vallen.

    Gast, even serieus. Not about 1D.
    Ga origineel doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    Gast, even serieus. Not about 1D.
    Ga origineel doen.

    Wat bedoel je met ga origineel doen?

    Ik zou 1D er niet indoen.
    Dat verpest het hele idee, nuff said ;x


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    Ik zou 1D er niet indoen.
    Dat verpest het hele idee, nuff said ;x

    ja ik heb het al weg gedaan xD

    Ik vind het niet zo origineel, sorry. :'D
    En inderdaad, geen One Direction.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vezz schreef:
    (...)
    Wat bedoel je met ga origineel doen?

    Verzin OC's. Het feit dat je 1D erin stopt bewijst eigenlijk wel weer een beetje hoe goed je je kan inleven. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    (...)
    Verzin OC's. Het feit dat je 1D erin stopt bewijst eigenlijk wel weer een beetje hoe goed je je kan inleven. (no_chears)

    Voelt zich nu heel dom maar wat zijn OC's want ik heb een betekenis voor het woord maar volgens mij niet de juiste xD

    Voiceless schreef:
    Ik vind het niet zo origineel, sorry. :'D
    En inderdaad, geen One Direction.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Klinkt goed, al heb ik mijn twijfels over ieder personage een eigen POV. Ik heb daar al verschillende verhalen van proberen te lezen, maar dat wilde steeds maar niet lukken omdat het te verwarrend was. Ik denk dat dat komt omdat alle POV's in de eerste persoon (ik) waren geschreven. Als je alle medeschrijvers zover krijgt dat ze in de derde persoon (hij/zij) schrijven, doe ik mee ;)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    lilAlchemist schreef:
    Klinkt goed, al heb ik mijn twijfels over ieder personage een eigen POV. Ik heb daar al verschillende verhalen van proberen te lezen, maar dat wilde steeds maar niet lukken omdat het te verwarrend was. Ik denk dat dat komt omdat alle POV's in de eerste persoon (ik) waren geschreven. Als je alle medeschrijvers zover krijgt dat ze in de derde persoon (hij/zij) schrijven, doe ik mee ;)

    Wel, ik zal het hierboven plaatsen ^^ Bedankt =)