• madeupyou schreef op 1 jan 2012 - 19:46:

    RE: Weerwolven van Wakkerdam

    Oké =). Je mag beginnen ^^




    Welkom bij Weerwolven van Wakkerdam!
    Dit zijn de rollen die uitgedeeld worden.



    DE ROLLEN

    Burgemeester(Gubleraholic)
    Voor overdag kan er door "verkiezingen" een burgemeester aangeduid worden. Hij zal het gesprek leiden. De burgemeester krijgt een extra stem, en als de stemmen op wie dood moet 50-50 zijn, dan geeft de burgemeester nog een stem tussen de twee die de meeste stemmen heeft.

    Weerwolven (5)
    De weerwolven mogen 's nachts wakker worden, en iemand aanwijzen die 's morgens dood zal zijn. Zij doen dit natuurlijk in volledige stilte zodat niemand hen kan identificeren. ( Alleen bij de hoofdstukken 'Nacht')


    Burgers(7)
    Zij mogen 's nachts niets doen. Overdag lijkt iedereen een burger te zijn. Overdag helpen zij met het stemmen op een weerwolf. Stemmen de burgers verkeerd, dan sterft een onschuldige. ( Alleen bij de hoofdstuk 'Dag')

    De ziener(1)
    De ziener mag de kaart van één persoon bekijken. Met die kennis kan hij dan overdag mensen beschuldigen of juist niet. Dit kan de ziener maar twee keer doen.

    Heks(2)
    De heksen heeft drie drankjes: een Levenselixer, een dodelijk vergif en een Vervormer. Zij kan elke nacht kiezen om één drankje te gebruiken of niets doen. Met het levenselixer kan ze iemand die gedood is door de weerwolven terug tot leven brengen. Met het dodelijk vergif kan ze bovenop de dode van de weerwolven nog een slachtoffer maken. De heks kan de drankjes ook op zichzelf gebruiken, maar beide drankjes kunnen slechts één maal gebruikt worden. Met de Vervormer kan een burger in een weerwolf veranderd worden. Of juist een weerwolf in een burger veranderd. De heksen mogen ook samen werken.

    Jager (1)
    Als de jager sterft, reikt hij uit naar zijn jachtgeweer en kan in een laatste wanhoopsdaad nog een schot aflossen en iemand naar keuze mee vermoorden. Dit kan 's morgens zijn als hij ontdekt dat hij sterft, maar ook wanneer de burgers besluiten hem te verbranden.

    Cupido (1)
    Cupido schiet zijn beroemde liefdespijlen in twee mensen gedurende de eerste nacht (na de eerste nacht wordt hij burger). Deze twee mensen zullen elkaar kennen en hebben een alternatief doel in het spel, namelijk samen het spel overleven (ook als een van de twee geliefden weerwolf is). Zij moeten elkaar dus zoveel mogelijk verdedigen. Indien de ene geliefde sterft dan sterft de ander van liefdesverdriet.

    Beschermengel (1)
    De beschermengel kan elke nacht iemand beschermen. Het maakt niet uit wie het is.

    Converterwolf (1)
    De Converterwolf mag eenmalig in de tweede nacht een burger tot een weerwolf maken na dit kan hij zelf kiezen of een burger of een weerwolf wilt zijn.

    Slet (1)
    De slet is elke nacht bij een ander persoon dus ze is niet thuis wanneer de weerwolven langskomen. Mocht de weerwolven bij iemand zijn en zij is erbij, overlijdt ze ook.





    Totaal maar 10/20 deelnemers.
    Deelnemers:
    -Mags
    -Snor
    -ColouredWind
    -USB
    -MissSharp
    -BoogieBoys
    -Flemish
    -Chemist
    -Salem
    -Maelig
    -Maitresse
    -disclaimer
    -[q]imlove

    - SuperSav
    - Spotgaai
    - DuskShine
    - Geniusferb
    - Tempesta
    - Ridder
    - Caesar
    - ZaynStyles
    - AnnieCresta



    EDITS:
    2-1-2012: INSCHRIJVING GESLOTEN! Er zijn wel twee bij gekomen, maar er kan altijd wel meerdere burgers zijn.





    De link naar de story.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 13:04 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Snor schreef:
    (...) Lang leve mij. :9~

    Driemaal hoeraaaaaaaaaaa:Y).
    Hiep hiep... hoera!
    Hiep hiep... hoera!
    HIEPERDEPIEP... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Driemaal hoeraaaaaaaaaaa:Y).
    Hiep hiep... hoera!
    Hiep hiep... hoera!
    HIEPERDEPIEP... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    t' is dat ik je niet verdacht, maar anders vond ik het uiterst raar dat je me toejuicht.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    (...)
    t' is dat ik je niet verdacht, maar anders vond ik het uiterst raar dat je me toejuicht.

    Dus... ik mag zelfs niemand meer toejuichen omdat ik me dan verdacht maak D:
    Naw, dan maak ik me dus ook hiermee verdacht ._.
    Goed, mensheden: ik ben géén weerwolf, voor de zóveelste keer. Jelena wel:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    No, ik ben aan het doodgaan. D: En dag Manon! Sorry voro het stemmen, het was uit zelfverdediging (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    No, ik ben aan het doodgaan. D: En dag Manon! Sorry voro het stemmen, het was uit zelfverdediging (:

    Zelfverdediging?! JE WILDE DUS EEN BURGER ERUIT STEMMEN!
    MENSEN, GROOT NIEUWS! JELENA BEKENT! "Ik ben een weerwolf." LEES VERDER IN PAGINA 26!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Caesar schreef:
    (...)
    Dus... ik mag zelfs niemand meer toejuichen omdat ik me dan verdacht maak D:
    Naw, dan maak ik me dus ook hiermee verdacht ._.
    Goed, mensheden: ik ben géén weerwolf, voor de zóveelste keer. Jelena wel:Y).


    Hoe kan je dat weten als je geen weerwolf bent?

    Ja ik ben dood. Maar mijn geest spookt hier rond.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Caesar schreef:
    (...)
    Zelfverdediging?! JE WILDE DUS EEN BURGER ERUIT STEMMEN!
    MENSEN, GROOT NIEUWS! JELENA BEKENT! "Ik ben een weerwolf." LEES VERDER IN PAGINA 26!

    pagina 26??

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:52 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    BoogieBoys schreef:
    (...)
    pagina 26??

    Gewoon een random nummer :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Vandaag, een exclusief interview met Jelena, alleen hier verkrijgbaar!
    "Ik was er ten volste van overtuigd dat Manon een weerwolf was en ik wil hierbij in gaan tegen alle aanklachten dat ik er zélf één zou zijn."
    Lees verder pagina 3 etc, ook voor meer bewijzen van Caesars schuld!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Breaking news!
    Een ander exclusief interview met Lisanne, inclusief argumenten voor Jelena's weerwolfheid.
    "Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Jelena 's nachts vaak buiten rondzwerft, vooral met volle maan. Ook zijn er in haar omgeving vaak slachtoffers gevallen. Ze heeft ook op Manon gestemd, terwijl die een burger was. En hierbij wil ik u nogmaals op het hart drukken: ik ben echt géén weerwolf."
    Lees snel verder in deze special edition van De Wakkerdam Courant.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Reactie van Jelena op Lisannes interview
    We treffen Jelena op een regenachtige dag bij haar thuis aan. Ze ziet er nog lichtelijk geschokt en emotioeel uit door recente aantijgingen tegen haar persoon. "Ik ben echt geen weerwolf," vertelt ze ons. "De argumenten die andere personen aanhalen zijn gewoon zinloos. Dat ik 's nachts buiten zou rondzwerven is pure roddel, allemaal verzonnen door die..." Ze slikt haar woorden in, maar we weten allebei dat ze Lisanne, alias Caesar, bedoelt.
    Lees dit interview verder op pagina 12! Snel, snel!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    hahhahahahhahahhahhahahahahhahah


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Reactie van Lisanne op Jelena's interview
    We nemen een kijkje bij Lisanne, die ergens toch wel geschokt zou moeten zijn van de woorden van Jelena. Maar nee hoor, ze lacht schamper als ze hoort wat Jelena heeft gezegd.
    "Het is geen roddel. Jelena weet dat zelf ook wel. Heel Wakkerdam heeft haar rond zien sluipen. En weet je waar de weerwolven telkens naar toe gingen? Juist, naar Jelena's huis. En als ze dan naar buiten kwamen, waren ze altijd met één meer. En Jelena, je hoeft dit niet te ontkennen. Het is algemeen bekend."
    Wat zal Jelena, oftewel Tempesta te zeggen hebben over dit harde bewijs? U leest het in de volgende editie van De Wakkerdam Courant.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nieuwe editie van Jelena's interview!
    "Algemeen bekend?" vraagt Jelena ongelovig. "Ik weet zeker dat het door haar is verzonnen. En wat zegt ze verder nog? Dat alle weerwolven naar mìjn huis zouden komen? Mensen, weten jullie wel wat dit betekent? Lisanne wéét wie de weerwolven zijn! En dat kan alleen maar betekenen dat ze zelf een weerwolf is en de schuld op mij probeert af te schuiven." Haar stem, die tijdens het gesprek steeds luider is geworden, stokt even. "Niet te geloven dat het allemaal met een grap is begonnen. Ik wou gewoon sociaal zijn en met iedereen praten en zij pikten mij er uit als zondebok, zonder bewijs! In deze stad kan je jezelf beter verstoppen en nooit te voor schijn komen, want als je in de kijker loopt, wordt je slachtoffer. Ofwel door weerwolven, ofwel door burgers." Ze veegt haar ogen geëmottioneerd af aan een zakdoekje en bijt verwtijfeld op haar lip.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De strijd gaat door!
    Nieuw interview met Lisanne gepubliceerd.
    "Zondebok? Gelooft ze het zelf. Ik heb geen idee wie de weerwolven zijn, ik zie alleen dat iedere keer met volle maan donkere gestaltes naar haar huis toegaan. Meer niet. En ik weet bijna zeker dat het weerwolven zijn." Ze pakt een pakje zakdoekjes uit de kast, en geeft ze aan ons. "Hier. Voor als ze weer krokodillentranen gaat huilen."
    De Wakkerdam Courant gaat weer op pad naar Jelena voor een reactie.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.