• Ik heb heel wat 'ik zoek verhalen'-topics afgezocht, maar vrij weinig gevonden en besloten dat een eigen topic waarschijnlijk makkelijker zoekt.
    Ik zoek dus leuke verhalen om te lezen, omdat ik voor mijn leeslijst voor school alleen maar saaie boeken moet lezen en hier wel graag eens een afleidinkje wil lezen. :]
          Ik lees:
          Historisch
          Beetje fantasy
          LGBT (Lesbian, Gay, Bi, Transgender)
          Romantisch (al haak ik daar snel af, je kunt het altijd proberen)


          Ik lees niet:
          Enige vorm van fanfiction
          Spelletjes- en fotoverhalen
          Of verhalen die het volgende bevatten:
          Pro ana
          Engelen
          Vampieren
          Zombie's


    Graag een beetje netjes geschreven, natuurlijk. Engels of Nederlands maakt niet uit.
    Nou... Kom maar op! (krul)


    I can't even think straight.

    Discord schreef:
    (...)

    Ik hoop dat je hem gaat lezen :Y) heb hem al een tijdje niet meer geupdate omdat ik even de hele verhaallijn zit te herzien omdat ik een geweldig idee had, alleen moet nu een beetje uitstippelen hoe het verhaal dan verloopt. En door al die feestdagen hebi k nauwelijks tijdgehad om te schrijven D:

    Ik heb even naar de proloog gekeken en een bladwijzer genomen. Zodra ik tijd heb zal ik zeker beginnen. :]
    Succes met schrijven! :'D


    I can't even think straight.

    Zeer historisch xd =D


    15e eeuw.
    Charlotte is negen jaar oud als ze wordt uitgehuwelijkt, aan een onbekende man, die haar erg op afstand houdt, en vooral niet wil dat zij enige politieke invloed krijgt.
    Het is erg moeilijk voor Charlotte om zich aan te passen aan haar man. Toch geeft ze niet op en probeert ze keer op keer, na elke teleurstelling, haar leven weer op te pakken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!


    Step by step
    Heart to heart
    Left, right, left
    We all fall down
    Like toy soldiers


    Ik heb dus een verhaal gemaakt over Nederland in de toekomst. De titel verraadt al een klein beetje waarover het verhaal straks zal gaan maar de rest is natuurlijk nog een verrassing (:
    Het eerste hoofdstuk legt voornamelijk uit wat er in 400 jaar gebeurd is.
    Ik hoop dat jullie de moeite nemen om ook een keer een onbekend personen verhaal te lezen en ik ben natuurlijk blij als je het leuk vindt (:

    NOTE: Als je de proloog niet wilt lezen, kun je me een berichtje sturen en zal ik je kort uitleggen wat er in 400 jaar is gebeurd.

    Genocide


    Not all those who wander are lost.


    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?


    ik heb trouwens van velen gehoord dat dit op 'Gone' lijkt, maar het is gebasseerd op wat er 21 December 2012 kan gebeuren; een zonnestorm. Dan valt alles weg, zoals je in de beschrijving kan lezen. Ik kan je garanderen dat ik geen ideeën of iets dergelijks van 'Gone' gebruik.
    Just for the information (:



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik weet niet of je ook Horror leest?


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # Griphook Productions
    # geïnspireerd door The hills run red



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn verhaal bevat meer dan de helft van de dingen op je niet-lijstje, dus ik heb niks. :c


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary

    Misschien vind je dit iets? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.
    *Enjoy!


    LEGGO!

    Misschien is dit iets voor jou?


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet
    ~ One Direction wordt op een andere manier beroemd dan jullie gewend zijn. Niet door X - Factor dus.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    Het is wel fantasy, maar dan zonder vampieren/ engelen etc. Misschien vind je het wat.


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong