• Ik heb genoeg vrienden om me heen, dat is het probleem niet. Maar nu ik zo goed als over mijn gebroken hart heen ben en dus niet meer aan die jongen hoef te denken voel ik me pas echt eenzaam. Ik wil gewoon wat romantiek maar op de een of andere manier kan ik het gewoon niet vinden. Ik heb veel jongens gezoend maar nog nooit iemand waar ik echt om gaf. Ik wil gewoon verliefd zijn , en niet alleen verliefd, ik wil dat het dit keer wel een succes wordt. Wie deelt dit gevoel? Bij wie is dit goedgekomen?

    Misschien moet ik erbij zeggen dat ik niet zo snel jongens vertrouw. Ik heb wel eens een paar keer gedate met wat jongens. Maar dat is in mijn ogen allemaal een act. Ze doen wat er verwacht word. Ze kussen en zeggen lieve dingen die ze niet menen. Heeft iemand hier raad voor?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Het eerste ken ik. Ik word niet snel verliefd, en als ik dan een keer verliefd word. Dan heeft die jongen al een vriendin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien moet je je niet zo makkelijk openstellen en met iedereen kussen en zoenen, als ze er meer meer moeite voor moeten doen zie je zo wie er wel en niet geschikt zijn. Je moet ook niet zo achterdochtig zijn, niet alle jongens voeren een act op, eigenlijk bijna geen.
    En, nog belangrijker, als je zoekt, vind je niet. Wacht gewoon rustig af, dan komt het sneller dan je denkt.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 1:54 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zoen niet zomaar met iedereen, maar zo nu en dan heb ik toch echt een beetje aandacht nodig en ik blijf ook maar een mensen met verlangens. Een jongen die ik zoen moet ook wel heel erg zijn best doen als hij me nog eens wil zien want daar doe ik niet aan. Ik geloof niet in liefde als je iemand al gezoend hebt. Ik wacht al mijn hele leven. Soms zoek ik, soms niet, niks levert wat op. En ik heb het gevoel dat als ik de touwtjes niet in eigen handen neem er niks gaat gebeuren. Ik weet gewoon niet waar ik iemand moet ontmoeten.. Want aan jongens in de kroeg heb je niks..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Je moet niet gaan lopen zoeken naar liefde want dan vind je niet dat wat je echt wil. Zoiets kom je tegen en das niet doordat je met jongens gaat lopen zoenen e.d in de hoop er wat bij te voelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'