• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:32 ]

    Dat ligt niet aan Blackberry, je komt bijna nergens doorheen om 12 uur. Al weet ik wel zeker dat de servers van BBM gaan ontploffen. Succes dermee. Ik was van plan om te gaan smsen, maar ik stel dat wel uit tot een uur of 3 (:

    Dat is met alle telefoons en providers zo, daarom stuurt mijn zus ook altijd een kwartier van te voren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is met alle providers zo .. maar met BB zal het langer duren ben ik bang. Nu maar hopen dat mijn BB een beetje normaal doet.


    To infinity and beyond •

    THING5 schreef:
    Dat is met alle providers zo .. maar met BB zal het langer duren ben ik bang. Nu maar hopen dat mijn BB een beetje normaal doet.


    Ik bedoel dan ook écht met een BB curve ofso, dat hij helemaal vast gaat lopen.

    Hahahahahahahah succes met Blackberry ja. Hahahahha


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zaynatic schreef:
    (...)

    Ik bedoel dan ook écht met een BB curve ofso, dat hij helemaal vast gaat lopen.


    Oh op die manier .. ik hoop het niet :/ Zo lang heb ik mijn BlackBerry nou ook weer niet .. maar dat zal er wel inzitten denk ik .. Hij flipt op de meest rottige momenten.


    To infinity and beyond •

    Dat heeft helemaal niets met blackberry te maken, dat komt door de massastorm van smsjes die verzonden.
    Be smart en doe het gewoon nu al (nerd).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mij lukte het vorig jaar wel! :'D. Ik vet blij dat het gelukt was, kwam ik erachter dat ik 'Gelukkig 2010!' had getypt. Fail.. :W


    i put the fun in funeral

    Haha. Ik had afgelopen jaar ontvangsbevestiging aan staan. Krijg ik pas op 4 Januari een bericht dat een van mijn smsjes ontvangen was.
    Ik dacht toen echt zo van: TFUUUU


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga het gewoon niet doen omdat ik weet dat niemand het krijgt, of pas een uur later.


    Food.

    Email all the people! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hoop dat mijn BB dan echt niet gaat flippen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Met Hi heb je daar bijna nooit last van :3


    Let it come and let it be

    Avil schreef:
    Ik ga het gewoon niet doen omdat ik weet dat niemand het krijgt, of pas een uur later.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Saph schreef:
    Email all the people! *O*


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.