• Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?

    In Lots of Love schrijven Clémence en Nathaniel elkaar vele belangrijke, liefdevolle, vrolijke maar ook droevige brieven.

    Tegenwoordig hebben wij allemaal e-mails, maar als we nog handgeschreven brieven zouden schrijven, naar wie zou jij er dan eigenlijk eentje moeten sturen? Vind het uit in deze quiz, wie weet brengt het je wel op ideeën.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 14:48 ]


    “Love is a contradiction.”

    NAar het puntje van mijn neus. Ding is veel te groot om gewoon tegen het puntje te praten of zelfs te schreeuwen, en mijn neus heeft helaas geen ingebouwde wifi.


    quidquid excusatio prandium pro

    Naar mijn beste vriendin. En dat moet ze dat inderdaad ontcijferen, want ik schrijf lelijk. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik schrijf altijd brieven naar mijn vriendin, Minsa, en ze antwoordt ook altijd. Ik heb nu al een hele stapel, lol :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pusheen schreef:
    Naar mijn beste vriendin. En dat moet ze dat inderdaad ontcijferen, want ik schrijf lelijk. :'D


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Pusheen schreef:
    Naar mijn beste vriendin. En dat moet ze dat inderdaad ontcijferen, want ik schrijf lelijk. :'D

    Hehe, zo lelijk zal 't heus niet zijn, maar wel superleuk dat jullie schrijven :3

    Eledhel schreef:
    Ik schrijf altijd brieven naar mijn vriendin, Minsa, en ze antwoordt ook altijd. Ik heb nu al een hele stapel, lol :'D

    Aww dat is leuk! En is die stapel die zij van jou heeft wel leesbaar of moet ze 't ook af en toe ontcijferen? =D


    “Love is a contradiction.”

    Krull.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm... Geen idee. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn beste vriendin, dus (: Maar ehm, ik vind het moeilijker haar handschrift te ontcijferen als ze terugschrijft. Normaal gezien heeft ze een mooi handschrift, maar ze heeft ook de gewoonte van alles in de kantlijn te gaan krabbelen en meestal kan ik daar niet aan uit. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Lijkt op mijn verhaal :3

    C18 schreef:
    Krull.

    (krul)

    Tranquilla schreef:
    Ehm... Geen idee. (cat)

    Misschien kan je een idee krijgen door de quiz? (nerd)

    Tempesta schreef:
    Mijn beste vriendin, dus (: Maar ehm, ik vind het moeilijker haar handschrift te ontcijferen als ze terugschrijft. Normaal gezien heeft ze een mooi handschrift, maar ze heeft ook de gewoonte van alles in de kantlijn te gaan krabbelen en meestal kan ik daar niet aan uit. (krul)

    Haha, dat krijg je vaak als je misschien snel iets schrijft of er niet zo op let, wel grappig dat ze dan zo dingen in de kantlijn krabbelt xd Ach, dan maar een vergrootglas erbij en dan moet 't wel lukken, nietwaar? Of je stuurt een brief terug met "Wat stond er vanaf die en die regel?" xd

    Ganymede schreef:
    Lijkt op mijn verhaal :3

    Oei ik zie het, het lijkt inderdaad wel wat op elkaar ;o Maar ik denk dat qua verhaallijn 't heus heel anders zal worden en we hebben toch niet dezelfde schrijfstijl, dus dat moet wel goed komen. Heb overigens wel even een abo op de jouwe genomen, je schrijft mooi ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ik schrijf altijd naar familie. Uit de quiz kwam geliefde.

    Celebrity (A)

    *Pakt pen*

    Dear Taylor Lautner...

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 19:55 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik schrijf niet.
    En bij de quiz kwam Overig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Geliefde (:


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    Geliefde (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.