• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:32 ]

    Had ik ook! Toen kocht ik een nieuwe omdat ik het het repareren niet waard vond. Maand later was die ook naar de knoppen omdat mijn vriendin er een een pen op liet vallen (no_chears) Die schermen zuigen echt. Mijn vader heeft die van mij voor mijn verjaardag voor €70 laten reparen in Beverwijk?


    To love is to destroy.

    In het centrum hier, is er een klein illegaal telefoon winkeltje dat alles laat repareren voor onder de 50 euro. Misschien moet je daar is naar op zoek gaan? Sowieso niet opsturen naar Apple, dan ben je hem 6 weken kwijt en kost het tussen de 200 en 300 euro.

    Dat is echt.. kut.
    Maar je hebt toch nog garantie?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Morphling schreef:
    Had ik ook! Toen kocht ik een nieuwe omdat ik het het repareren niet waard vond. Maand later was die ook naar de knoppen omdat mijn vriendin er een een pen op liet vallen (no_chears) Die schermen zuigen echt. Mijn vader heeft die van mij voor mijn verjaardag voor €70 laten reparen in Beverwijk?


    Ik heb er een gevonden in Den Bosch. Heeft vriendin van mij d'r bb ook laten maken, en is maar 25 euro (:

    Shinon schreef:
    Dat is echt.. kut.
    Maar je hebt toch nog garantie?


    1. Eigen schuld,
    2. Jailbreak.

    Je kunt het makkelijk zelf vervangen, of door een technische vader. Bestel een nieuw beldscherm op dealextreme.com, haal de oue eruit*kijk eerst op youtube hoe dat moet, anders kan je weer een nieuwe halen* en doe de nieuwe erin.
    Ervaring, want mijn jack was kapot.


    Food.

    Zaynatic schreef:
    (...)

    1. Eigen schuld,
    2. Jailbreak.

    Nu ben je echt hard in de aars geneukt. Als je hem Jailbreakt, vergoeden ze helemaal niks, ookal zit er een barst in het scherm; ze vinden wel een manier om te zeggen dat het jouw schuld is.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    oehh
    dat is dus een reden waaronm ik ze niet wil
    ik laat alles vallen
    de mijne zou geen week overleven:Y)


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Zaynatic schreef:
    (...)

    1. Eigen schuld,
    2. Jailbreak.

    Tja, dan is het gewoon kut.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    GATES schreef:
    (...)
    Nu ben je echt hard in de aars geneukt. Als je hem Jailbreakt, vergoeden ze helemaal niks, ookal zit er een barst in het scherm; ze vinden wel een manier om te zeggen dat het jouw schuld is.
    (no_chears)


    Ik weet het -sadface- terwijl mijn Cydia niet eens werkt. @#$#%^*$^#@^#%*$^%&#

    Avil schreef:
    Je kunt het makkelijk zelf vervangen, of door een technische vader. Bestel een nieuw beldscherm op dealextreme.com, haal de oue eruit*kijk eerst op youtube hoe dat moet, anders kan je weer een nieuwe halen* en doe de nieuwe erin.
    Ervaring, want mijn jack was kapot.


    Maar die zijn allemaal zwart en ik heb een witte iPod :(

    Auch, awh. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heeft zo'n meisje bij de judo met haar iPhone.
    Ze vond het cool dus heeft ze het zo gehouden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En huh, ik had een filmpje gezien waar te zien was dat een ipod niet zo snel kapot gaat.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn iPod is al duizend keer gevallen, geen barstje te zien.. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.