• Want de vriendin van m'n broer is vannacht wezen slapen. Nu staan ze dus samen onder de douche.
    En ja hoor, je kan het al raden, ze staan te kreunen en te doen. O.O
    En dan te bedenken dat ik ook nog in die douche moet gaan staan, gatverdamme..

    Hebben jullie dat ook gehad? x'D

    Edit;
    Ja, het is bter dan dat ze ruzie hebben. Maar ze hadden het ook in het andere huis kunnen doen, waar ze dan alleen zijn. En ze weten dat dit huis nou niet echt bepaald geluidsdicht is, dus is niet zo slim.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hahaha, mijn broer en zijn vriendin ook elke woensdag :p


    effort never betrays you

    -lacht alleen maar-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry Menschen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 22:52 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    THE FUCK zeg jij nou weer?


    Whoops. I was gonna delete that :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb gewoon een rare bui. Komt door Boombastic.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 23:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Laat die maar op iemand anders uit. Zulke opmerkingen vind ik alles behalve grappig en hoor je ook niet te maken.


    Sorry. Het spijt me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    Laat die maar op iemand anders uit. Zulke opmerkingen vind ik alles behalve grappig en hoor je ook niet te maken.

    Hahaha en dit zeg jíj? Sure :')

    OT: Tja zulke dingen gebeuren nou eenmaal in de douche als je een stel bent (cat)


    -

    ILOVENIKKI schreef:
    (...)
    THE FUCK zeg jij nou weer?


    Lololol, that hit a sore spot it seems xD


    quidquid excusatio prandium pro

    ILOVENIKKI schreef:
    -lacht alleen maar-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Histoire schreef:
    Ugh D:

    Poor you.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    ILOVENIKKI schreef:
    -lacht alleen maar-


    You've cat to be kitten me right meow.

    Hahaha. Hier kan ik echt om lachen. Herken 't, aangezien ik ook zo'n broer heb. (krul)


    Smile and live.

    Aaaw das niet leuk he..<


    I'd wonder if i ever cross your mind