• Want de vriendin van m'n broer is vannacht wezen slapen. Nu staan ze dus samen onder de douche.
    En ja hoor, je kan het al raden, ze staan te kreunen en te doen. O.O
    En dan te bedenken dat ik ook nog in die douche moet gaan staan, gatverdamme..

    Hebben jullie dat ook gehad? x'D

    Edit;
    Ja, het is bter dan dat ze ruzie hebben. Maar ze hadden het ook in het andere huis kunnen doen, waar ze dan alleen zijn. En ze weten dat dit huis nou niet echt bepaald geluidsdicht is, dus is niet zo slim.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Immortal schreef:
    (...)
    Jup, bij heel veel ben ik de helft van de dop kwijt of een hele dop...


    dafuq doen ze met een shampoofles? daar heb je van die lovetoys voor D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    dafuq doen ze met een shampoofles? daar heb je van die lovetoys voor D:


    Ze staan op een standaard en die stoten ze altijd om en dan vallen ze op de grond, en ja de grond is niet van tapijt XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)

    Ze staan op een standaard en die stoten ze altijd om en dan vallen ze op de grond, en ja de grond is niet van tapijt XD


    OOOOh, ik dacht al, ze steken hem toch niet ergens in D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    OOOOh, ik dacht al, ze steken hem toch niet ergens in D:


    daar dacht ik ook al aan xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    daar dacht ik ook al aan xd


    Ik ben gewoon dirty minded, niet meer en niet minder. Daarom koop ik ook Andeélon zomerblond, zit gewoon in een plastic fles.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    idd trauma
    zoek een kamer mensen
    sterke met je broer het huis uit krijgen


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Mijn ouders... En dan zet ik snel de radio aan. Ze denken dan dat ik al slaap.


    Food.

    Luther schreef:
    HAHAHAHA. Arm meisje. :{D


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Hahaha, ik moet er niet aan denken om dat bij mijn broertje te horen :S Arme jij :O Maar wel beter dat ze nog altijd blij met elkaar zijn :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Paynelinson schreef:
    D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    God, trauma, haha, ik vind het zo erg om dat te moeten horen. Maar zo lief -ahum- als ik ben zo ik aan de badkamerdeur gaan staan en vragen of iemand pijn heeft, door dat gekreun ofs.

    na alle reacties te hebben gelezen, ben ik toch wel erg blij dat ik zelf de oudste ben thuis. (A)
    en ik neem me nu alvast voor dat soort weekendjes zorgvuldig te plannen. (geen ouders en zusje in huis.)
    (flower)
    ik zou je broer toch wel even zeggen dat het hele huis ze kon horen, misschien was hij te druk bezig om zich daar zelf zorgen over te maken, en het lijkt me nou niet echt prettig dat je er pas veel later achter komt dat het hele huis je kon horen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 21:30 ]


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Nu vraag k me af of dit erger of minder erg is dan hetzelfde trauma wat k heb maar dan met mn ouders. *kots*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Histoire schreef:
    Ugh D:

    Poor you.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Abominate schreef:
    Ben ik de enige die geen damn f*ck zou geven als ik dat zou horen?...


    Niet echt haha.


    Your make-up is terrible