• Want de vriendin van m'n broer is vannacht wezen slapen. Nu staan ze dus samen onder de douche.
    En ja hoor, je kan het al raden, ze staan te kreunen en te doen. O.O
    En dan te bedenken dat ik ook nog in die douche moet gaan staan, gatverdamme..

    Hebben jullie dat ook gehad? x'D

    Edit;
    Ja, het is bter dan dat ze ruzie hebben. Maar ze hadden het ook in het andere huis kunnen doen, waar ze dan alleen zijn. En ze weten dat dit huis nou niet echt bepaald geluidsdicht is, dus is niet zo slim.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Eeew, dat lijkt me echt zo ranzig. :'D

    Wij kunnen er ook wat van, hoor. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En om die reden lijkt het me heel awkward om mijn toekomstige vriend bij mij thuis te laten slapen. Laten we hopen dat de jongeman in kwestie op zichzelf woont.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik moet er niet aan denken als dat mijn zus was met 'r huidige vriend D: Noooooooo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Abominate schreef:
    Ben ik de enige die geen damn f*ck zou geven als ik dat zou horen?...


    Neh, ik zou hetzelfde hebben. Ga je gang, veel plezier. Ze moeten ook niet klagen als ze mij horen. :p


    Bad decisions make good stories.

    Poor dear. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ieeh...
    Ik moet er niet aan denken o.O
    Gelukkig is mij dat nog nooit overkomen. Mijn broer doet dat soort dingen niet, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Minsa schreef:
    Iehh... o_O Maar wees gerust, ik liep een keer binnen toen m'n ouder het deden, dus je bent niet de enige. 8D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het zusje van mijn vriend liep ook een keer naar binnen toen wij... nouja... youknowwhatwedid. En ze zei zo héél droog: "ooh, jullie maken babies, ik zie het al. dan ga ik maar weer. DOEI!" D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Het zusje van mijn vriend liep ook een keer naar binnen toen wij... nouja... youknowwhatwedid. En ze zei zo héél droog: "ooh, jullie maken babies, ik zie het al. dan ga ik maar weer. DOEI!" D:


    OMG hahahaha _O_


    Olive

    Tate schreef:
    (...)

    OMG hahahaha _O_


    Ze keek een beetje bestuderend. Mevrouw liep de deur uit, sloeg hem dicht en toen pas werd ik rood. Like a sun-dried tomato!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Het zusje van mijn vriend liep ook een keer naar binnen toen wij... nouja... youknowwhatwedid. En ze zei zo héél droog: "ooh, jullie maken babies, ik zie het al. dan ga ik maar weer. DOEI!" D:


    Ooh, wat een geniaal zusje! _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha! (:
    Ben ik blij dat mijn zus nooit lang genoeg haar liefjes kan houden (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ben ik blij dat mijn broer niks geeft om liefde :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    arme jij D:


    I love Quizlet