• Want de vriendin van m'n broer is vannacht wezen slapen. Nu staan ze dus samen onder de douche.
    En ja hoor, je kan het al raden, ze staan te kreunen en te doen. O.O
    En dan te bedenken dat ik ook nog in die douche moet gaan staan, gatverdamme..

    Hebben jullie dat ook gehad? x'D

    Edit;
    Ja, het is bter dan dat ze ruzie hebben. Maar ze hadden het ook in het andere huis kunnen doen, waar ze dan alleen zijn. En ze weten dat dit huis nou niet echt bepaald geluidsdicht is, dus is niet zo slim.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Chemist schreef:
    Het zusje van mijn vriend liep ook een keer naar binnen toen wij... nouja... youknowwhatwedid. En ze zei zo héél droog: "ooh, jullie maken babies, ik zie het al. dan ga ik maar weer. DOEI!" D:

    Geniaal _O_


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Countenance schreef:
    (...)
    Tenzij Fey ons iets heeft te vertellen (cat)



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maelig schreef:
    (...)

    Ooh, wat een geniaal zusje! _O_


    Zekers, ze is heel slim. Gelukkig praat ze er verder niet over.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Abominate schreef:
    Ben ik de enige die geen damn f*ck zou geven als ik dat zou horen?...

    Nee (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Abominate schreef:
    Ben ik de enige die geen damn f*ck zou geven als ik dat zou horen?...


    Nope, same here.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn slaapkamer is recht naast die van mijn broer, en ik heb hem en zijn vriendin ook al eens 'bezig' gehoord. Serieus, gruwelijk ;d


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nah, mijn broer is nog maagd en die shizzle. Ik heb wel eens de neiging om expres lekker trauma's te bezorgen. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik hoorde mijn stiefbroer vaak zat. en van die.douche herken ik zo erg! vorige week kwam ik terug van.sporten en toen.stonden ze ook samen te douchen. en toen hadden ze het grodijn gesloopt zo hard waren ze bezig. ik heb toen nog nooit zo snel gedoucht zo graag wilde ik uit die ruimte. ik ben nu dan ook heel blij dat hij zins vorifeweek het huis uit is ;x

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 19:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha. Ik zwijg nu maar...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jup, alleen bij mij mollen ze mijn shampoo flessen.
    Het boeit me niets dat ze het daar doen, maar laat mijn flessen heel die zijn duur XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Jup, alleen bij mij mollen ze mijn shampoo flessen.
    Het boeit me niets dat ze het daar doen, maar laat mijn flessen heel die zijn duur XD


    Shampoo. flesse. ok...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Shampoo. flesse. ok...

    Jup, bij heel veel ben ik de helft van de dop kwijt of een hele dop...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat doen mijn broer en zijn vriendin ook altijd. Maar tja, 't hoort erbij :Y) Maar goed, ik doe het ook, enkel dan zonder de seks. (a)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 21:40 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    JaiRy schreef:
    Ik had dus mooi tegen de deur aan gebonkt en gezegd dat ze wat zachter moeten doen.


    Heb ik weleens gedaan (A)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb gelukkig nog nooit iemand betrapt (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"