• Wie vind hem goed? XDDD

    MEE!!

    En hij word sterk bewakerdd xP


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jaman, hij was al bijna dood. :)

    Ohg man,tis ma ne nieuve president ze Oo des geen wereldgebeurtenis fsu ze -_-' kwor dr zo zot vn da iedreen dr over praat en in de ban van is terwijl het mij gene enkelle zak intresseert -_-' da kik een nieuw broek kies komt da toch ook ni elke gazet -_-

    Jaman, hij was al bijna dood. :)


    Djeezuus, hoe gaat dat zijn binnen twee jaar? Ook zo in een wagonetje zoals van de paus? Of neen, dat gaat deze week al gebeuren =.=". Die Amerikanen zijn dikke rasisten!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ohg man,tis ma ne nieuve president ze Oo des geen wereldgebeurtenis fsu ze -_-' kwor dr zo zot vn da iedreen dr over praat en in de ban van is terwijl het mij gene enkelle zak intresseert -_-' da kik een nieuw broek kies komt da toch ook ni elke gazet -_-

    mee eens.

    Hm ik vind het vet, denk alleen niet dat hij lang blijft leven.

    Maar care :D

    Ik geef hem 2 week, en dan denk ik tog echt, dat hijwel dood zal zijn x'D


    Klinkt hard, maar.. Tja.. Ik denk zelf dat hij nog wel vermoord word,! ;)

    x

    (...)

    Djeezuus, hoe gaat dat zijn binnen twee jaar? Ook zo in een wagonetje zoals van de paus? Of neen, dat gaat deze week al gebeuren =.=". Die Amerikanen zijn dikke rasisten!


    Indeed. :x

    Het kan me geen boei schelen wie de president daar is. Het kan me niet eens schelen wie de president van me eignen land is. Me Boyfriend vind dat McCain moest winnen. Hij is een beetje Rassist. <33

    Het kan me geen boei schelen wie de president daar is. Het kan me niet eens schelen wie de president van me eignen land is. Me Boyfriend vind dat McCain moest winnen. Hij is een beetje Rassist. <33


    Ok.

    Het is wel een belangrijke gebeurtenis, het is namelijk de eerste zwarte president, waarschijnlijk een historische gebeurtenis.
    En ik was voor hem, maar ik denk ook dat hij binnenkort wordt neergeschoten.


    blame the bully.

    Hm ik vind het vet, denk alleen niet dat hij lang blijft leven.

    Maar care :D

    denk ik ook niet

    Het is wel een belangrijke gebeurtenis, het is namelijk de eerste zwarte president, waarschijnlijk een historische gebeurtenis.
    En ik was voor hem, maar ik denk ook dat hij binnenkort wordt neergeschoten.

    waauw ne zwarte president Oo als hem nu zwart,bruin,geel of groen zie..da ga echt niks uit make ze. Kvint enorm belachelijk da ze dr zo hard over bezig zijn in europa -_-'

    nou het is echt een wonder.
    als je kijk 30 jaar terug. Toen moesten zwarte nog achter in de bus enzo in Amerika. Vette discriminatie. En nu ineens Obama. Dus dat is wel degelijk een wonder.
    Daarnaast was deze heilboel ook met bush maar misschien herinner je je dat niet meer omdat het al wel 4 jaar terug is enzo n.n

    (...)

    Djeezuus, hoe gaat dat zijn binnen twee jaar? Ook zo in een wagonetje zoals van de paus? Of neen, dat gaat deze week al gebeuren =.=". Die Amerikanen zijn dikke rasisten!
    idd. maar juist daarom vind ik het goed dat ie gewonnen heeft. Van iedereen die gestemd heeft op Obama is dus sowieso al geen racist. Maar die zijn wss dan zelf ook neger ofzo... Dus heel veel schiet het eigenlijk niet op xD


    Sweet dreams will come true.