• Die vrouw die met zo'n meisje zo om de zo veel tijd hier langs komt met de preek over de bijbel, heeft mij een beetje weten te 'dissen'. Al is ze waarschijnlijk wel gewend met vervelende mensen om te gaan en heeft ze zich zo ontwikkeld, denk ik zo.

    '(Houdt verhaaltje over god en laat een blij plaatje zien) Zou je niet willen dat dit overal was?'
    'Oh ja hoor, maar dat is zo moeilijk haalbaar, dat tegen die tijd ik er al niet meer ben en ik niets van dat beeld in werkelijkheid heb kunnen opvangen.'
    'Maar wij voelen dat de verlossing van god nabij is! (Begint over Gods verlossing in verband met de politiek)'
    'Maar, ehm mevrouw? Ik heb verschillende keren delen van de bijbel gelezen, maar ik ben neit meer gelovig.'
    'Waarom niet, ben je teleurgesteld in God?'
    'Euh, nou, nee, ja, meh... Ik heb mijn eigen geloof gecreeërd'
    'En zit er in jouw geloof ook een soort God?'
    'Ja...'
    'Dan geloofje dus ook in God! (Enorm enthousiasme)'


    Vervolgens geeft ze me een brochure waarin de Bijbel kort beschrven is en antwoorden komen op vragen als 'Wat gebeurt er met ons als we sterven'. En heeft ze me zo ver gekregen dat ze mijn telefoonnummer heeft waarnaar ze me volgende week belt om te vragen wat ik er van vond. Oh, en ze vroeg of ik nog op school zat. Goddamnit (zeer toepasselijk) ik ben 13!:W

    Wie had er nog meer zo'n geweldige ochtend?:W


    Let it come and let it be

    Ooh ja, van die Jehova gasten kwamen ook pas geleden langs. Ik doe open in een ochtendjas. Die lui: eeh, we komen zeker ongelegen? Ik: eh ja, eigelijk wel. Deur dicht. LOL.
    En nu ga ik kijken of ik vuurwerk zal halen of niet..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik werd wakker en ging ontbijten ;D.
    Maar we hadden ook een man(waarom nemen ze altijd kleintjes mee?). En die begon te vertellen over het einde van de wereld die volgend jaar kwam.
    Toen kwam mijn zus trollend de deur open doen en zeggen dat er helemaal niks van klopte en dat het maar een foute berekening is. Die man gelijk ja maar toch... en toen liep ie met en Oke gezicht weg :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    C18 schreef:
    Ooh ja, van die Jehova gasten kwamen ook pas geleden langs. Ik doe open in een ochtendjas. Die lui: eeh, we komen zeker ongelegen? Ik: eh ja, eigelijk wel. Deur dicht. LOL.
    En nu ga ik kijken of ik vuurwerk zal halen of niet..

    Nou ik doe open in mijn verstrooide ochtendgezicht en een ehle vage outfit, ze vragen of ze me hadden gewekt, ik antwoord 'nee'. Twee tellen later is ze al begonnen met haar verhaal :W
    Meh, het was wel een lieve vrouw :3


    Let it come and let it be

    Ooooh god! Hahahaha!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik werd wakker door de hond die het nodig vond om keihard te gaan janken.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij waren dat mensen van Jehova, ik heb ooit ook zo'n mini-Bijbel gekregen met net dezelfde uitleg D:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cocotera schreef:
    Ooooh god! Hahahaha!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oooooehhhh, die mensen zijn altijd leuk om sexverhaaltjes tegen te vertellen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Oooooehhhh, die mensen zijn altijd leuk om sexverhaaltjes tegen te vertellen :Y)

    Als je nu de trein naar Tilburg pakt, kun je ze nog tegenkomen onderweg naar hun laatste wijk :W


    Let it come and let it be

    Voor z'n soort mensen doe ik de deur niet eens open, niks tegen het geloof maar wel tegen mensen die het andere proberen op te dringen.


    Ik ben gewoon lekker rustig wakker geworden (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als je er meer over wilt weten moet je ff naar me geweldige opa gaan ;D
    Lieve schat is het ;D maar als het op het geloof aan kom kan hij een heeeeeeeeel verhaal vertellen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij ons liepen ze op het schoolplein rond, vorige zomer. Heel slim, het enige wat de leerlingen ermee deden is de bijbels verscheuren en er hakenkruizen op tekenen > <.
    Kreeg echt medelijden met die kerels, dus toen deed ik maar alsof ik hun verhaaltjes echt heel boeiend vond.


    i put the fun in funeral

    Cocotera schreef:
    Ooooh god! Hahahaha!


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Haha, dat zouden ze bij mij niet moeten proberen. Ik krijg het voor mekaar om die mensen gillend weg te laten rennen.
    Ik ben blij dat die mensen hier niet komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall