• Jullie weten allemaal wat Oud&Nieuw is. Maar mijn vraag is: Er is altijd oorlog, oorlog, oorlog, oorlog, en anders wel rellen, gevechten en protesten. Wanneer komt het nieuwe nou? Like peace?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat de wereld inderdaad zal vergaan morgen, de wereld zoals wij hem nu kennen. Ik hoop dat er verandering komt in de wereld zoals hij nu is en dat men eens inziet dat het zinloos is te vechten als je het toch niet eens kan worden. Ik zou eens om de tafel gaan zitten met een lekker drankje en het als MENSEN met elkaar bespreken. Zo voer ik oorlog :Y).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nooit. Aangezien de hele wereld verneukt is...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nooit.


    Bad decisions make good stories.

    Dubbelpost...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 1:51 ]


    Bad decisions make good stories.

    Peace? Working on it!






    quidquid excusatio prandium pro

    Goed dan, ik neem de wereld over en je zult alleen nog maar vrede kennen. Oorlog stampen we de grond in. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Goed dan, ik neem de wereld over en je zult alleen nog maar vrede kennen. Oorlog stampen we de grond in. :Y)


    Net als jouw neus! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat dat heel lang zal gaan duren, aangezien de mens over het algemeen heel egocentrisch is x'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mensen stampen elkaar toch wel de grond in hoor, wel of geen oorlog.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Foxfaces schreef:
    Goed dan, ik neem de wereld over en je zult alleen nog maar vrede kennen. Oorlog stampen we de grond in. :Y)


    Maar.. maar.. dat was niet het plan? Want we hadden toch afgesproken dat oorlog goed is tegen de verveling? Of ga je mij nu ook nog afzetten?(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mensen hebben altijd wel iets om ruzie over te maken. Van geld tot religie.


    Alleen maar tranen van geluk

    Zolang de mensheid niet perfect is, wordt de wereld ook niet perfect. Zo denk ik dan weer...

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 10:39 ]

    Vrede was de laatste week op school het onderwerp van de dagopeningen. Die van Tiersma(ja, die rotleraar) duurde wel twintig minuten(:
    Maar de conclusie van die week was: echte vrede kan nooit bereikt worden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    Peace? Uncle Joe says no!
    Well eh.. yeah only if extortion and suppression of the people are allowed.

    Ik denk niet echt dat er vrede zonder oorlog bestaat, ofwel, geen goed zonder kwaad :].

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 10:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    MadameParis schreef:
    Nooit.


    Let it come and let it be