• Ik zit in mijn examenjaar en dat betekend bij ons op school gala. Ik had al geplant samen met enkele vriendinnen dat we samen naar gala zouden gaan. Bij ons draait dat ook om het vervoer. Nou, over een maand is gala al, wat krijg ik te horen, mijn hele vriendengroep gaat samen met andere mensen in een amerikaanse schoolbus en ik mag niet mee. Er zitten schijnbaar mensen in dat groepje die mij niet mogen en daarom mag ik niet mee. Wat fijn ook weer als je vrienden het voor je op nemen.
    Nu ben ik, een beetje samen met mijn zus, vanplan om zelf gewoon vervoer te regelen maar dan wil ik wel iets bijzonders doen.
    Ik heb zelf alleen geen bijzonder idee. Vandaar mijn vraag.
    Heeft iemand hier een bijjzonder idee voor het vervoer voor mij naar gala?

    EDIT: Dit is mijn eindgala, hierbij worden er altijd foto's gemaakt van het uitstappen uit de auto, vandaar dat er zo'n gedoe over wordt gehouden. Ik hoop dat jullie ook wel snappen dat het er raar uitziet als iedereen met meerdere mensen per auto zitten en dat ik dan in m'n eentje de auto uit zou stappen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 19:53 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ugh, ik heb een hekel aan dat vervoer gedoe voor het schoolgala. Ik was gewoon met wat vriendinnen met een gewone auto gekomen.

    Een beetje voor de hand liggend, maar een limousine? Geen idee hoe duur het is, maar als je deelt met anderen moet het wel te doen zijn denk ik. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wat een kinderachtig gezeik van die andere mensen ja weer.
    Heeft iemand in je omgeving een vette fancy auto? Dan zou je die misschien kunnen vragen om jullie daarheen te brengen, als een stel beroemdheden :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SpringElf schreef:
    Wat een kinderachtig gezeik van die andere mensen ja weer.
    Heeft iemand in je omgeving een vette fancy auto? Dan zou je die misschien kunnen vragen om jullie daarheen te brengen, als een stel beroemdheden :3


    Nou, ik ga nu dus lekker in me eentje, we mogen alleen met examenleerlingen komen, maar mijn opa heeft een garage in oldtimers dus wss kan ik via heb wel iets regelen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wij gingen met een lekkere open Cadillac, een dag van te voren nog kunnen regelen, thank god! Op Marktplaats hebben wij hem toen gevonden, daar staan ook een hoop huurautos op namelijk.

    En man, bij ons was dat ook zo'n gedoe met groepjes en samen gaan en shit. Ach, leer je je vrienden ook weer mee kennen, toch?


    ars moriendi

    Mijn broer zou me eerst achterop zijn motor brengen, tot die motor niet meer verzekerd was dus nu ga ik met een paar vriendinnen. Eentje daarvan zat in ongeveer dezelfde situatie als jij.


    Take risks and conquer your fears.

    ShadowSnape schreef:
    (...)

    Nou, ik ga nu dus lekker in me eentje, we mogen alleen met examenleerlingen komen, maar mijn opa heeft een garage in oldtimers dus wss kan ik via heb wel iets regelen.


    Dat lijkt mij perfect! Een geweldige oude auto om naar de gala gebracht te worden. Het beste de chauffeur nog goed in pak en als een butler, dan maak jij je klasgenoten en vooral die rare vriendinnen van je jaloers...is zo mijn inschatting :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    In een Amerikaanse schoolbus naar een gala gaan? Vindt ik persoonlijk wel erg overdreven -en misschien ook duur- om alleen even heen en weer te rijden (cat). Bij mijn school wordt er nooit moeilijk gedaan over vervoer. Iedereen regelt vervoer en we maken ons meer zorgen hoe we dan op school komen, niet in wat.
    Een leuke auto regelen?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij is school gewoon van de bovenbouw, en iedereen komt gewoon met de auto of bus/trein xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bij ons doen ze gelukkig niet moeilijk over wie in de mooiste auto komt, sterker nog, een groot deel gaat gewoon met de fiets x'D. Maar wel erg lullig van je vriendinnen...


    i put the fun in funeral

    Als je echt uit wilt pakken een of andere mooie koets huren met witte paarden ervoor?=3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 18:18 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Jemima schreef:
    Bij mij is school gewoon van de bovenbouw en onderbouw, en iedereen komt gewoon met de auto of bus/trein xd.


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen idee, ik sloeg de gala's altijd over. Mijn nicht heeft m'n pa wel een keer zo ver gekregen dat hij haar met onze Porsche naar het gala bracht. -.-


    Bad decisions make good stories.

    Ik wist niet dat vervoer zo'n belangrijk 'ding' was bij gala's.. xd Ik werd altijd gewoon gebracht. Enne, leuke vrienden heb je dan zeg.


    You are beautiful, you are love.

    Leuke vrienden.
    Ik heb een leuk idee voor je! Kom met veel Hell's Angels op de motor en iedereen staat versteld. Daarbij, dreigen met zulke mensen heeft altijd zin. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een amerikaanse schoolbus? wat is daar nou zo bijzonder aan............ Ik bedoel als we hier op uistapje met de klas gaan, gaan we ook in zo'n ding

    tipje:
    zoek anders een groepje mensen die ook niks hebben en verzamel met hun geld voor een limo ofzo en dan wel met iemand die je portier opent enzo :D


    Dont say why me, say try me