• Ik zou misschien een nieuwe story schrijven en ik zit wat te foefelen voor een cover en dit zijn de resultaten voor het moment. Ze zijn echt amateuristisch en de tweede is nog erger dan de eerste. Ik wil even vermelden dat ik echt geen covers kan maken, dus zou ik graag jullie mening even willen weten. Zijn deze covers degelijk of echt spuuglelijk?
    1.


    2.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind ze beiden erg mooi, maar de eerste het leukste (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Ik vind ze beiden erg mooi, maar de eerste het leukste (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik vind ze leuk. (:
    Maar als je ze zelf niet leuk vindt, moet je Scrooge vragen! Zij is echt ontzettend goed in covers maken. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Philyra schreef:
    Ik vind ze beiden erg mooi, maar de eerste het leukste (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Philyra schreef:
    Ik vind ze beiden erg mooi, maar de eerste het leukste (:

    Dit precies.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De eerste, omdat de foto's die jij hebt ingevoegd veel feller zijn dan de gebruikte afbeelding en er op die manier niet volledig bij horen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Foxfaces schreef:
    Ik vind ze leuk. (:
    Maar als je ze zelf niet leuk vindt, moet je Scrooge vragen! Zij is echt ontzettend goed in covers maken. (bloos)

    Zij is inderdaad erg goed!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind ze beide heel goed gelukt maar ik vind de eerste toch het mooiste. Bij de tweede trekt de foto van het meisje heel erg de aandacht en dat heb je bij 1 niet


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik vind ze beide heel goed gelukt maar ik vind de eerste toch het mooiste. Bij de tweede trekt de foto van het meisje heel erg de aandacht en dat heb je bij 1 niet

    Dit.


    Owl you need is love.

    Philyra schreef:
    Ik vind ze beiden erg mooi, maar de eerste het leukste (:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eyes schreef:
    Ik vind ze beide heel goed gelukt maar ik vind de eerste toch het mooiste. Bij de tweede trekt de foto van het meisje heel erg de aandacht en dat heb je bij 1 niet
    Dat is wel waar. Het probleem is dat ik mij stoor aan die Eifeltoren op de eerste foto. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Foxfaces schreef:
    Ik vind ze leuk. (:
    Maar als je ze zelf niet leuk vindt, moet je Scrooge vragen! Zij is echt ontzettend goed in covers maken. (bloos)
    Ken ik niet. x')
    Uiteindelijk wil ik maar iets simpels.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ken ik niet. x')
    Uiteindelijk wil ik maar iets simpels.

    Hier kun je haar coverstore vinden. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind ze beide wel leuk (:


    Destroy what destroys you.

    LaJoie schreef:
    De eerste, omdat de foto's die jij hebt ingevoegd veel feller zijn dan de gebruikte afbeelding en er op die manier niet volledig bij horen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis