• Ik zou misschien een nieuwe story schrijven en ik zit wat te foefelen voor een cover en dit zijn de resultaten voor het moment. Ze zijn echt amateuristisch en de tweede is nog erger dan de eerste. Ik wil even vermelden dat ik echt geen covers kan maken, dus zou ik graag jullie mening even willen weten. Zijn deze covers degelijk of echt spuuglelijk?
    1.


    2.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scrooge schreef:
    Ah, okay. Maar, opzich is 't resultaat best wel goed (: Alleen zie je natuurlijk wel dat 't erop geplakt is door de kleuren/lichtval/schaduw + de randen zijn soms niet hélemaal mooi afgewerkt, maar da's alleen als je er gedetailleerd naar gaat kijken. Voor 'n amateur vind ik 't goed gedaan _O_
    Ja ik weet het, die envelop uitknippen met paint is echt niet simpel, maar toch bedankt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze zijn inderdaad amateuristisch, maar dat maakt ze zeker niet minder mooi hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    Ze zijn inderdaad amateuristisch, maar dat maakt ze zeker niet minder mooi hoor. (:
    Bedankt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    1 is beter, ik vind die foto van dat meisje niet zo bij het geheel horen


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow