• Sinds gisteravond voelt het steeds alsof iets me in de gaten houdt. Ik heb die avond de webcam maar weggestopt en ben gaa slapen waarnaar ik kee rop keer wakker werd. Vanaf het moment dat ik uit mijn bed stapte was dat gevoel, die sfeer er opnieuw. Er hangt nu echt een soort druk op mijn schouders dat ik alles goed meot doen omdat er een zeer kritisch iets met me mee kijkt.

Nu komen gewoonweg de meest vage redenen in me op. Zoals bijvoorbeeld (nee ik ben niet gelovig, ik heb mijn eige geloof gecreeërd): 'God kijkt naar je, en maakt de beslissing of je in de hemel of hel beland, want je zult niet lang meer leven.' En nee, dit is niets voor mij om te denken, maarik flip 'm gewoon helemaal, ik krijg het er doodsbenauwd van! :"D

Edit: Buiten het feit dat het vrij ongeloofwaardig klinkt, en ik mezelf nu een beetje een aanstelster vind. Heb ik er een soort van 'vrede' mee kunnen sluiten door te bedenken dat het ook een soort waarschuwing kan zijn :'D

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 13:40 ]

Let it come and let it be

Maak je geen zorgen, ik kijk altijd weg als je je omkleedt, hoor Sevda, dus ik ben geen bedreiging. (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

GATES schreef:
    Maak je geen zorgen, ik kijk altijd weg als je je omkleedt, hoor Sevda, dus ik ben geen bedreiging. (cat)

Nu voel ik me een stuk geruster, zeg (joehoe)

-doet verrekijker weg-
    Sorry, Sev. :]

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik voel me brak. En ook bekeken.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

je word dubbel bekeken, want de Kerstman kijkt ook nog ;D

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Is er niemand anders thuis? Of als je misschien even je gedachten op iets anders brengt, dat het gevoel dan weg gaat?

Physics is awesome

Fuck. Ik ben betrapt (cat)

Eyes schreef:
    Is er niemand anders thuis? Of als je misschien even je gedachten op iets anders brengt, dat het gevoel dan weg gaat?

Daarstraks was er wel iemand thuis, nu niet, maar er is niets veranderd. Telkens als ik iets doe dan moet ik van mezelf mijn rug rechten en het ook echt goed doen, het blijft gewoon in mijn achterhoofd zitten,w at ik ook doe.

Duistere geesten... (cat)

"Well, well. Look who we've got here!"

dat heb ik ook wel eens, als ik me thuis aan het omkleden ben maar als andere mensen erbij zijn heb ik dat weer niet. Maar zo door het hele huis heb ik dat niet echt. veel succes

Do it scared, but do it anyway.

Vreemd, misschien moet je in je hoofd vragen of datgene weg wil gaan ofzo? Ik zou wel bang zijn als dat bij mij gebeurde

Physics is awesome

Damnit, busted. (cat)

Anyways, dat lijkt me niet zo prettig nee. o.O

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Ik voel me ook bekeken. Door Jigsaw, The Grudge Girl, Kalona en Raafspotters.
    Veel succes.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Eyes schreef:
    Vreemd, misschien moet je in je hoofd vragen of datgene weg wil gaan ofzo? Ik zou wel bang zijn als dat bij mij gebeurde

Ik had het op een papiertje geschreven en daarna een soort van gesmeekt of 'het' weg wilde gaan. Voor mijn hoofd was het wel een uitweg naar rust maar op één of andere manier bedcht ik me toen dat het net zo goed iemand kon zijn waar ik van hield en die er nu niet meer is, waarnaar tranen in mijn ogen sprongen, ik in paniek het blaadje heb verscheurd en heb gesmeekt of 'het' wilde blijven.

Ik heb nooit geloofd in god of geesten, maar eigenlijk si dit een soort doorslag, die me echt de kriebels bezorgd :"D

Foxfaces schreef:
    Duistere geesten... (cat)

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.