• EDIT; vanwege problemen met mijn fotobewerkprogramma maak ik geen covers meer, sorry

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 19:31 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oeh, oeh, ik!
    Ik geef zo de informatie ^^
    Titel; Skinny boned of Fit a (size) 32
    Inhoud; Het gaat dus over anorexia/pro ana
    Moet ik plaatjes geven? Of wil je zelf wat proberen?

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 12:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En moest je willen mag je nog eentje maken voor een hp story (:
    Maar daar weet ik nog niet echt een titel voor wel, dus je mag me anders helpen haha.
    Het gaat over een meisje dat een ketting vind.. Meer kan ik niet zeggen, haha :')
    Omg, ik ben vaag!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    wil je er één voor mij maken???
    titel: behind the scens
    de hoofdpersoon is een jongen met donker haar, liefst wel erop maar dat je zn gezicht niet kan zien
    verder iets met een viool en theatergordijnen ofzow
    laat je fantasie er verder maar op los^^
    thnx!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    OEEH, ZE ZIJN GOED!
    zou je er één voor mij willen maken? -aa-
    titel: Tainted Love
    Hoofdpersonage; Bieber, maar hij hoeft er niet persé in voor te komen
    ik heb een plaatje, en als je het niet erg vindt, zou ik gaarg hebben dat je dat plaatje gebruikt -aa-


    En ik zeg het nog eens;
    1. die covers van je zijn echt goed!
    2. Bieber mag er in voorkomen, hoeft niet.
    3. VERRAS ME! ;D
    4. Ohja, het verhaal gaat over een meisje, en haar beste vriendin is samen met Bieber, en zij is samen met Bieber's beste vriend, en Bieber probeert haar te versieren etc.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 21:01 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Titel: i want you to swallow your pride, and tell me you're sorry for that night.~ Bieber.
    Hoofdpersoon; Justin bieber

    Inleiding.
    Sky was met de Justin bieber, ze hadden een tijdje verkering tot ze het niet meer konden. Ze besloten uit elkaar tegaan, maar spijtig genoeg had Sky een Little bieber in haar buik. Na 5 jaar weet Justin het nog steeds niet en plots komt hij de little bieber tegen. Het enige probleem, hij wist niet dat het kindje van hem was..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Titel : I do this for you big brother
    Hoofdpersonage, onbekend.
    Inleiding;
    Sara was een vrolijk meisje zonder zorgen. Tot die dag, die ene dag die haar leven verwoeste. Ze had een ongeluk toen haar broer haar wegbracht naar school. Haar broer stierf, zij niet.
    Ze was populair, maar na het ongeluk werd ze een nerd. Ze verwerkte alles door muziek en leren. Ze verstopte zich achter een bril en haar piano. Stiekem schrijven haar ouders haar in voor : Sing your dream een wedstrijd, waar een bekende producer een nieuwe artiest zoekt. In de Jury zetelen onder andere Koen Wouters, Kris Wouters, Sylvia Van Driessche, Anouk, Alice Raven Blaine-Martel , Christofer Drew Ingle, Daniel Charles Gryfter en Carie Underwood. Zal ze haar verleden achter haar kunnen laten en de wedstrijd winnen?
    en misschien kan je hier iets mee doen;
    “ Liefste broertje,
    ik kan het nog altijd niet vatten. Jij mijn superheld, mijn grote voorbeeld, gestorven. Alle stukjes die mijn leventje bijeenhielden zijn weggeblazen toen de auto ons raakte. Ik kan ook nog steeds niet geloven waarom jij. Als jij niet was gestorven en ik wel , zaten we hier nu niet in deze vochtige kerk. Ik, ik mis je zo hard. Ons leventje is nu helemaal omver gegooid,en verandert. Het zal nooit meer het zelfde zijn als vroeger. Want altijd zal er een stuk missen. Op elke foto zal een lege plek zijn. De plek waar jij hoort staan. Als ik een wens kon doen, zou het zijn dat ik je nog een keer kon zien. Je nog een keer vasthouden. Maar dat gaat nu eenmaal niet. Want je bent niet meer hier, maar in de hemel. Ik hoop dat je het goed hebt daar. Dat het er warm is en gezellig. Ik geloof dat je naar ons kijkt en lacht, lacht om de dingen die Michael zegt, trots bent als pap weer eens een spellingswedstrijd wint. Ik hoop dat je lacht en plezier hebt. Zo ga ik je me blijven herinneren, voor eeuwig en altijd. Je gaat nooit uit mijn hartje. Doeeg Thomas


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mag ik oook? (A)

    Titel: Het Doolhof

    Hoofdpersonen: Onbekende personen

    Inhoud: Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    Uhm.. Ik heb dus wel een beetje een idee, maar ik kan nooit plaatjes vinden en ik weet ook niet hoe je covers moet maken ;s.
    Ik wil het liefste iets waar Licht en Duister in zit, en iets wat die twee van elkaar scheidt. En dan één meisje (licht) en één jongen (duister) die elkaar proberen aan te raken maar het lukt ze niet.
    Zoiets. Maar het hoeft niet precies zo te zijn, als jij een idee hebt sta ik daar ook voor open (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ~ Titel; I cant take this anymore, you're the only one I want!
    ~ [Fanficiton] Hoofdpersoon; Cody Simpson
    ~ Alles wat je zelf denkt dat ik moet weten; Niks belangrijks dan deze 2 hahaha. :Y)

    Titel:You have forgotten me ~ Simpson.
    Hoofdpersoon; Justin bieber and April Desteny wonder.
    Inleiding:
    Het gaat over een meisje genaamd April,ze had met de Cody simpson,maar hij moest verhuizen,Haar hart brak in duizend stukjes en ze had zich zelf beloofd om nooit meer verliefd te worden.Maar wat als hij weer naar 2 jaar terug komt?En een meisje bij zich heeft?Word ze weer velielfd op hem?Of neemt ze juist wraak?

    ps.Ze zijn 14 zodat je het weet(:
    pps.JE COVERS ZIJN GEWELDIG;o
    ppps.wil je wel mn naam erin zettex'dd

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:01 ]


    I´m nothing special.

    Als Naomi, een 60-jarige vrouw, drie oude fotoalbums terugvind kijkt ze terug op haar leven, bij elke foto zit een andere herinnering vast, de ene al wat zwaarder dan de andere.

    Oké, dit is misschien een vage uitleg maar je krijgt dus zo een beetje heel haar levensverhaal te weten via herinneringen die ze ophaalt bij de foto’s
    hierbij wil ik dus een cover,
    titl: nog geen
    onderwerp: Is wel duidelijk denk ik
    Foto's /eigen ideeën: Ik was aan het denken aan een oude vrouw of iemand met oude foto's ofzo.
    het is geen fanfic


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Titel: Greater than theater
    Foto's: Een podium met gordijnen en Lea Michele
    Je covers zijn veaaaat! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja me. (A)
    ~ Titel: >>Start Without the Ending<< { One Direction }
    ~ [Fanficiton] Hoofdpersoon: One Direction (logisch:P)
    ~ Info:
    Een meisje, Tash, en haar beste vriendin, Sarah, ontmoeten One Direction via haar vaders werk. Ze worden goede vrienden van elkaar... en Tash wordt verliefd op Harry Styles.
    ~ Foto's: Harry Styles, en de rest mag je van mij zelf doen. (:

    Dankjewel alvast! (':

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:09 ]


    They were never in fact homeless

    Als het mag, wil ik nog een cover. Hihi.
    Voor mijn nieuwe verhaal Bronnie.



    die foto's graag. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Titel:50 days. feat. Justin Bieber
    Hoofdpersoon; Justin bieber and Denise
    Inleiding:
    Het gaat over een meisje die word gepest,en op een dag komen de pestkoppen,een soort van opdracht geven,en die opdracht is dat ze maar 50 dagen heeft om Catlin af te pakken van Justin,en dan hem weer dumpen.

    pps.JE COVERS ZIJN GEWELDIG!
    ppps.wil je de naam van Carrefully erin zette,want we maken het samen;P
    Mij naam niet,want daar schaam ik me voor;o

    ik wil dit plaatje erin:

    Wil je er nog 1 voor mij maken?;lol

    Titel: nog geen flauw idee;lol Ik hoef de titel er ook niet in.
    Hoofdpersoon; Justin bieber en nog iemandx'dd
    Inleiding:
    het gaat over horror.

    Ik zou graag deze afbeeldig erin:



    wil je dei @nirmimien ofzo weghalen en links onder Carrefully/Lena en miss 1 met justin bieber er doorheen en 1 gewoon normaalXD

    sorry dat ik zoveel vraag
    :$


    I´m nothing special.