• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Chelsey Jones
    Rustig liep ik naar het kamp terug. Over twee dagen zal ik 18 worden. Dan mocht ik motor rijden. Ik had mijn motor rijbewijs al gehaald. Ik mocht van mijn ouders ook een mooie rode Ducati. Ik had er zin in hij zo zo afgeleverd worden. Ik kon wel gillen van blijdschap. Ik naderde het kamp en besloot even sportief te Joggen. Als ik bij het veld ben plof ik neer het zachte gras. Ik plof even achterover en kijk naar De blauwe hemel. Geen wolkje is aan de lucht en de gele zon schijnt op mijn egale huid. Ik schrik op als ik getoeter hoor. Ik kijk op maar het getoeter en zie een prachtige Ducati. Ik kan geen gil binnenhouden en loop vrolijk naar de auto. Ik knik en laat mijn paspoort zien en motorrijbewijs en neem de motor aan. Ik kijk om me heen met de prachtige glanzende Rode Ducati aan mijn zij. Ik rol hem naar het schuurtje en doe de deur open. Ik zie een andere meter en plaats hem ernaast. Rustig loop ik weer naar buiten en sluit de deur achter me.

    [Misschien kan de eigenaar van de motor nu naar Chelsey toekomen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliot Tune.

    'Laat ik maar eens een rondje lopen' Denk ik en loop langs de skatebaan, het grasveld, de danszalen en het schuurtje. Wanneer ik lang het schuurtje loop, zie ik een meisje met bruin golvend haar een rode Ducati naar binnen zetten. Wanneer ze hem heeft neergezet en de deur sluit, draait ze zich om en kijkt recht in mijn gezicht. 'Eh, hoi' zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik lach.
    'Zijn we nu... Samen? Echt samen, bedoel ik?' vraag ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Nee geak, we houden van elkaar en willen elkaar niet loslaten, maar we zijn niet samen hoor' Zeg ik sarcastische. 'Tuurlijk wel, geak' Zeg ik lachend en geef een zacht kusje op haar voorhoofd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chelsey Jones
    Ik doe de schuur dicht en draai me om. Ik wil naar voren stappen en kijk recht in een donkere jongen zijn gezicht. Ik herken hem niet. 'Ehm.. hoi.' Komt er uit zijn mond. Ik kijk hem aan en kijk even twijfelend naar mijn voeten. Ik kijk weer op naar hem terwijl ik een klein stapje naar achter doe. 'Eh. hoi.' Zeg ik zenuwachtig terug. Ik vervrouw mezelf weer en krijg een normaal gezicht. Ik schuif de zenuwen weg en kijk hem aan. 'Ik ben Jones, Chelsey Jones. en jij?' probeerde ik normaal met een nietoverslaande stem te zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    Ik grinnik. Ik druk een kus op zijn mond en kruip dan tegen elkaar.
    'Jij bent nog steeds warmer dan dat zand,' grinnik ik,


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elliot Tune.

    Ik zet een glimlach op en kijk naar haar zenuwachtige gezicht, dat veranderd in een normaal, schattig gezicht. 'Ik ben Jones, Chelsey Jones. en jij?' zegt ze met een normale stem. 'Elliot, Elliot Tune,' Antwoord ik 'Is die ducati van jou?'.

    Levi Lahote.

    'Owja, een ding. Denk tijdens het dansen niet meer aan mij wil je?' zeg ik en kijk haar lachend aan.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 22:22 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Dat beloof ik,' zeg ik lachend. 'We gaan elkaar hopelijk toch meer zien. En ook één ding voor jou: laat me nooit meer in de steek, en nee ik wil het nu niet verpesten.' Ik glimlach.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Ik laat jou niet zomaar gaan. Ik geef andere jongens niet de kans om het mooiste, leukste en knapste meisje van de hele wereld van mij te stelen' Zeg ik en geef een kusje op haar neus.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chelsey Jones
    'Elliot, Elliot Tune.' Antwoord hij. Hij bekijkt me even van top tot teen. 'Is die Ducati van jou?' zegt hij met een korte grijns. Ik doe mijn handen van mijn rug vandaan en draai me om. Ik trek de schuurdeur open. 'Ja deze motor is van mij.' Zeg ik voorzichtig. Monters zijn niet echt meisjes dingen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    'Iedereen vond mij altijd de lelijkste door mijn roodoranje haar,' zucht ik. Ik kijk hem nog steeds aan en druk een kusje terug.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Ik vind het juist zo schattig staan' Antwoord ik en glimlach.

    Elliot Tune.

    Ze haalt haar ahnden van haar rug en draait zich om. Wanneer ze de schuurdeur opentrekt antwoord ze dat hij van haar is. 'Cool, die is van mij' zeg ik en wijs naar de zwarte - die bruin geworden is van de modder - crossmotor. 'ik weet het hij is vies, maar als ik hem schoonmaak en een wedstrijd rij is hij alweer vies, dus waarom schoonmaken als het toch geen zin heeft?' zeg ik schouderophalend.

    [ Ik ga der zo vandoor ;D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chelsey Jones
    Hij loopt achter me aan. 'Cool, die is van mij' zeg hij en hij wijst naar de zwarte - die bruin geworden is van de modder - crossmotor. 'ik weet het hij is vies, maar als ik hem schoonmaak en een wedstrijd rij is hij alweer vies, dus waarom schoonmaken als het toch geen zin heeft?' zeg hij schouderophalend. Ik grinnikt. Hij had wel gelijk. 'Ja dat begrijp ik wel. Ik heb hem net nieuw en ik wordt over 2 dagen 18 dus nu heb ik nog niet echt erop gereden.' Zeg ik twijfelend. Ik ga tegen mijn Ducati aanleunen en leg mijn hoofd tegen het houten muurtje aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliot Tune.

    'Ja dat begrijp ik wel. Ik heb hem net nieuw en ik wordt over 2 dagen 18, dus nu heb ik nog niet echt erop gereden.' Zegt ze en leunt tegen haar Ducati aan. 'We kunnen wel een ritje maken op die van mij' Stel ik voor en wacht op antwoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Nu hoef ik die ene verliefde gevoelens niet meer verborgen te houden, gelukkig,' zeg ik opgelucht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.