• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Louise Broadwell.
    Ik moet lachen om Alexyss en Levi. "Doei!" roep ik sarcastisch naar Levi en grijns.

    Mitchel Sawyer

    Ik knik met tegen zin. 'Goed ik zie je zo.' Ik loop de danszaal uit en ga op het grasveldje zitten waar Fay en ik elkaar eigenlijk ontmoet hebben.

    Levi Lahote.

    Nadat ze heeft gezegd dat ze dacht dat ik danser wilde worden i.p.v acteur glij ik van de trapleuning af. 'Toevallig wil ik mijn hele leve lang al acteur worden hoor' Zeg ik, pak een theedoek en leg hem over mijn arm. 'Wilt u iets drinken mevrouw?' vraag ik en maak een sierlijke beweging.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:32 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik lach en knik.
    'Graag, meneer. Spa blauw, misschien?' vraag ik en ik grinnik.

    [Ik ga even doucheennn <3. Baaiii <3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik laat me zakken op een bankje naar Caroline en zucht nog een keer. Ik merk dat ik weer verdrietig en boos wordt en bal mijn vuisten.

    Caroline Angelone.
    Ik ga naast Fay zitten.
    'Wat is er nou toch allemaal tussen jou en Mitchel?' vraag ik voorzichtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    Ik loop met danspasjes naar de koelkast en haal er een spa blauw uit en een blikje cola. Daarna gooi ik de theedoek weg en begin met de blikjes te jongleren. 'Nu ben ik een jongleur' Lach ik en ga naast haar zitten.

    [Douchese XD lolol
    Maartje ik heb zin in morgen !]

    Brooke Rivera.

    Ik loop van de jongens zaal naar beneden en zie Mitchel op het grasveldje zitten. ik loop naar hem toe en ga een meter naast hem zitten. 'Hi' mompel ik en speel met een grassprietje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Ik dacht dat het allemaal goed ging, we hadden ook. Maar laatst zat ik in de woonkamer en hij belde met, wat ik dus denk, zijn vriendin. Hij vertelde dat hij haar miste en dat ze misschien hem zou komen bezoeken. En al eerder dacht ik ook al dat hij al een vriendin heeft. Want hij heeft een liedje geschreven en zei later dat het voor mij was, terwijl ik dacht dat het voor zijn vriendin was. Dus.. ik weet het allemaal niet meer.." ratel ik achter elkaar door en wrijf snel een paar tranen van mijn wangen.

    [David blijf vanvond toch bij jullie slapen ? XDD
    Ik heb ook zin in morgen. :D]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:42 ]

    Mitchel Sawyer

    'Hey.' Zucht ik en laat me achterover vallen. 'Hoe zit het nou tussen jou en Justin en jou en James ik snap het echt niet meer, ik dacht eerst dat je James zag zitten maar ik zag je vanmiddag met Justin en ja..' Ik kijk Brooke vragend aan.

    Brooke Rivera.

    'Justin en ik zijn gewoon goede vrienden verder niets' Zeg ik en volg zijn voorbeeld. 'en James.. ik mag hem, en vind hem best wel leuk...' Zeg ik zachtjes. 'Maar hij mij toch niet'.

    [David blijft slapen ;S
    En dorus moet in mijn kamer O.o
    En Leon en Tom zijn er ook. en die flikker heeft geen kaartjes voor mij gehaald ! @#$%^%$#@ Zo (A)]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik moet gaan. Naar bedje toe. Welterusten iedereen! Tot morgen iedereen & Saar. XD
    :O! Ik wens je strekte met Dorus.. Had het eerder gezegd. Kon je bij mij logeren.
    Aha, Leon, Tom & David. Veel plezier! En jammer dat je broer geen kaartje voor jou had gehaald.]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:53 ]

    Mitchel Sawyer

    'Waarom denk je dat?' Ik kijk haar niet begrijpend aan. 'Ik ken James goed, en hij praat eigenlijk nóóit over meisjes maar hij praat toch redelijk vaaak over jou.'

    [Oke dit moet even;
    WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAAAAHAHAHAHA
    Falende danseressen op nederland 1 XDDDDDDDDDDDDd]

    Brooke Rivera.

    'Waarom denk je dat?' Vraagt hij. Alsof hij dat niet weet. Je ziet toch hoe ik eruit zie? Dik en lelijk. Wie valt er nou op iemand die dik en lelijk is? 'Dat betekend niet dat hij me leuk vind' Sis ik naar hem. 'Brooke je doet het weer!' Zegt een woedende stem in mijn hoofd. 'Sorry' Zeg ik zacht, bijna onhoorbaar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ah ah oke Xd lol ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 23:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    'Brooke.' Ik kijk haar geschrokken aan. 'Hoe kun je dat over jezelf zeggen?' Brooke was een van de mooiste meisjes hier dat moest ik toegeven. 'Je bent niet lelijk of dik, je bent zeker hier een van de mooiste meisjes. En trouwens James valt niet alleen op je om je looks, hij vind je persoonlijkheid ook gewoon heel leuk.'