• - Je kunt inspringen, maar houd het aantal gelijk (:
    June 'Belrose Kingsley - JB
    Hailey Jane Nights
    Diana McGregor
    Janice Smiths
    ~
    Puck Kilian Dylan Noway
    Keith Lancaster
    Alexander Harrison McMahon

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:38 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Diana McGregor.

    "Ik dat we inderdaad hier niets gaan tegen komen dat op een winkel lijkt." Dacht ik luidop na. "Misschien moeten we zelfstandig een kamp opslaan op een open vlakte. Als er dan iets onze richting opkomt, zien we had aankomen."
    Ik wandelde naar een struik die aan de bosrand groeide, trok er een mooie, witte bloem af en rook er even aan terwijl ik terug wandelde naar de groep.
    "Ik ben trouwens Diana." Stelde ik me voor aan iedereen. "Diana McGregor."



    Keith Lancaster

    "Keith Lancaster." Zei ik met een brede glimlach op mijn gezicht.
    Diana trok een lachend gezicht en speelde met de bloem.
    "Als we een kamp opslaan, kunnen we alles gebruiken uit het bos." Zei ik terwijl ik richting het bos wees. "De natuur biedt ons alles wat we nodig hebben."
    Ik wist wel dat mijn scouts opleiding ooit eens van pas zou komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Merlin Minerva Johnson

    We gingen het bos binnen en werden meteen omringd door de meest weerzinwekkende planten: bloemen waarvan de nop een klein vlammetje was die de bloem deed lijken op een sierlijke kaars, hier en daar zag je de bladeren van wat struiken op en neer gaan alsof je ze zag ademen, aan sommige bomen hingen talloze lila ovalen, die me sterk deden denken aan eieren, aan andere bomen die veel weg hadden van wilgen maar dan met veel groenere bladeren bewogen de lianen als tentakels door de lucht en gristen af en toe iets van de grond, en hier en daar zag je een aantal hemelsblauwe, oogverblindende vogels met zilveren accenten aan de vleugels en staart. 'Wow...' Klonk er van elke kant. Verderop verscheen een meer waar grote vissenstaarten uit zwaaiden. Toen we een klein stuk dichterbij het meer waren werden mijn ogen groot van verbazing en snakte ik naar adem. 'Zijn dat... zeemeerminnen?

    [gaan er nog mensen reageren bij deze RPG? Ik vind deze RPG zelf namelijk een heel leuk idee en het zou zonde zijn om er niet langer gebruik van te maken. Trouwens, Happy New Year!