[@Aztech ze is er al lang uit ]
Keith Lancaster
Toen ik opkeek zag ik het blonde meisje terugkomen met een andere jongen.
"Hé jij daar!" Riep ik aangezien ik haar naam niet kende. "Jij kende toch iets van EHBO?"
Ik zag dat ze haar pas een beetje versnelde. "Ja, ik kan dat, waarom?"
"Ze heeft last van haar ribben." Zei ik terwijl ik op de drenkeling wees. "En ik weet niet wat er scheelt."
Ze knielde neer bij het meisje dat ik uit het water had gevist en drukte voorzichtig op haar ribben.
Toen de brunette kermde van de pijn keek de blauwogige blondine iedereen van de groep aan.
"Gekneusde ribben, een tweetal." Stelde ze vast. "Ik heb iets nodig om haar ribben stevig in te binden."
Terwijl ze dat zei, ging ik tussen al de andere dames staan en bekeek de nieuwe jongen die een pak groter was dan mij.
Hmm...concurrentie, dat kon nog leuk worden.
Diana McGregor.
Aangezien ik niets kon vinden, stond ik recht en scheurde ik een grote lap stof af mijn jurk, waardoor die nu tot boven de knie kwam.
Op mijn bleke benen, waren enkele littekens goed te zien, maar het kon me op dit moment echt niet schelen dat men ze zagen.
Ik knielde weer neer bij het meisje met de gekneusde ribben en knoopte voorzichtig haar blouse open.
"Dit kan eventjes pijn doen." Waarschuwde ik haar terwijl ik haar ribben erg strak in begon te binden met de lap stof.
Toen ik bijna klaar was, knoopte ik de lap stof erg goed vast en deed vervolgens haar blouse weer dicht.
"Het zal dadelijk wel minder pijnlijk aanvoelen." Zei ik geruststellend. "Maar je moet zo weinig mogelijk bewegen."
[ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:45 ]
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.