• - Je kunt inspringen, maar houd het aantal gelijk (:
    June 'Belrose Kingsley - JB
    Hailey Jane Nights
    Diana McGregor
    Janice Smiths
    ~
    Puck Kilian Dylan Noway
    Keith Lancaster
    Alexander Harrison McMahon

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 16:38 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Puck Kilian Dylan Noway
    Een meisje me blond haar kwam mijn kant opgerent en viel meteen met de deur in huis over hier wakker worden.
    Verbaast knikte ik even. terwijl ik mijn ogen even over haar lichaam liet afdwalen.
    'Klopt.' Zei ik uiteindelijk terwijl ik haar grijnzend aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Diana McGregor

    Ik fronste mijn wenkbrauwen automatisch een beetje terwijl ik nadacht hoe we hier in hemelsnaam weg raakten.
    Maar langst de andere kant.
    Het kon niet slechter zijn dan thuis, dus besloot ik het verblijf hier wel een kans te geven.
    Toen ik merkte dat ik al een tijdje afwezig voor me uitkeek, schrok ik op en liep ik rood aan.
    "Sorry." Prevelde ik. "Was even in gedachten verzonken."
    Ik draaide mijn hoofd richting de groep en beet onbewust op mijn onderlip.
    "Ga je mee naar de anderen?" Stelde ik voor. "Ik ben Diana trouwens."
    Een kleine glimlach verscheen op mijn lippen nadat ik me had voorgesteld.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    June 'Belrose Kingsley
    Het water om mijn lichaam leek me steeds weer naar beneden te willen duwen, waarop ik om hulp probeerde te gillen.
    Het leek wel alsof ik vast zat, maar waar aan kon ik niet zien.
    'Help me! alsjeblieft!' Gilde ik zacht. Ik besefte nu pas hoe breekbaar mijn stem klonk nu ik niemand kon zien.
    Niemand die mijn kwetsbare ik beschermde, zoals thuis altijd werd gedaan.
    Op een gegeven moment werd mijn lichaam meegenomen door een jongen, en voelde ik het strand onder mijn lichaam.
    Zachtjes schudde ik mijn hoofd. 'Mijn zij.' Piepte ik zachtjes.
    Ik weet niet wat er was gebeurt, maar een enorm klap hadden mijn ribben doen schudden, en misschien zelfs breken.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:08 ]


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Puck Kilian Dylan Noway
    Ik had het meisje al die tijd geopserveerd en glimlachde toen ze zich voorstelde.
    'Puck.' Stelde ik mezelf toen ook voor.
    Ik vroeg me nogsteeds af waar ik ingodsnaam was beland. Maar als er nog meer van zulke knappe meisjes rondliepen, maakte me dat vrij weinig uit.
    Ik bedoel, dan zou ik me hier uitstekend vermaken.
    'Kom dan.' Grijnzde ik, naar het meisje terwijl ik alvast richting de andere groep liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    k had het lijstje ingevuld, maar aangezien ze offline is, denk ik dat ik maar gewoon moet gaan spelen ? haha.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Janice Smiths

    'Wacht! Ik hoor iemand schreeuwen,' zei ik plotseling, en keek in de richting van het water. 'Er is iemand aan het verdrinken!' schreeuwde ik in paniek. 'HELP HAAR!'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:39 ]

    [@Aztech ze is er al lang uit :)]

    Keith Lancaster

    Toen ik opkeek zag ik het blonde meisje terugkomen met een andere jongen.
    "Hé jij daar!" Riep ik aangezien ik haar naam niet kende. "Jij kende toch iets van EHBO?"
    Ik zag dat ze haar pas een beetje versnelde. "Ja, ik kan dat, waarom?"
    "Ze heeft last van haar ribben." Zei ik terwijl ik op de drenkeling wees. "En ik weet niet wat er scheelt."
    Ze knielde neer bij het meisje dat ik uit het water had gevist en drukte voorzichtig op haar ribben.
    Toen de brunette kermde van de pijn keek de blauwogige blondine iedereen van de groep aan.
    "Gekneusde ribben, een tweetal." Stelde ze vast. "Ik heb iets nodig om haar ribben stevig in te binden."
    Terwijl ze dat zei, ging ik tussen al de andere dames staan en bekeek de nieuwe jongen die een pak groter was dan mij.
    Hmm...concurrentie, dat kon nog leuk worden.


    Diana McGregor.

    Aangezien ik niets kon vinden, stond ik recht en scheurde ik een grote lap stof af mijn jurk, waardoor die nu tot boven de knie kwam.
    Op mijn bleke benen, waren enkele littekens goed te zien, maar het kon me op dit moment echt niet schelen dat men ze zagen.
    Ik knielde weer neer bij het meisje met de gekneusde ribben en knoopte voorzichtig haar blouse open.
    "Dit kan eventjes pijn doen." Waarschuwde ik haar terwijl ik haar ribben erg strak in begon te binden met de lap stof.
    Toen ik bijna klaar was, knoopte ik de lap stof erg goed vast en deed vervolgens haar blouse weer dicht.
    "Het zal dadelijk wel minder pijnlijk aanvoelen." Zei ik geruststellend. "Maar je moet zo weinig mogelijk bewegen."

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:45 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hailey Jane Nights
    Opgelucht zuchtte ik wanneer het meisje nog wel praatte. Alleen had ze pijn aan haar zij. Dat Ik slikte even aangezien ik niks van EHBO of verzorging, of wat dan ook af wist. Ik keek naar het meisje naast me, die gelukkig iets van EHBO af wist. 'Rustig, het komt wel weer goed,' zei ik glimlachend tegen het meisje, en probeerde haar wat gerust te stellen. Ze moest immers weten dat we haar wilde helpen en dat ze er niet alleen voor stond. Ik keek opzei naar het meisje dat een stuk van haar jurk afscheurde. Het viel me op dat ze een aantal littekens op haar benen had, al zou ik daar nu maar niet over beginnen. Ik zou later wel aan haar vragen, wat er met haar gebeurt is. Als ze er natuurlijk over wilde praten.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:48 ]

    Puck Kilian Dylan Noway
    Ik had er enkel ongemakkelijk bij staan kijken en stopte wat onhandig mijn handen in mijn broekzak.
    Ik kon hier alles behalve tegen.
    Langzaam begon ik iedereen in me op te nemen en ik had gelijk gehad.
    Ik werd omringt door een paar knappe meisjes en een enkele kleine jongen.
    niet dat ik hem als Concurentie zach. Hij was zeker een paar jaar jonger als de rest hier.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol , ik volg het niet meer.

    June 'Belrose Kingsley
    Ze kreunde zacht toen ze het verband om haar middel hard tegen haar ribben voelde drukken, en beet hard op haar onderlip om geen watje te lijken.
    'Zo min mogelijk bewegen?' Prevelde ze zachtjes. 'Hoe wil je dat ik dat doe?' Murmelde ze zachtjes. Ze weigerde zich door iemand te laten dragen, dat stond gewoon enorm aanstellerig.


    I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

    Diana McGregor.

    "Je kan altijd proberen." Glimlachte ik vriendelijk. "Maar ik vrees een beetje dat het meer pijn zal doen."
    Ik stond weer recht en klopte het zand een beetje van mijn benen.
    Mijn ogen speurden de omgeving af en ik moest eerlijk toegeven dat het hier geweldig mooi was.
    De zee was helderblauw, aan struiken groeiden prachtige bloemen die ik nog nooit eerder had gezien en het zonnetje dat scheen was lekker warm.
    "Aangezien we hier waarschijnlijk nog even vast zitten, stel ik voor dat we ergens opzoek naar gaan waar we eventueel de nacht door kunnen brengen." Stelde ik voor aan de groep. "Want aangezien we niet weten waar we zijn, kennen we de gevaren van deze plek niet."
    Ik keek de groep afwachtend aan tot ze ingingen op mijn voorstel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Puck Kilian Dylan Noway
    Meteen knikte ik hevig.
    Niet omdat ik bang was voor gevaren, maar omdat er op plekker waar je kon slapen, meestal ook eten te vinden was.
    En dat was iets waar mijn maag wel aan toen was.
    maar meteen bedacht ik me iets.
    'Hebben we dan geen geld nodig?' Vragend trok ik me wenkbrauw op en taste mijn zakken af, al wetend dat er toch niks in te vinden was Aangezien ik mijn portomonee altijd in mijn rugtas had zitten en ik deze hier niet had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Merlin Minerva Johnson

    'Nou, aangezien we ergens in the middle of nowhere zijn, denk ik niet dat er hier winkels zijn waar we moeten betalen.' Zei ik. 'Oh, en ik ben trouwens Merlin Minerva Johnson. Maar noem me maar gewoon bij mijn voornaam.' Ik toverde een vriendelijke glimlach op mijn gelaat en stak vervolgens mijn hand uit.

    Puck Kilian Dylan Noway
    'Puck.' lachde ik vrolijk terwijl ik haar hand aannam en schudden.
    'En ik snap je punt Merlin, maar voor een slaapplaats hebben we toch ook geld nodig. daarbij moeten we ook aan eten zien te komen.' lechde ik haar uit.
    'Al zie ik hier ook niet zo een twee drie iets, waar we kunnen slapen.' bedacht ik me toen en begon rond te kijken op zoek naar een huisje of iets dergelijks.
    Maar er was niks wat er naar leek. Wel vond ik iets anders intresants.
    'Eten!' Gilde ik enthouist terwijl ik naar de rand van het strand wees. In de toppen van de bomen hing allemaal fruit.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 20:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''