• Zeven totaal verschillende meisjes met als enige overeenkomst hun bloedmooie verschijning en intelligentie dachten dat ze op hun twintigste eindelijk een zorgeloos leven konden leiden. Op en een dag krijgen ze allemaal een mysterieuze brief. Ergens ver van hun vertrouwde omgeving wacht er iets op hen. Ergens waar alles mogelijk lijkt, maar het niet is.


    Eigenlijk gaat het over een strijd tussen de Griekse goden en godinnen. Ze gebruiken hiervoor hun kinderen als een soort van pionnen in een spel. Ze handelen dan ook gelijkaardig zoals hun vader of moeder zouden handelen.
    Als je dus een rol neemt, moet het personage verwant zijn met zijn of haar goddelijke moeder of vader.


    Ik zoek dus 7 jonge vrouwen, van elk twintig jaar, die de dochter zijn van een menselijke vader en een goddelijke moeder. Zij weten niet van hun afkomst tot aan de brief. Het liefst godinnen uit de Griekse mythologie. Hier is een lijstje dat ingevuld mag worden: (geen rollen meer)
    Naam:
    Naam moeder:
    Woonplaats:
    Beroep/studie:
    Interesses/hobby's:
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Karaktereigenschappen:
    Extra:


    Verder ook nog een paar mannelijke of vrouwelijke spelers die ook zonen zijn maar dan van mannelijke goden en een menselijke moeder. Zij krijgen geen brief maar zij weten wel van de brief en aan hen is opgedragen om de 7 meisjes tegen te werken in alles wat ze doen. Zij weten al van hun afkomst en reizen samen als een groep over de aarde op zoek naar de meisjes. Hier een lijstje:
    Naam:
    Naam vader:
    Leeftijd:
    Interesses/hobby's:
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Karaktereigenschappen:
    Extra:


    Eén van de half-godinnen ben ik zelf:
    Naam: Penelope Goldwell
    Naam moeder: Persephone
    Woonplaats: Londen, Verenigd Koninkrijk
    Beroep/studie: Psychologie
    Interesses/hobby's: Fotografie en hardlopen
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet): Ze heeft felrode, lange haren en zeer bleke huid zonder sproetjes. Ze heeft een volle lippen en donkergroene ogen met bruine spikkels in. Verder heeft ze een kleine gestalte.


    Karaktereigenschappen: Penelope is kinds en naïf. Ondanks haar intelligentie, zal ze mensen niet snel wantrouwen en ziet ze bijna enkel het goede in een ander. Ze is ook een volger. Zelf zal ze nooit initiatief nemen. Mensen interpreteren het als verlegenheid. Ze is ook snel intens verdrietig als iets niet loopt zoals ze gedacht had of als mensen haar teleur stellen. Maar kwaad zal je haar bijna nooit zien.
    Extra: Ze heeft één hartsvriendin: Pippa. Zij betekent bijna alles voor haar.


    Zeker lezen:
    - Na het begin zal ik de brief die ze krijgen in het topic zetten. Af en toe zal er opnieuw een brief verschijnen, maar dat zal je zelf wel merken.

    - Voor de personages kan er ook maar één god of godin in het verhaal.
    (bezet: Persephone, Artemis, Athena, Aphrodite, Nyx)

    - Je kan tijdens het schrijven zeker verwijzen naar elementen uit de Griekse mythologie.

    - De bedoeling is wel dat als je schrijft je tekst niet vol fouten zit, je kan wel is spellingfouten maken, maar liefst niet de ene na de andere.

    - Het is ook geen 16+, dus houdt het een beetje deftig.

    - Het vertelperspectief en als ook de tijd waarin je schrijft maakt niets uit.

    - Verder wil ik ook zeggen dat dit mijn eerste RPG is. Als je zelf wat meer ervaring hebt, zeg dan maar als ik iets fout doe of als iets beter zou kunnen.

    - Je kan eventueel twee personages maken maar dan moeten ze allebei van een andere groep zijn (groep godinnen/groep goden)


    Lijst groep godinnen:
    - Penelope Goldwell
    - Juliet Hastings
    - Danielle Siobhan McAllister
    - Maellis Valeria Sawyer
    - Elenore Gayla Carson
    - Selena Claire Sensorene
    - Junipa Lucia Marino

    Lijst groep goden:

    - Findecáno Chayah
    - Tarí Chayah
    - Dev
    - Luke Bryan Gilbert


    Geen rollen meer vrij

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:43 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Lovingly schreef:
    (...)

    Ik speel veel liever meisjes :W

    Groep goden mogen ook meisjes zijn. Ze moeten alleen een mannelijke vader hebben.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Craziness schreef:
    (...)
    Groep goden mogen ook meisjes zijn. Ze moeten alleen een mannelijke vader hebben.

    Dat heb je wel vaker met vaders, dat het mannen zijn (nerd)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Craziness schreef:
    (...)
    Het spijt me maar ik had je verward met iemand anders. Het is zeker mijn bedoeling niet om je te negeren of gemeen te doen. En inderdaad alle rollen voor de godinnen zijn bezet, je kan er best nog een voor de andere groep maken. Sorry!

    Geen probleem hoor :). Ik vond het alleen een beetje raar dat er opeens iemand anders een rol als dochter van Demeter aanmaakte.

    Enervatio schreef:
    (...)
    Geen probleem hoor :). Ik vond het alleen een beetje raar dat er opeens iemand anders een rol als dochter van Demeter aanmaakte.

    Ok, dan is het goed. Zij had van tevoren al gezegd dat ze rol ging nemen, vandaar.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Fae schreef:
    (...)
    Dat heb je wel vaker met vaders, dat het mannen zijn (nerd)

    Omg! Dat is echt dom van me --'

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:25 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Haha, nee hoor, maar ik vond het gewoon grappig ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Naam: Luke Bryan Gilbert
    Naam vader: Poseidon
    Leeftijd: 19
    Interesses/hobby's: Skaten, surfen, zwemmen, gaan en staan waar er zich ook water bevindt..
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):


    Karaktereigenschappen: Hij haalt graag gekke toeren uit, afgezien het feit dat hij 19 is is er zo goed als niets volwassen aan hem (buiten natuurlijk als het over serieuze zaken gaat). Hij houdt van Natuur en het leven en wilt dat dus ook helemaal leven. Als hij een kans ziet, grijpt hij deze. Eerst doen dan denken is zijn moto.
    Als hij een doel heeft, zal hij het bereiken, hoe dan ook.
    Extra: Hij en een dag zonder de vrijheid te hebben gevoeld (aka. wind of water tussen zijn tenen..) is een best kort lontje!

    Hopelijk is het zo goed?:Y)


    Love is louder.

    Wanneer begint de RPG eigenlijk?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Wanneer begint de RPG eigenlijk?

    Waarchijnlijk morgen!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:39 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    ^^


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    O wacht, dan komt Jason ;/


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    O wacht, dat is maar 1 of 2 uur.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Mag ik eigelijk nog die rol voor de zoon van Zeus maken of niet?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Waarom niet? :Y)


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik eigelijk nog die rol voor de zoon van Zeus maken of niet?

    Ja, maar dan ben jij diegene met de laatste rol


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak