• Zeven totaal verschillende meisjes met als enige overeenkomst hun bloedmooie verschijning en intelligentie dachten dat ze op hun twintigste eindelijk een zorgeloos leven konden leiden. Op en een dag krijgen ze allemaal een mysterieuze brief. Ergens ver van hun vertrouwde omgeving wacht er iets op hen. Ergens waar alles mogelijk lijkt, maar het niet is.


    Eigenlijk gaat het over een strijd tussen de Griekse goden en godinnen. Ze gebruiken hiervoor hun kinderen als een soort van pionnen in een spel. Ze handelen dan ook gelijkaardig zoals hun vader of moeder zouden handelen.
    Als je dus een rol neemt, moet het personage verwant zijn met zijn of haar goddelijke moeder of vader.


    Ik zoek dus 7 jonge vrouwen, van elk twintig jaar, die de dochter zijn van een menselijke vader en een goddelijke moeder. Zij weten niet van hun afkomst tot aan de brief. Het liefst godinnen uit de Griekse mythologie. Hier is een lijstje dat ingevuld mag worden: (geen rollen meer)
    Naam:
    Naam moeder:
    Woonplaats:
    Beroep/studie:
    Interesses/hobby's:
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Karaktereigenschappen:
    Extra:


    Verder ook nog een paar mannelijke of vrouwelijke spelers die ook zonen zijn maar dan van mannelijke goden en een menselijke moeder. Zij krijgen geen brief maar zij weten wel van de brief en aan hen is opgedragen om de 7 meisjes tegen te werken in alles wat ze doen. Zij weten al van hun afkomst en reizen samen als een groep over de aarde op zoek naar de meisjes. Hier een lijstje:
    Naam:
    Naam vader:
    Leeftijd:
    Interesses/hobby's:
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Karaktereigenschappen:
    Extra:


    Eén van de half-godinnen ben ik zelf:
    Naam: Penelope Goldwell
    Naam moeder: Persephone
    Woonplaats: Londen, Verenigd Koninkrijk
    Beroep/studie: Psychologie
    Interesses/hobby's: Fotografie en hardlopen
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet): Ze heeft felrode, lange haren en zeer bleke huid zonder sproetjes. Ze heeft een volle lippen en donkergroene ogen met bruine spikkels in. Verder heeft ze een kleine gestalte.


    Karaktereigenschappen: Penelope is kinds en naïf. Ondanks haar intelligentie, zal ze mensen niet snel wantrouwen en ziet ze bijna enkel het goede in een ander. Ze is ook een volger. Zelf zal ze nooit initiatief nemen. Mensen interpreteren het als verlegenheid. Ze is ook snel intens verdrietig als iets niet loopt zoals ze gedacht had of als mensen haar teleur stellen. Maar kwaad zal je haar bijna nooit zien.
    Extra: Ze heeft één hartsvriendin: Pippa. Zij betekent bijna alles voor haar.


    Zeker lezen:
    - Na het begin zal ik de brief die ze krijgen in het topic zetten. Af en toe zal er opnieuw een brief verschijnen, maar dat zal je zelf wel merken.

    - Voor de personages kan er ook maar één god of godin in het verhaal.
    (bezet: Persephone, Artemis, Athena, Aphrodite, Nyx)

    - Je kan tijdens het schrijven zeker verwijzen naar elementen uit de Griekse mythologie.

    - De bedoeling is wel dat als je schrijft je tekst niet vol fouten zit, je kan wel is spellingfouten maken, maar liefst niet de ene na de andere.

    - Het is ook geen 16+, dus houdt het een beetje deftig.

    - Het vertelperspectief en als ook de tijd waarin je schrijft maakt niets uit.

    - Verder wil ik ook zeggen dat dit mijn eerste RPG is. Als je zelf wat meer ervaring hebt, zeg dan maar als ik iets fout doe of als iets beter zou kunnen.

    - Je kan eventueel twee personages maken maar dan moeten ze allebei van een andere groep zijn (groep godinnen/groep goden)


    Lijst groep godinnen:
    - Penelope Goldwell
    - Juliet Hastings
    - Danielle Siobhan McAllister
    - Maellis Valeria Sawyer
    - Elenore Gayla Carson
    - Selena Claire Sensorene
    - Junipa Lucia Marino

    Lijst groep goden:

    - Findecáno Chayah
    - Tarí Chayah
    - Dev
    - Luke Bryan Gilbert


    Geen rollen meer vrij

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:43 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    NathanSykes schreef:
    Kan ik er nog een invullen of ben ik te laat?

    Ja, er is nog één half-godin nodig en dan heb je de andere nog.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Naam: Maellis Valeria Sawyer
    Naam moeder: Nyx - personificatie van de nacht.
    Woonplaats: Northampton, Engeland.
    Beroep/studie: Ze verblijft op de campus van Yale waar ze geschiedenis studeert.
    Interesses/hobby's: Geschiedenis, lezen, piano spelen. Ze houdt ervan om dingen 's nachts te doen. Ook hardlopen behoort tot haar favoriete bezigheden.
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Ze lijkt nogal op haar moeder daar ze lange, zwarte haren met een donkerbruine slag heeft en een nogal bleke huid. Haar ogen zijn opvallend donkerblauw naar het paarse toe. Maellis is nogal lang alhoewel ze niet tot de langsten behoort, ongeveer 1m72 en heeft dat vooral te danken aan haar lange benen (maar korte romp)




    Karaktereigenschappen: Ze is een heel afstandelijke vrouw die heel goed maar haar emoties overweg kan en die dus heel goed kan beheersen. Voor gevoelige of emotionele zaken moet je bij haar niet komen aankloppen. Met andere woorden, ze is een kille en afstandelijke vrouw.
    Extra: Haar moeder is een taboe onderwerp bij haar thuis. Als ze er ook maar één vraag over stelt is haar vader's humeur direct verpest. Dan wordt hij woedend en begint een hele tirade over hoe slecht vrouwen wel niet zijn en hoe hij wil dat zijn prachtige dochter anders wordt. Ze lijken verbazingwekkend veel op mekaar. Haar vader is een kille, afstandelijke man die niet om kan gaan met emoties en gevoelens. Dat is de main reason waarom hij nooit getrouwd is.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Superficial schreef:
    (...)
    Ja, er is nog één half-godin nodig en dan heb je de andere nog.

    Oke kan je voor mij dan een half-godin reserveren?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NathanSykes schreef:
    (...)
    Oke kan je voor mij dan een half-godin reserveren?

    Ok!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Wil de rest misschien ook hun personage doorgeven? Dan kunnen we misschien beginnen alleen hebben we wel nog een paar rollen te weinig D:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik stuur er zo een op ^^ Dochter van Eris.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 17:20 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik stuur er ook zo een. ^^


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Naam: Junipa Lucia Marino
    Naam moeder: Eris, de godin van de Twist
    Woonplaats: Ze woont samen met haar kat Tigris in een kleine flat in het centrum van Londen.
    Beroep/studie: Ze studeert medicijnen, maar vooral omdat haar vader dat graag wil. Hij betaalt de studie ook grotendeels.
    Interesses/hobby's: Junipa leest veel, al haar hele leven lang. Haar favoriete boeken leest ze eindeloos opnieuw en ze kent dan ook grote stukken uit haar hoofd. Ook van boeken die ze minder vaak gelezen heeft zijn vaak kleinere stukjes of zinnen blijven hangen, daarom weet ze bijna altijd wel een passende quote. Ze kijkt graag naar Criminal Minds, Bones en dat soort series, meestal probeert ze de afleveringen op te lossen voor het team dat gedaan heeft. Ze is echter ook verslaafd aan The Simpsons en Big Bang Theory.
    Oh, en ze heeft een verschrikkelijk ochtendhumeur.
    Karaktereigenschappen: Haar opvallendste eigenschappen zijn haar koppigheid, nieuwsgierigheid en intelligentie. Junipa is rustig, maar komt voor zichzelf en haar dierbaren op. Ook is ze erg creatief, maar haar grote fantasie zorgt wel dat ze moeite heeft haar aandacht erbij te houden. Slechtere kanten van Junipa zijn haar gebrek aan doorzettingsvermogen, ze is altijd alles kwijt en ze kan absoluut niet plannen.
    Extra: Junipa is opgegroeid in Italië, maar haar vader hertrouwde toen zijn dochter zeven was met een Engelse. Ze kan haar stiefmoeder niet uitstaan en is zo snel mogelijk op zichzelf gaan wonen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haihaii, ik wil graag een tweeling maken, maar er stond:

    - Je kan eventueel twee personages maken maar dan moeten ze allebei van een andere groep zijn (groep godinnen/groep goden)
    Er zijn alleen geen godinnendochterrollen vrij, dus ik maak gewoon een tweeling en als jullie het daar echt niet mee eens zijn moeten jullie het maar zeggen, dan gooi ik er een weg. ):

    Namen: Findecáno (jongen) & Tarí (meisje) Chayah.
    Naam vader: Erebus.
    Leeftijd: 17
    Interesses/hobby's:
    Tarí
    Ze is gek op kickboksen en kan zichzelf en haar opgekropte woede daar voor uren in verliezen. Als ze geen tegenstander heeft bokst ze wel tegen een boksbal, maar dat vindt ze veel minder leuk. Ze heeft er niks op tegen om mensen quasi onschuldig pijn te doen.
    Findecáno
    Hij doet aan schermen en gaat graag helemaal op in muziek. Hij luistert voornamelijk metal-achtige dingen, maar houdt ook van rustigere muziek en andere genres. Ook speelt hij gitaar (zowel electrisch als accoustisch).
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):




    Ze hebben allebei zwart haar, knalblauwe ogen en emo als kledingstijl. Findecáno heeft snakebites.
    Karaktereigenschappen:
    De enigen van wie ze houden is van elkaar. Ze zijn een twee-eiige tweeling, maar lijken qua karakter evenveel op elkaar als een een-eiige tweeling. Ze zijn beide erg stug en gesloten en het is bijna onmogelijk om hun vertrouwen te winnen.
    Extra: Hun moeder heeft hen als baby's in een weiland in de middle of nowhere gedumpt. Hun vader heeft hen toen af en toe bezocht en geitenmelk te drinken gegeven. Hij heeft hen toen ze oug genoeg waren uitgelegd dat ze halfgoden waren en is daarna nooit meer teruggekomen. Ze waren toen een jaar of zeven. Ze hebben toen met pijn en moeite geleerd voor zichzelf te zorgen. Als ze normale kinderen waren geweest hadden ze dat nooit kunnen overleven, qua giftige dingen etc. die ze gegeten hebben, maar dankzij hun goddelijke afkomst hebben ze het ternauwernood overleefd. Ze haten hun ouders vanuit de grond van hun hart omdat hen zo aan hun lot overgelaten hebben.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:21 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Kan ik nog de dochter van Demeter reserveren?

    Naam: Elenore Gayla Carson, al noemt iedereen haar Gayla
    Naam moeder: Demeter
    Woonplaats: Rome, Italië, Gayla woont in de vakantie bij haar broer Dune in Westendorf een klein dorpje in Oostenrijk
    Beroep/studie: Gayla studeert geneeskunde in Rome.
    Interesses/hobby's: Gayla is een boekenwurm al laat ze een leuk feestje ook niet voor bij gaan.
    Haar grootste hobby is toch wel snowboarden, Gayla haar stiefmoeder komt uit Oostenrijk het gezin Carson gaat dan ook elk jaar op wintersport.
    Gayla schrijft ook graag, verder fotografeert Gayla graag.
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):




    Gayla heeft lange bruine haren en groene ogen, Gayla heeft iets wat warmte en vriendelijkheid uitstraalt. Vele mensen zijn graag bij haar ze is 1.70 lang
    Karaktereigenschappen: Gayla heeft twee kanten een warme en vriendelijke kant, die altijd vrolijk is.
    Die altijd het beste in iedereen ziet, alles uit het leven probeert te halen en soms te veel aan andere denkt bij deze Gayla is iedereen graag
    Dan heb je nog de andere kant die door haar vrienden 'Il cranio Gayla' word genoemd wat in het Italiaans betekend 'de doodskop' deze kant van Gayla is bot en sarcastisch, houd geen rekening met de gevoelens van andere en kan om elk klein ding boos worden Gayla is altijd even nieuwsgierig ze probeert altijd overal achter te komen.
    Extra: Gayla komt uit een groot en warm gezin, Maple en Teak zijn de jongste van 8 jaar oud dan komt de 14 jarige tweeling Devon en Damien de 15 jarige Evalynne volgt dan, de 16 jarige Alerio komt dan.
    Dan komt de tweeling Sienna en Dylin van 17.
    Daarna komt Gayla en dan krijg je de oudste Dune, hij is 22 jaar oud.
    Sienna, Dylin, Maple en teak en Dune zijn alle 5 geadopteerd.
    Evalynne, Devon, Damien, Alerio zijn alle 4 de biologische kinderen van de 43 jarige Marc en Annabeth van 44.
    Gayla is de dochter van Marc zij en haar vader hebben een goede band.
    Klik voor foto's
    Het gezin Carson is erg rijk de kinderen die oud genoeg zijn studeren allemaal aan de universiteit en de jongere kinderen zitten allemaal op een van de beste scholen van Italië.
    Gayla woont nu samen met haar twee beste vriendinnen, Bree en Katie in een aparament in het centrum van Rome.
    Over haar biologische moeder wilt haar vader niks kwijt het enige wat hij zegt is Dat Gayla veel op haar lijkt en dat ze de mooiste vrouw is die hij ooit heeft gezien.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:43 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lieve Crayness,
    kom alstjeblieft online! D;
    XX


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IloveKellinQ schreef:
    Haihaii, ik wil graag een tweeling maken, maar er stond:

    - Je kan eventueel twee personages maken maar dan moeten ze allebei van een andere groep zijn (groep godinnen/groep goden)
    Er zijn alleen geen godinnendochterrollen vrij, dus ik maak gewoon een tweeling en als jullie het daar echt niet mee eens zijn moeten jullie het maar zeggen, dan gooi ik er een weg. ):

    Namen: Findecáno (jongen) & Tarí (meisje) Chayah.
    Naam vader: Erebus.
    Leeftijd: 17
    Interesses/hobby's:
    Tarí
    Ze is gek op kickboksen en kan zichzelf en haar opgekropte woede daar voor uren in verliezen. Als ze geen tegenstander heeft bokst ze wel tegen een boksbal, maar dat vindt ze veel minder leuk. Ze heeft er niks op tegen om mensen quasi onschuldig pijn te doen.
    Findecáno
    Hij doet aan schermen en gaat graag helemaal op in muziek. Hij luistert voornamelijk metal-achtige dingen, maar houdt ook van rustigere muziek en andere genres.
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):




    Ze hebben allebei zwart haar, knalblauwe ogen en emo als kledingstijl. Findecáno heeft snakebites.
    Karaktereigenschappen:
    De enigen van wie ze houden is van elkaar. Ze zijn een twee-eiige tweeling, maar lijken qua karakter evenveel op elkaar als een een-eiige tweeling. Ze zijn beide erg stug en gesloten en het is bijna onmogelijk om hun vertrouwen te winnen.
    Extra: Hun moeder heeft hen als baby's in een weiland in de middle of nowhere gedumpt. Hun vader heeft hen toen af en toe bezocht en geitenmelk te drinken gegeven. Hij heeft hen toen ze oug genoeg waren uitgelegd dat ze halfgoden waren en is daarna nooit meer teruggekomen. Ze waren toen een jaar of zeven. Ze hebben toen met pijn en moeite geleerd voor zichzelf te zorgen. Als ze normale kinderen waren geweest hadden ze dat nooit kunnen overleven, qua giftige dingen etc. die ze gegeten hebben, maar dankzij hun goddelijke afkomst hebben ze het ternauwernood overleefd. Ze haten hun ouders vanuit de grond van hun hart omdat hen zo aan hun lot overgelaten hebben.

    Van mij mag het eigenlijk ook zo hoor. We hebben toch nog rollen nodig voor de andere groep. Een leuk idee van die tweeling (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Zal ik anders nog een rol maken voor de andere groep? (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    Zal ik anders nog een rol maken voor de andere groep? (A)

    Ik hou je niet tegen!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak