• Zeven totaal verschillende meisjes met als enige overeenkomst hun bloedmooie verschijning en intelligentie dachten dat ze op hun twintigste eindelijk een zorgeloos leven konden leiden. Op en een dag krijgen ze allemaal een mysterieuze brief. Ergens ver van hun vertrouwde omgeving wacht er iets op hen. Ergens waar alles mogelijk lijkt, maar het niet is.


    Eigenlijk gaat het over een strijd tussen de Griekse goden en godinnen. Ze gebruiken hiervoor hun kinderen als een soort van pionnen in een spel. Ze handelen dan ook gelijkaardig zoals hun vader of moeder zouden handelen.
    Als je dus een rol neemt, moet het personage verwant zijn met zijn of haar goddelijke moeder of vader.


    Ik zoek dus 7 jonge vrouwen, van elk twintig jaar, die de dochter zijn van een menselijke vader en een goddelijke moeder. Zij weten niet van hun afkomst tot aan de brief. Het liefst godinnen uit de Griekse mythologie. Hier is een lijstje dat ingevuld mag worden: (geen rollen meer)
    Naam:
    Naam moeder:
    Woonplaats:
    Beroep/studie:
    Interesses/hobby's:
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Karaktereigenschappen:
    Extra:


    Verder ook nog een paar mannelijke of vrouwelijke spelers die ook zonen zijn maar dan van mannelijke goden en een menselijke moeder. Zij krijgen geen brief maar zij weten wel van de brief en aan hen is opgedragen om de 7 meisjes tegen te werken in alles wat ze doen. Zij weten al van hun afkomst en reizen samen als een groep over de aarde op zoek naar de meisjes. Hier een lijstje:
    Naam:
    Naam vader:
    Leeftijd:
    Interesses/hobby's:
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):
    Karaktereigenschappen:
    Extra:


    Eén van de half-godinnen ben ik zelf:
    Naam: Penelope Goldwell
    Naam moeder: Persephone
    Woonplaats: Londen, Verenigd Koninkrijk
    Beroep/studie: Psychologie
    Interesses/hobby's: Fotografie en hardlopen
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet): Ze heeft felrode, lange haren en zeer bleke huid zonder sproetjes. Ze heeft een volle lippen en donkergroene ogen met bruine spikkels in. Verder heeft ze een kleine gestalte.


    Karaktereigenschappen: Penelope is kinds en naïf. Ondanks haar intelligentie, zal ze mensen niet snel wantrouwen en ziet ze bijna enkel het goede in een ander. Ze is ook een volger. Zelf zal ze nooit initiatief nemen. Mensen interpreteren het als verlegenheid. Ze is ook snel intens verdrietig als iets niet loopt zoals ze gedacht had of als mensen haar teleur stellen. Maar kwaad zal je haar bijna nooit zien.
    Extra: Ze heeft één hartsvriendin: Pippa. Zij betekent bijna alles voor haar.


    Zeker lezen:
    - Na het begin zal ik de brief die ze krijgen in het topic zetten. Af en toe zal er opnieuw een brief verschijnen, maar dat zal je zelf wel merken.

    - Voor de personages kan er ook maar één god of godin in het verhaal.
    (bezet: Persephone, Artemis, Athena, Aphrodite, Nyx)

    - Je kan tijdens het schrijven zeker verwijzen naar elementen uit de Griekse mythologie.

    - De bedoeling is wel dat als je schrijft je tekst niet vol fouten zit, je kan wel is spellingfouten maken, maar liefst niet de ene na de andere.

    - Het is ook geen 16+, dus houdt het een beetje deftig.

    - Het vertelperspectief en als ook de tijd waarin je schrijft maakt niets uit.

    - Verder wil ik ook zeggen dat dit mijn eerste RPG is. Als je zelf wat meer ervaring hebt, zeg dan maar als ik iets fout doe of als iets beter zou kunnen.

    - Je kan eventueel twee personages maken maar dan moeten ze allebei van een andere groep zijn (groep godinnen/groep goden)


    Lijst groep godinnen:
    - Penelope Goldwell
    - Juliet Hastings
    - Danielle Siobhan McAllister
    - Maellis Valeria Sawyer
    - Elenore Gayla Carson
    - Selena Claire Sensorene
    - Junipa Lucia Marino

    Lijst groep goden:

    - Findecáno Chayah
    - Tarí Chayah
    - Dev
    - Luke Bryan Gilbert


    Geen rollen meer vrij

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 11:43 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    count me in :D


    I wish I was a tear. So I was born in your eyes, I lived on your cheek and I died on your lips

    ik ga nu kerst viere, maar mag ik de dohter van Athene Reserveren? (Pallas Athena) Plz laat het mogen :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik de dochter van Artemis? Ik ben namelijk heel druk nu.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mag ik de dochter van Aphrodite reservernv
    Ik vul later in, want ik moet nog even wat oefenen voor een toets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    HurtedHeart schreef:
    ik ga nu kerst viere, maar mag ik de dohter van Athene Reserveren? (Pallas Athena) Plz laat het mogen :D

    Ok!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Chemist schreef:
    Mag ik de dochter van Artemis? Ik ben namelijk heel druk nu.

    Okeey!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    District12 schreef:
    Mag ik de dochter van Aphrodite reservernv
    Ik vul later in, want ik moet nog even wat oefenen voor een toets.

    Ok!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Naam: Juliet Hastings, maar ze wordt vaker Jules genoemdt.
    Naam moeder: Aphrodite, de godin van o.a liefde, schoonheid, vruchtbaarheid en seksualiteit.
    Woonplaats: Cambridge,Massachusetts, Verenigde Staten, Amerika. Daar ligt Harvard University ook, maar ze woont er dichtbij zodat ze nooit teveel hoeft te rijden/fietsen/lopen als ze ernaar toe wilt.
    Beroep/studie: Ze studeert Rechten aan Harvard University. Dankzij haar rijke vader kan ze hier studeren, het is één van zijn daden om het goed te maken dat hij nauwelijks thuis is én dat hij haar niks zegt over haar moeder.
    Interesses/hobby's: Jules is dol op boeken lezen en leest steeds vaker The House of Night-boeken, omdat ze vampieren altijd wel iets interessants vond hebben. Ze is ook erg geïntreseerd in de Engelse Literatuur en Biologie was altijd haar favoriete vak. Jules is iemand die dol is op de buitenlucht en maakt dan met plezier veel wandelingen door de omgeving. Verder houdt ze nog van schrijven en een discussie voeren.
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):






    Jules is zich bewust van haar schoonheid, maar zorgt ervoor dat uiterlijk en innerlijk bij haar gelijk staan. Qua uiterlijk lijkt Jules het meest op haar vader en niet op haar moeder. Jules heeft een gemiddelde lengte en heeft een mooi postuur, ze is niet te dik en niet te dun. Haar rondingen zijn iets groter dan die van haar leeftijdsgenoten, maar niet echt heel erg supergroot. Haar stijl is nog steeds alsof ze nog een 16-jarige is, maar haar stijl kan overig niet echt in een hokje gepropt worden. Jules heeft bruin tot zwart golvend haar dat tot net over haar schouders komt en van nature krult. Haar ogen hebben een groenachtige kleur die soms wel bruin lijkt.
    Karaktereigenschappen: Jules verslindt de mannen niet echt zoals de meeste zouden verwachten als ze wisten wie haar moeder is(en als ze dat zelf eens zou weten), maar ze blijft natuurlijk ook niet elke nacht stil. Haar meeste relaties duurden een paar jaar, wat weereens bewijst hoe trouw ze is. Jules maakt graag anderen gelukkig en soms gaat ze daar kapot aan, maar ze wilt liever anderen gelukkig omdat ze het fijn vindt om te zien hoe gelukkig sommigen kunnen zijn. Jules is een romantisch type dat al blij wordt wanneer ze een koppeltje hand in hand ziet lopen of elkaar zoenen, zelf loopt het bij haar nochal slecht in de romantiek. Ze is dol op boeken lezen en is zeer intelligent, ze is een denker inplaats van een doener. Overig neemt ze graag de leiding.
    Extra: Jules' haar vader wil haar niet vertellen wie haar biologische moeder is, hij zegt dat hij dat niet meer weet maar Jules is slim genoeg om te weten dat hij het haar gewoon niet wilt zeggen, maar ook is ze wijs genoeg om haar zin niet door te rammen. 


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Geen of er nog mensen bijkunnen maar mag ik anders de dochter van Persephone?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam: Danielle "Dani" Siobhan McAllister .
    Naam moeder: Artemis, de maagdelijke godin (ja, echt) van de natuur en de jacht. Tweelingzus van Apollo.
    Woonplaats: Edinburgh, Schotland. Ze heeft eerder in een klein Schots dorpje, Collessie gewoond.
    Beroep/studie: Dani is intelligent en studeert geneeskunde. Het is haar roeping mensen beter te maken die het zelf niet kunnen en ze weet erg veel van de werking van planten. Ze doet voornamelijk zelfstudie en verblijft enkele maanden van het jaar in St.Andrews om daar colleges te volgen.
    Interesses/hobby's: Dani runt een winkel met feestartikelen - voornamelijk vuurwerk e.d. - en houdt van alles wat kan ontploffen. Dat is dan ook de reden waarom ze geschorst werd van de scheikundelessen. Dani weet er erg veel van en weet dus ook hoe ze zelf het vuurwerk kan maken dat ze verkoopt. Verder ging Dani vroeger vaak jagen met haar vader, al schoten ze maar heel weinig wild. Hij leerde haar de natuur kennen en dat is ook de reden waarom ze zo vaak in het bos is.
    Uiterlijk (+foto, maar moet niet):







    Dani is een echte redhead en heeft een lelieblanke huid. Ze is zich goed bewust van haar vuurrode haar en wordt vaak nageroepen als "vuurtoren" en "fakkel", maar dat maakt haar niks uit. Haar goede vriend Josh vertelt haar dagelijks dat ze niks aan zichzelf hoeft te veranderen en dat voelt voor haar goed. Haar hele familie heeft rood haar, maar Dani lijkt volgens haar vader iets speciaals te hebben. Dani weet niet dat ze de dochter is van Artemis en denkt dat ze de dochter van Lisa McAllister is, haar adoptieve moeder.
    Karaktereigenschappen:
    Omdat Dani erg in zichzelf gekeerd is denkt men dat ze autistisch is. Ze heeft haar tweelingbroer verloren toen hij een jaar geleden leukemie kreeg. Hij bracht leven in de brouwerij en was echt haar beste maatje. Als je niet beter had geweten, had je gezegd dat het twincesters waren. Dani is een nette dame, maar heeft wel heel veel pit als je aan haar geliefden komt. Ze wil nog wel eens uitvallen als je begint over haar broer en ze huilt regelmatig. Ze is ook behoorlijk chagrijnig als ze dingen verborgen houdt en is een wantrouwend persoon. Als je haar écht kent, zie je hoeveel pijn ze in haar leven heeft gehad en hoe lief en zachtaardig ze eigenlijk is. Dani verbergt zichzelf achter boeken.
    Extra:
    Dani heeft nog nooit echt een vriendje gehad, maar is heimelijk verliefd op (...). Ze voelt zich een buitenstaander en denkt dat hij haar niet ziet staan.
    Dani's vader is net overleden en dat is ook de reden waarom ze zo vaak alleen in het bos is om te gaan jagen. Dani vindt het niet erg om vies te worden en is diep van binnen nog maar een klein meisje die bescherming nodig heeft.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cressida schreef:
    Geen of er nog mensen bijkunnen maar mag ik anders de dochter van Persephone?

    Eigenlijk heb ik die al, maar ik wil wel een andere nemen. (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Superficial schreef:
    (...)
    Eigenlijk heb ik die al, maar ik wil wel een andere nemen. (:


    Oh, sorry, misted that :Y)
    Mag ik dan de dochter van Nyx?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 14:25 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cressida schreef:
    (...)

    Oh, sorry, misted that :Y)
    Mag ik dan de dochter van Nyx?

    Ok! Vul wel even een lijstje in en fijn dat er ook een minder bekende godin in zit. (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kan ik er nog een invullen of ben ik te laat?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Superficial schreef:
    (...)
    Ok! Vul wel even een lijstje in en fijn dat er ook een minder bekende godin in zit. (:


    Ga ik zo doen, eerst even mijn hoofdstuk afwerken (;


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.