• Ik ben net met mijn zus nog even naar de stad gegaan omdat ik nog steeds niks had voor kerst.
    En het was echt supergezellig
    We moesten samen op mijn fiets, nou eerst vielen we drie keer bijna om.
    Uiteindelijk kwamen we bij de stad en mijn zus heeft echt een hele goede smaak en ze weet heel goed wat leuk staat bij mijn profiel
    Uiteindelijk ben ik geslaagd met het volgende
    Strakke, zwarte broek
    Rood hemdje met roosjes op de voorkant
    Zwarte blazer
    En ik mag schoenen en sieraden van mijn zus lenen
    En ze heeft speciaal voor mij haar krul en stijltang meegenomen
    Soms kan ik mijn zus wel schieten, maar toch geef ik heel veel om haar omdat we best vaak leuke dingen doen
    Doen jullie ook wel eens leuke dingen met je broer/broertje/zus/zusje?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geen broers/zussen, dus nee. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Valcerian schreef:
    Ik heb geen broers/zussen, dus nee. ):


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valcerian schreef:
    Ik heb geen broers/zussen, dus nee. ):


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik. Ik ga haar een toffe kaart geven met deze foto erop.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet vaak, maar soms doe ik wel iets met mijn broers. Meestal gaan we met z'n allen naar elkaars wedstrijden kijken (A)


    Take risks and conquer your fears.

    Jup, gisteren ben ik met haar naar de McDonalds geweest toen mama weg was en papa op zijn werk. Anders werden ze boos lol:Y)

    Maar ze doet nu steeds alsof ze mijn moeder is, héél vervelend.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja vooral met mn zusje, niet zo veel met mn broer.
    Vaak gwn films kijken, kleding problemen oplossen, k leen haar nagellak, zij leent mijn ogenschaduw, wii'en,, dat soort dingen :"D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Met m'n broer ga ik wel eens X-boxen, maar met m'n zusje doe ik nooit iets leuks. Wat kun je als 19-jarige doen met een kind van 8, inmiddels al bijna 9. Ik weet niet eens wat ik moet halen voor d'r verjaardag, 30 december fml.

    Tl;Dr: Ik kan het niet vinden met mijn broeders en zusters. Mijn zusje plaag ik graag, en slaan. Hoort erbij lololo. En mijn broer is een anti-sociale lelijkerd.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik heb een broer die dj is en werkt. he is 16 en very long 2,07:X hij is irri maar meestal lierf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Valcerian schreef:
    Ik heb geen broers/zussen, dus nee. ):


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Valcerian schreef:
    Ik heb geen broers/zussen, dus nee. ):

    Mijn zusje en ik weten echt álles van elkaar. Gisteravond nog.. we waren alleen thuis; hele klerenkast naar beneden, make-up mee, muziek keihard aan, pizza in de oven en huppa: laat die modeshow maar komen! Hihi. Maar echt; we verschillen best veel van elkaar maar ik had me geen beter zusje kunnen wensen. Ze is echt.. ja, mijn twee jaar jongere beste vriendin.


    It's time to be happy again.

    Ik ben gisteren uit geweest met mijn bro. Nou ik heb me echt kapot gelachen. Die gast is gewoon echt freaking grappig en hij heeft me 10 euro gegeven, dus dat kon er wel mee door hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een zus, maar die heeft een soort aandoening waardoor ze sommige dingen niet begrijpt en doet alsof ze 40 is en alles weet, terwijl ze net 16 is. :') Dus daar kan ik niet mee opschieten, ookal is het niet echt haar schuld als ze weer eens zit te schelden of te zeuren. En verder heb ik een twee stiefzusjes, eentje is gehandicapt, maar daar kan ik wel mee opschieten, soms gaan we wandelen en ga ik met d'r rolstoel stunten, wat wel vet is. xD en die andere stiefzus die vind ik eng want die heeft een Yaoi verslaving.. licht uitgedrukt. o_o

    Oh en het klinkt leuk wat je gehaald hebt voor kerst :'D rood en zwart doen 't altijd goed. :'3

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 15:53 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mwah, wij maken vooral veel ruzie.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the