• Elke keer als ik een reactie plaats in een topic en ik op 'Plaats reactie' klik, kom ik uit op zoiets. Als ik dan de pagina herlaad, kom ik uit op de startpagina van Quizlet met de melding: 'oeps, er ging wat mis'. Als ik dan in het topic kijk, staat de reactie er wel.

    Heeft iemand anders dit ook ?Of heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    moet je naar de vorige pagina gaan heb ik zo vaak gehad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Boulevard schreef:
    Ik krijg dat als ik een hoofdstuk activeer ...


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Boulevard schreef:
    Ik krijg dat als ik een hoofdstuk activeer ...


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ja, ik heb het nu ook de hele tijd


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb van mijn vriendin vandaag een uurtje gekregen om naar dit probleem te kijken. Daarna weer gezellig bij de kerstboom zitten :P


    Dit is mijn signature...

    Boulevard schreef:
    Ik krijg dat als ik een hoofdstuk activeer ...


    Let it come and let it be

    Ik heb tijdelijk ingesteld dat foutmeldingen getoond worden wanneer er iets mis gaat. Wanneer je een foutmelding krijgt bij bovenstaand probleem dan hoor ik het graag (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik heb van mijn vriendin vandaag een uurtje gekregen om naar dit probleem te kijken. Daarna weer gezellig bij de kerstboom zitten :P


    Bedank ze van mij en wens ze een fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik heb dat alleen heel soms, als ik teveel tegelijk wil doen op mijn laptop. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Camillia schreef:
    Gebeurt mij ook vaak vooral bij stories als ik naar het volgende hoofdstuk wil gaan maar ik denk dat dat aan mijn pc ligt.


    Het ligt niet aan je pc denk ik. Mijn pc is nog maar net nieuw en ik heb het ook steeds:S


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    Altijd als ik iets plaats...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik heb hetzelfde als ik een hoofdstuk wil activeren, ik maak me er geen zorgen over want voor de rest heb ik geen problemen.

    Boulevard schreef:
    Ik krijg dat als ik een hoofdstuk activeer ...


    me too (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb weer een aantal dingen aangepast. Hopelijk dat het probleem nu opgelost is.

    Mocht je nog steeds een witte pagina krijgen (bij reageren op topic of activeren nieuw hoofdstuk), stuur me dan een PB met de URL van het topic of hoofdstuk.


    Dit is mijn signature...

    Volgens mij is het opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...