• Elke keer als ik een reactie plaats in een topic en ik op 'Plaats reactie' klik, kom ik uit op zoiets. Als ik dan de pagina herlaad, kom ik uit op de startpagina van Quizlet met de melding: 'oeps, er ging wat mis'. Als ik dan in het topic kijk, staat de reactie er wel.

    Heeft iemand anders dit ook ?Of heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Hm, nee, nooit gehad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb dat momenteel alleen bij1 bepaald topic en soms bij andere functies.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb dat momenteel alleen bij1 bepaald topic en soms bij andere functies.


    ik overal, ook toen ik dit topic opende

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 13:29 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Taize schreef:
    Hm, nee, nooit gehad.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Taize schreef:
    Hm, nee, nooit gehad.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet wel dat er laatst nog een topic was die dit probleem voorlegde, maar dan bij een andere functie. Ik denk met een hoofdstuk activeren ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb dat soms. Maar dan weet ik dat mijn reactie erbij staat en ga gewoon verder.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik zal er van de week even naar kijken. Ik moet nu helaas nog even wat gedichten schrijven voor de Kerstman. Hoop misschien morgen tijd te hebben om het op te lossen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik zal er van de week even naar kijken. Ik moet nu helaas nog even wat gedichten schrijven voor de Kerstman. Hoop misschien morgen tijd te hebben om het op te lossen (Y)

    Veel succes! x)

    Noteer er ook even bij dat als je zo'n progress-scherm krijgt na het plaatsen van een reactie, ook geen abo op dat topic kan krijgen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gebeurt mij ook vaak vooral bij stories als ik naar het volgende hoofdstuk wil gaan maar ik denk dat dat aan mijn pc ligt.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Is het dan niet gewoon zo dat als je naar beneden scrolt je bij je reactie en de rest van de pagina komt? Dat heb ik namelijk ook wel eens. Meestal werkt het dan om gewoon even de pagina te vernieuwen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Rutger schreef:
    Ik zal er van de week even naar kijken. Ik moet nu helaas nog even wat gedichten schrijven voor de Kerstman. Hoop misschien morgen tijd te hebben om het op te lossen (Y)


    Geweldig _O_


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Dat heb ik al een week of twee lang als ik een deel van mijn Story wil activeren... :S


    Bad decisions make good stories.

    Ik krijg dat als ik een hoofdstuk activeer ...


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Ik krijg dat als ik een hoofdstuk activeer ...


    To infinity and beyond •