• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    [Vast wel/ ;)]

    Quinty Smith.

    Ik gaapte een keer, "ik ben moe." Zeg ik en kijk Steve aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Ik ben even hond uitlaten. Kom zo weer om verder te rpgen. x ]

    [oke :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Ligt nog steeds naast Mitchell in het gras. "Je kan echt geweldig zingen." fluister ik en blijf hem aankijken.

    Louise Broadwell.
    Slaapt in een ziekenhuis bed, met Adam (Er gebeurt niks).

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 19:30 ]

    [wanneer is het volgende dag?]

    Adam Steps.

    Ik word wakker, en kijk om me heen, ik merk dat ik naar de wc moet. Ik probeer zo zachtjes mogelijk op te staan, wat niet echt lukt, want Louise heeft me helemaal vast geklemt.
    Eindelijk, los. Ik loop sluipvoets naar de wc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    Slaapt met haar hoofd op James zijn schouder.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Valt langzaam naast Mitchel in slaap..

    Mitchel Sawyer

    "Dankje." Zeg ik zachtjes en glimlach verlegen. "Jij bent ook niet slecht." Langzaam maar zeker sluit ze haar ogen en ligt ze te slapen.

    ~ Informatie ~
    Dag: Maandag (Trainingen beginnen?)
    Tijd: 9.47
    Weer: Zonnig en geen wolken.

    Adam Steps.

    Ik open mijn ogen, en zie een paar straaltjes licht door het gordijn komen. "Lou." Ik geef haar een kus op haar wang. "Word eens wakker?"

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 19:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Uhummhmm. Oke.." mompel ik en word wakker. "Goedemorgen Adam." En ik wrijf in mijn ogen.

    Adam Steps.

    Ik lach een beetje. "Goeie morgen engeltje." Zeg ik en bekijk haar. "Vandaag mogen we terug." Glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    Als ik mijn armen en benen uitstrek en mijn kussen voel, moet ik weer denken aan gisteravond. 'Ik was toch niet naar bed gegaan?' Is de eerste vraag die in me opkomt en ik open langzaam mijn ogen. Ik wrijf erin en draai me nog een keer om.

    Levi Lahote.

    Ik spring uit mijn bed als ik de wekker hoor. 'Vandaag beginnen de lessen' Mompel ik blij en ren met mijn kleren naar de badkamer. 'Lessen.. Zonder Lou' Denk ik en mijn glimlach verdwijnt als sneeuw voor de zon terwijl ik in de douche stap.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    Ik schrik wakker, ik maak Steve wakker. "Snel kleed je aan." We kleden ons aan en rennen hand in hand naar het kamp terug. "Ik ga even snel douchen oké." Zeg ik ik druk snel een kus op Steve's mond en ren naar boven. Daar knal ik tegen Levi op. Als hij maar neit ziet hoe vies ik eruit zie... "Hi." Zeg ik en kijk hem zo min mogelijk aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [gaap, waar is iedereen?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.