• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Levi Lahote.

    Als ze vraagt wat ik heb gezegd is het even stil. De stilte word gebroken door Chelsey die naar binnen komt met een vraag. Alexyss reageert erop en zegt iets over haar vader. 'Ja, klopt. Ik heb hem gebeld. Hij wou dat je terug naar huis kwam en toen kregen we een discussie en mag je blijven' Zeg ik met een bescheiden glimlach. Er valt weer een stilte, totdat ik mijn BB voel trillen. 'Ik ben zo terug' Zeg ik terwijl ik naar de deur loop, hem openmaak en achter me dicht doe. 'Leev,' Zeg ik en ga op een stoel onder het raam zitten. 'Met Louise' Hoor ik. 'Hoe is het met Alexyss?' Vraagt ze. 'Kan beter' Antwoord ik kort.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik denk het niet, die laatste zin galmt door mijn hoofd. Wat kan het betekenen? Heeft hij serieus een ander? Het kan me niet schelen. Ik laat niet tegen me liegen. Woedend spring ik op en loop de woonkamer uit, naar mijn eigen kamer. Ik hoef die klootzak nooit meer te zien, player.

    [Bam, ik ben lekker bezig. ^^]

    [Lekker aardig Maartje XDD Kunt gij nou morgen afspreken with moi? XD]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Chelsey? Wanneer mag ik terug naar het kamp? Weet jij dat?' vraag ik voorzichtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ['Fay is haar beste vriendin en ze praat over anorexia waar mensen bijzin. Brooke heeft Anorexisa maar wilt het zelf neit toegeven. James is die gene die ze leuk vind. Hij wou haar helpen, maar Brooke reageert nogal geiriteerd als iemand zegt dat ze dun is of dat ze weinig eet. Ze woont niet mee rbij haar ouders omdat haa rouders het neit aan konden en dus woont ze bij haar oom en tante.' Oke dan]
    Justin Happle
    Ik sla mijn arm om haar heen, Vriendschppelijk bedoelt, en troost haar. Ik wieg haar zachtjes heen en weer als een klein breekbaar kindje. 'Brooke Het komt wel goed. Je bent nu hier. In Danskamp. Hier kan je toch iets overkomen?' Fluister ik troostend. Ik was niet goed in troosten. Ze was verschrikkelijk dun, Maar dat ging ik niet zeggen. Als ik dat zou zeggen dan zou ik har boos maken. Ik zag tranen over haar wangen lopen en veegde ze weg van haar wang. Ik voelde haar echt als mijn beste vriendin hier. Ik ging haar ook echt niet verliezen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Broadwell.
    Kan beter, dat betekend toch niet.. Nee! Dat kan niet! "Ze.. kan ze nog wel dansen?" vraag ik voorzichtig. Ik hou mijn vingers gekruist, laat het alsjeblieft een goed antwoord zijn!

    xTrustMex schreef:
    [Lekker aardig Maartje XDD Kunt gij nou morgen afspreken with moi? XD]


    [morgen afspreken?]

    Mitchel Sawyer

    'Bel me maar als je eruit bent.' De telefoon maakt alleen nog piepende tonen want betekend dat Claire opgehangen heeft. Ik zucht en vergrendel mijn telefoon. Ik heb nergens meer zin en ik besluit naar mijn kamer te gaan

    [Bam echt wel!!]

    Chelsey Jones
    'Ik weet het niet... Ik kan het vragen aan de dokter. Zal ik het vragen of zal ik wachten tot Levi terug is?' Vraagik pijnzend. In haar ogen was zo veel verdriet te zien. Ze hield van dansn wat zou er van haar komen alsze niet kon dansen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Brooke Rivera.

    Hij sloeg vriendschappelijk zijn arm om me heen en wiegde me zachtjes heen en weer. 'Dat is het nou juist, ik ben hier' Snik onder mijn huilbui door. Ik kroop tegen hem aan en wilde niet meer loslaten. Ik kon mijn verdriet bij hem kwijt. Ookal was hij niet zo goed in troosten - wat de meeste jongens zijn - toch voelde hij zo vertrouwt, alsof ik hem al jaren kon. Na Fay is hij mijn beste vriend hier.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    'Ik weet het niet' Zeg ik en een harde zucht verlaat mijn mond. 'Ik weet helemaal niets, die stomme ***** artsen. Waarom vertellen ze niet meteen wat er is? En of ze nog kan dansen' Roep ik meer tegen mezelf dan tegen Louise. 'Meneer kan het wat zachter?' Vraagt een verpleegster die langs komt lopen. 'Ach fack jou' Mompel ik. Ik krijg een waarschuwende blik terug gewerpt en wat gemompel; 'De jeugd van tegenwoordig'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Justin Happle
    Ze kroop nog dichter tegen me aan en begon hard te snikken. 'Dat is het nou juist, ik ben hier' Kwam er moeizaam snikkend uit haar mond. Ik Sloeg mijn armen nog dichter tegen haar aan en deed mijn hoofd op die van haar. Ik maakte susende geluidjes en hief toen mijn hoofd op en eek haar aan met mijn ogen naar beneden dalend. 'Hoezo wil je weg?' Vraag ik peinzend. Ik wou niet dat ze weg zou gaan. Ze was mijn ehm.. Enige vriendin. Ik omsloot haar nog beter. Ik zou haar niet laten gaan niet loslaten en weggaan van hier.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    'Wacht tot Levi terug is... Ik wil graag niet alleen zijn.' Eigenlijk wil ik gewoon dat Levi bij me is, maar mijn knie doet ook heel erg veel pijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera.

    'Ik doe iedereen alleen maar pijn met mijn geiriteerde reacties' Zeg ik. 'Ik maak danskamp voor níemand leuk'. Hij trekt me wat meer naar zich toe en legt zijn hoofd op de mijne. 'Ik weet het gewoon niet meer. Ik zal er nog over nadenken..' Mompel ik.

    [Ik ga zo naaar het bos mensjes :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Ik snap je wel, je bent natuurlijk vreselijk bezorgd op Alexyss. Ik ook, hoor. Als.. nee. Daar wil ik niet aan denken. Wens haar sterkte van me! Doen geen domme dingen." zeg ik door de telefoon terwijl ik nog steeds op het strand zit en naar de wolken kijk.

    Fay Cooper.
    Ik lig ik mijn kamer en barst ik huilen uit. "Ik dacht dat het.. Ik dacht dat het goed ging met Mitchel, hij was zoo leuk. Maar.." mompel ik tegen mezelf en maak mijn zin niet af, omdat er een nieuwe huilbui komt.