• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Levi Lahote.

    'Zonder dans, maar met mij' Zeg ik met een bescheiden glimlach.

    Brooke Rivera.

    Ik zit op mijn bed als Caroline in de deuropening verschijnt. 'Ha, die Brooke, is er iets?' Vraagt ze. Ik zucht even en antwoord; 'Nee, Ja, Nee, ja, er is iets. Maar daar wil ik liever niet over praten...' Zeg ik en een zucht verlaat mijn mond weer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'Oke' Hoor ik Caroline nog net zeggen voordat ze wegloopt. Ik zucht even maar heb dan toch besloten om naar James te gaan en mijn excuses aan te bieden. Ik sta op en loop via de trap naar de jongens slaapzaal. Daar loop ik door de gang zoekend naar de kamer van James. Ik zie zijn kamer en de deur staat open. Ik loop ernaartoe en ga in de deuropening staan. 'Het spijt me...' Zeg ik en sl amijn ogen neer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik weet zonder op te kijken dat het Brooke is. Ik kijk niet op van mijn boek. 'Waarvoor?' Ik zit op mijn bed en ben eigenlijk erg verdiept in het boek dat voor mijn neus ligt. De herkomst van streetdance. Het fassineerde me.

    Alexyss Elvredo.
    'Echt? Oh, je maakt me dolgelukkig,' glimlach ik. De kruk waar hij zit staat heel dichtbij. Ik tast naar zijn hand en laat onze vingers elkaar even kruisen, om te voelen of hij het toelaat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera.

    Dit had ik al verwacht. Hij zou het me nooit zomaar vergeven. 'Voor mijn vervelende reacties..' Mompel ik. Ik kan niet goed sorry zeggen. Dat heb ik nooit goed gekund. Ik voel mijn ogen waterig worden en daarom sluit ik ze even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    Ik word blij van haar vreugde. Ze pakt mijn hand en ik zal onder geen beding loslaten. Ik knijp er even zacht in en glimlach dan naar haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Het geeft niet Brooke.' Mompel ik en sla een bladzijde om. Ik was niet boos op haar, ik was niet verdrietig er was niets maar tegelijk zoveel.

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach terug en geef een knijpje terug.
    'Heb ik je trouwens van streek gemaakt door dat ene briefje? Dat ene dat ik je leuk vind?...' vraag ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 18:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera.

    'Het geeft wel. Ik.. Ik.. Ik weet niet wat ik deed. Het komt er gewoon uit.' Zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. Ik wil niet dat hij me nog eens zo ziet, dus draai ik me om.
    Levi Lahote.

    'Nee, helemaal niet heozo?...' Zeg ik gelovig. Ze maakte me niet van streek. Ik was alleen... Ik weet het niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Nou... Ik heb eigenlijk geen idee, omdat je me bijna niet meer aansprak... Je hoeft je nu niet schuldig te voelig, hoor,' zeg ik in één adem. Ik zucht onhoorbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Het spijt me daarvoor, voortaan zal ik je altijd begroeten.' Zeg ik met een knipoog. 'Ik ga even wat drinken halen. Jijook?' Vraag ik terwijl ik opsta.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik grinnik zacht. 'Een fles spa blauw is voldoende,' glimlach ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Komt eraan mevrouw' Zeg ik en loop de deur uit richting de wachtkamer. Daar haal ik een fles spa blauw water en een koffie vandaan. Wanneer ik terug ben in de kamer, geef ik de fles aan Alexyss en neem een slokje van mijn koffie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik knik en pakt de fles aan. Ik neem een slok.
    'Weet je wat mijn naam betekend? Beschermer van de mensheid. Nou, ik doe mezelf pijn dus ik bescherm niemand,' grinnik ik. Ik weet ook wat Levi betekend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Haha, toch hou ik van je' Zeg ik en kijk haar aan. 'Ik heb egen idee wat mijn naam betekend.'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'