• Oke, laat ik het zo beginnen als bij een wedstrijd;

    Ben jij creatief met plaatjes bewerken en vind je het ook leuk? Maak dan (a.u.b.) een cover voor xEclipse. Hier is de beschrijving van het verhaal:

    Taken Captive

    Niemand weet waar ik ben. Ik voel me onveilig en bang. Bang dat ze me iets aan gaan doen. Alles leek onschuldig, maar dat was het niet…

    De Tiguan-clan. Een eeuwenoude groep wezens die eruitzien als mensen en waarvan niemand iets weet. Als de 18-jarige Pearl Frost in aanraking komt met deze wezens, wordt ze plotseling ontvoerd en maandenlang wordt er niks van haar vernomen. Hoe gaat ze overleven? En nog belangrijker, gaat ze het wel overleven?


    Er zijn wel wat wensen voor hoe het eruit moet komen te zien - als het natuurlijk kan:

    -Mysterieus
    -Met de quote: Look behind you... en de titel Taken Captive ergens erbij.
    -Een bang meisje


    Het is misschien veel gevraagt, maar ik zou heel blij zijn als je het voor me zou willen doen. Alvast bedankt!


    Being happy is a choice ~

    Ik zou het graag willen doen, maar ik ben de komende dagen niet bij mijn vader waar ik photoshop heb.. dus ik wil het prima doen, maar dan is het wel een halve week wachten. En ik denk dat er dan al genoeg mensen mij voor zijn(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Ik zou het graag willen doen, maar ik ben de komende dagen niet bij mijn vader waar ik photoshop heb.. dus ik wil het prima doen, maar dan is het wel een halve week wachten. En ik denk dat er dan al genoeg mensen mij voor zijn(:


    Is goed. Ik kan wel wachten, is niet zo erg. Alleen als iemand nu al een cover heeft die naar mijn zin is, kan het wel zijn dat ik die van jou niet neem. Maar dat snap je denk ik wel, toch?


    Being happy is a choice ~

    Ik heb deze voor je gemaakt:


    Link: http://i39.tinypic.com/20pcvfr.png

    En ook nog met een licht effectje:


    Link: http://i41.tinypic.com/6hiyc2.png

    Hope you like it!


    “Love is a contradiction.”

    Wow, hij is wel gaaf ;D Ik kijk nog wat er verder komt, maar deze is sowieso goed!


    Being happy is a choice ~

    Die andere is honderd keer mooier... maarja. Ik post 'm toch maar.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga het even proberen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb er 2 uitgeprobeerd:




    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik heb er 2 uitgeprobeerd:





    ik zou voor die onderste gaan :"D


    Not all those who wander are lost.

    PHENOMENIALL schreef:
    (...)

    ik zou voor die onderste gaan :"D

    Dankje. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik kijk nog wel even welke ik kies...


    Being happy is a choice ~

    Alsje (:

    Suc7 met kiezen <3


    Ik heb ook nog snel iets gemaakt... Nou ja, je hebt er al een zie ik. Ach ja wat maakt het ook uit :')

    Hoe maak je die dingen??
    Ik zoe die ook graag hebben voor mijn story...: (