• Al meer dan een half jaar lang ben ik bevriend met een jongen genaamt Cain. We hadden elkaar voor de eerste keer ontmoet in de cinema en sindsdien houden we contact via sms en we komen heel goed overeen. Maar enkele dagen geleden stuurde hij een smsje met daarin dat hij verliefd was op een meisje en dat ze daarvoor nog smsjes stuurde met hartjes in, maar dat ze nu nieuwe jongens leert kennen en hem niet meer ziet staan. Zelf ben ik al enkele maanden op hem verliefd en dat heb ik hem ook vertelt. Hij heeft zelfs ook eens gestuurt via sms van dat hij van mij houdt (Is wel al een tijdje geleden) Maar wat ik nu wil doen ik zondag op kerstmis hem een smsje sturen met een deeltje van de songtekst van "You belong with me" van Taylor Swift. Zou ik dit doen? Of beter niet?

    Passerby schreef:
    Bedenk zelf een gedichtje ofzo. ;D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Banshee schreef:
    Ik zou het niet doen. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Naar mijn idee te veel kans dat het niet zo overkomt als dat jij wilt dat het overkomt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the