• Al meer dan een half jaar lang ben ik bevriend met een jongen genaamt Cain. We hadden elkaar voor de eerste keer ontmoet in de cinema en sindsdien houden we contact via sms en we komen heel goed overeen. Maar enkele dagen geleden stuurde hij een smsje met daarin dat hij verliefd was op een meisje en dat ze daarvoor nog smsjes stuurde met hartjes in, maar dat ze nu nieuwe jongens leert kennen en hem niet meer ziet staan. Zelf ben ik al enkele maanden op hem verliefd en dat heb ik hem ook vertelt. Hij heeft zelfs ook eens gestuurt via sms van dat hij van mij houdt (Is wel al een tijdje geleden) Maar wat ik nu wil doen ik zondag op kerstmis hem een smsje sturen met een deeltje van de songtekst van "You belong with me" van Taylor Swift. Zou ik dit doen? Of beter niet?

    Ik zou eerlijk gezegd niet zo'n stukje. Ik denk dat je dan te hebberig over komt.

    Ja, vind ik ook.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Bedenk zelf een gedichtje ofzo. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou wel zeggen dat je van hem houdt, maar niet zo

    ihearthazza schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd niet zo'n stukje. Ik denk dat je dan te hebberig over komt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nah, ik zou het niet doen..


    ars moriendi

    ihearthazza schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd niet zo'n stukje. Ik denk dat je dan te hebberig over komt.


    26 - 02 - '16

    Zelf zou ik het romantischer vinden als je onverwacht bij m op bezoek gaat
    Of in een pakketje een rode roos stuurt.

    Maar ik ben ook te romantisch onmogelijk ingesteld xD


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Ik vind het eigenlijk wel superlief. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    welk stukje wil je eigenlijk sturen, das mss belangrijk om te weten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ihearthazza schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd niet zo'n stukje. Ik denk dat je dan te hebberig over komt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    miss een rode roos met een stukje van die songtekst, zelf geschreven op een kaartje, zonder naam.
    Kijk of ie erachter komt dat jij t was c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hmm het is best wel lief <3, maar misschien neem je beter een ander liedje. Je weet nooit dat hij dit verkeerd op zou vatten. (=


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het niet doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan is het romantischer als je het zelf voor hem gaat zingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.