• Hi,
    vage vraag, zoals altijd xD
    maar weet iemand een paar goede nadele van Mascara zodat een vriendin van mij geen jaar lang mascara op hoeft te doen van een vriendin van haar.

    Vaag heid, I know!
    Nadeel die ik al weet is het loopt uit in de regen.

    X'jes xBrownEyes

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Ik moet vrijwel altijd Chanel kopen, omdat ik allergisch ben voor de andere. Ik heb vaak rode ogen daardoor en mensen denken nu dus dat ik veel huil. Het ziet er soms heel lelijk uit en sommige mensen die al hele grote ogen hebben doen het ook onderop, waardoor het net poppen lijken. ENZ.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    er zijn niet echt nadelen aan mascara (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Castiel schreef:
    Als je het 's nachts op laat zitten, kunnen je wimpers breken.

    echt? shit. :3


    Save me from myself.

    Taize schreef:
    - Je wimpers gaan er kapot van.
    - Als je in je ogen wrijft, gaat het overal zitten.
    - Het is zo'n geklieder om het op te brengen.
    - Het is duur.
    - Het is superlelijk als je er te veel van op hebt.

    + Je krijgt makkelijker ontstekingen in je oog. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    je wimpers kunnen er stuk van gaan
    als je een normale neemt loopt t uit in de regen enzow,en als je waterproof neemt moet je ook nog van dat spul kopen om t dr iedere keer weer af te halen


    Dare to walk your own way, and you'll never get lost

    Het is zo kut om het weer van je wimpers af te halen :(

    Ze groeien sneller als je geen draagt. Vergelijk het een beetje met je haar te kleuren, dat is ook niet echt gezond. :)


    Magic is in all of us and in everyone who believes they can make beautiful things happen. ♥

    Als je ermee gaat slapen kunnen je wimpers aan elkaar plakken en krijg je je oog niet mer open

    Als je ermee gaat slapen kunnen je wimpers aan elkaar plakken en krijg je je oog niet mer open

    LeenKWAK schreef:
    Ze groeien sneller als je geen draagt. Vergelijk het een beetje met je haar te kleuren, dat is ook niet echt gezond. :)

    Nee, dat is niet waar. Het is niet gezond als je het binnen 8-12 weken wéér verft. Haarverf (als je goede hebt, tenminste) bevat veel voedingsstoffen die je haar anders nooit krijgt, alleen als je dus te vaak verft binnen 8-12 weken zijn de chemische voedingsstoffen wél slecht. Anders niet. (cat)


    @Topic
    Het klontert, het kan gaan ontsteken, het gaat onder/in je oog zitten, etc etc.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, dat is niet waar. Het is niet gezond als je het binnen 8-12 weken wéér verft. Haarverf (als je goede hebt, tenminste) bevat veel voedingsstoffen die je haar anders nooit krijgt, alleen als je dus te vaak verft binnen 8-12 weken zijn de chemische voedingsstoffen wél slecht. Anders niet. (cat)


    @Topic
    Het klontert, het kan gaan ontsteken, het gaat onder/in je oog zitten, etc etc.


    Er zit een stof in kleuring wat heel slecht is voor je haar. Maar ik kom nu dus niet op de naam ervan. Het zit wel meer in permanente kleuring dan in de shampoo's.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Er zit een stof in kleuring wat heel slecht is voor je haar. Maar ik kom nu dus niet op de naam ervan. Het zit wel meer in permanente kleuring dan in de shampoo's.

    Dat klopt, maar die wordt mega gecompenseerd door héél veel goede stoffen die er ook in zitten. En die slechte stof die kan geen kwaad als je je haar maar niet binnen minimaal 8-12 weken verft.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, dat is niet waar. Het is niet gezond als je het binnen 8-12 weken wéér verft. Haarverf (als je goede hebt, tenminste) bevat veel voedingsstoffen die je haar anders nooit krijgt, alleen als je dus te vaak verft binnen 8-12 weken zijn de chemische voedingsstoffen wél slecht. Anders niet. (cat)


    @Topic
    Het klontert, het kan gaan ontsteken, het gaat onder/in je oog zitten, etc etc.

    6 Weken was toch al goed?


    En ow, ik heb lange wimpers, maar aan het eind licht. Dus als ik mascara op doe zie je ze wel -duah-
    Maar dan zijn ze wat harder en dan voel ik ze heel vaak tegen me bril botsen als ik me ogen knipper (:

    Dat is bij mij het enige nadeel XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Castiel schreef:
    Als je het 's nachts op laat zitten, kunnen je wimpers breken.


    Dat. Meer kan ik ook niet verzinnen haha.


    Tell me about it, stud.

    Taize schreef:
    - Je wimpers gaan er kapot van.
    - Als je in je ogen wrijft, gaat het overal zitten.
    - Het is zo'n geklieder om het op te brengen.
    - Het is duur.
    - Het is superlelijk als je er te veel van op hebt.


    Firm believer of all that is magic