• Hi,
    vage vraag, zoals altijd xD
    maar weet iemand een paar goede nadele van Mascara zodat een vriendin van mij geen jaar lang mascara op hoeft te doen van een vriendin van haar.

    Vaag heid, I know!
    Nadeel die ik al weet is het loopt uit in de regen.

    X'jes xBrownEyes

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Ik zie geen nadelen in mascara. me gusta mascara.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik zie geen nadelen in mascara. me gusta mascara.


    To infinity and beyond •

    Ik heb wel een nadeel (draag zelf mascara) . Ik ben er soort van allergisch voor :3. Mar dat weet ik niet zeker.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik houd van mascara, mijn wimpers izjn nogal licht dus dat ziet er al stom uit.. + Ik draag een bril, dat is dan helemaal geen gezicht zonder een beetje amscara.

    Maar idd, je kan niet in je ogen wrijven. Als je wilt dat het mooi is moet je wel wat duurdere kopen maar hé, bij dinges is er vaak korting (2 voor de prijs van 1, heb je er voor 15 euro 2 supergoede ;D) and well.. Waterproof gaat er heel kut af en gewone gaat beetje uitlopen onder je ogen na tijdje (althans, bij mij wel altijd). Aawgh.. mascara in je oog doet pijn en te veel make-up remover ook. Het kang aan irriteren als je allergisch bent. Je moet uitkijken dat je niet te veel opdoet, je moet niet niezen als je het net opgedaan hebt, als je uitschiet heb je ook een probleem en als je perongeluk net je oog aanraakt ofzo dna knijp je automatisch je ogen hard dicht en reken maar dat er dan rond heel je ogen mascara zit.

    But well.. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden èèèèèèèn.... Wat God niet geeft, geeft het doosje =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je wimpers kunnen er pijn van doen (ja dat gaat), het kan uitlopen.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Je wimpers kunnen er pijn van doen (ja dat gaat), het kan uitlopen.


    Uh ja, soms heb ik ook wimperppijn x'D Das echt raar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar bedoel je dat haar vriend wil dat ze make-up op doet, maar je vriendin dat niet wil en daarom de nadelen van mascara moet weten?


    <3

    - Als je in je ogen wrijft, gaat het overal zitten.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    ARGUMENT INVALID! Er bestaat iets als waterproof mascara.
    Zeg dat ze voor de meeste merken allergisch is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Flickerman schreef:
    Je ogen kunnen er geïrriteerd door raken als je contact lenzen draagt


    hoeft niet altijd
    ik heb jaren lenzen gehad en gewoon mascara op

    OT: het kost geld, haha

    Met huilen loopt het gigantisch uit, daar heb ik de laatste dagen wel wat ervaring mee..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Endure schreef:
    Ik houd van mascara, mijn wimpers izjn nogal licht dus dat ziet er al stom uit.. + Ik draag een bril, dat is dan helemaal geen gezicht zonder een beetje amscara.

    Maar idd, je kan niet in je ogen wrijven. Als je wilt dat het mooi is moet je wel wat duurdere kopen maar hé, bij dinges is er vaak korting (2 voor de prijs van 1, heb je er voor 15 euro 2 supergoede ;D) and well.. Waterproof gaat er heel kut af en gewone gaat beetje uitlopen onder je ogen na tijdje (althans, bij mij wel altijd). Aawgh.. mascara in je oog doet pijn en te veel make-up remover ook. Het kang aan irriteren als je allergisch bent. Je moet uitkijken dat je niet te veel opdoet, je moet niet niezen als je het net opgedaan hebt, als je uitschiet heb je ook een probleem en als je perongeluk net je oog aanraakt ofzo dna knijp je automatisch je ogen hard dicht en reken maar dat er dan rond heel je ogen mascara zit.

    But well.. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden èèèèèèèn.... Wat God niet geeft, geeft het doosje =D


    Die laatste zin vind ik echt geniaal. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Yoda schreef:
    ARGUMENT INVALID! Er bestaat iets als waterproof mascara.
    Zeg dat ze voor de meeste merken allergisch is.

    Wel geldig, zelfs met waterproof kan je niet gaan zwemmen.


    Has no one told you she's not breathing?


    You could look like this (cat)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 19:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:


    You could look like this (cat)

    Enkele laagjes teveel, misschien :Y)


    Has no one told you she's not breathing?