Ik houd van mascara, mijn wimpers izjn nogal licht dus dat ziet er al stom uit.. + Ik draag een bril, dat is dan helemaal geen gezicht zonder een beetje amscara.
Maar idd, je kan niet in je ogen wrijven. Als je wilt dat het mooi is moet je wel wat duurdere kopen maar hé, bij dinges is er vaak korting (2 voor de prijs van 1, heb je er voor 15 euro 2 supergoede ) and well.. Waterproof gaat er heel kut af en gewone gaat beetje uitlopen onder je ogen na tijdje (althans, bij mij wel altijd). Aawgh.. mascara in je oog doet pijn en te veel make-up remover ook. Het kang aan irriteren als je allergisch bent. Je moet uitkijken dat je niet te veel opdoet, je moet niet niezen als je het net opgedaan hebt, als je uitschiet heb je ook een probleem en als je perongeluk net je oog aanraakt ofzo dna knijp je automatisch je ogen hard dicht en reken maar dat er dan rond heel je ogen mascara zit.
But well.. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden èèèèèèèn.... Wat God niet geeft, geeft het doosje
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.