• Wat ik ga vertellen is vandaag gebeurd hehe, ik wilde 't eerst niet op Q zeggen maar merk toch wel dat ik 't even van me af moet schrijven. (:

    Vandaag gingen mijn moeder en ik na 't eten even samen wandelen, uiteindelijk raakten we in een serieus gesprek over mij en dat ik me niet serieus genomen voel door mijn ouders nu ik 'ziek' ben, terwijl de dokter erop doordramde dat ik terug moet komen omdat hij het niet vertrouwt, voor mij had dit liever ook niet gehoeven. :'D
    Mijn moeder raakte een beetje geïrriteerd en vroeg op zo'n toon wat ik nu precies wilde, toen knakte er iets bij me en zei ik dat ik het niet kon geloven dat ze dat nu echt niet begreep. Op dat moment vertrok het gezicht van mijn moeder ineens en eerst dacht ik dat 't woede was, maar toen kreeg ze tranen in haar ogen. Ik vroeg wat er was en ze zei dat ze verging van de buikpijn. Mijn moeder heeft borstkanker en slikt op dit moment medicijnen die eigenlijk gewoon puur vergif zijn voor haar lichaam. Daardoor kunnen haar darmen soms van slag raken en daar kan mama absoluut niets aan doen, maar het is natuurlijk wel gênant voor haar. Ze moest dus plotseling heel erg naar de wc voor een "grote boodschap" en zou het niet halen tot thuis, hoewel we nog maar één straat verder moesten. Ik zei dat ze gewoon bij een van deze huizen aan moest bellen, maar mijn moeder wilde dat niet omdat ze zich dus zo erg schaamde. Je zag dat ze het enorm moeilijk had. En omdat ik nog steeds een beetje geïrriteerd was, schreeuwde ik tegen haar dat ze nu eens niet zo eigenwijs moest doen, haar trots opzij moest zetten en dat ze moest leren accepteren dat ze ziek was en hier gewoon niets aan kon doen. Toen heb ik, voordat mijn moeder kon antwoorden, aangebeld bij een random huis en de situatie in 't kort uitgelegd aan die mevrouw. Ze reageerde echt heel lief en liet mama gewoon naar de wc gaan, waarna ze maar tegen ons bleef zeggen dat 't goed was dat we hadden aangebeld en dat het helemaal niet erg was. Dat was echt enorm lief.
    Maar jeetje, ik had echt het gevoel dat ik in een film zat of zo. Van een bijna ruzie tot .. tja, dit.

    Sorry trouwens als er spel- of taalfouten in zitten, mijn ouders hebben op dit moment ruzie en ik kan me niet volop concentreten daardoor. (:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 21:44 ]


    everything, in time

    Aaah jeetje meis, dat is echt rot :(
    Heel veel sterkte, ook met je moeder <3


    Life is hard and then we die

    Goed dat je hebt doorgezet (: Da's best wel lief van jou, ondanks je irritaties. Komt goed, Lenalief /huggle *O* Mi mi mi. Just to cheer you up :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, heftig. ;o
    Wel kapot lief van jou dat je dat hebt gedaan.
    Echt enorm veel sterkte voor jou en je moeder! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ah jemig, dat is heftig! Veel sterkte voor jou en je moeder!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Scrooge schreef:
    Goed dat je hebt doorgezet (: Da's best wel lief van jou, ondanks je irritaties. Komt goed, Lenalief /huggle *O* Mi mi mi. Just to cheer you up :'D


    Inspiration can hit you any time

    Awh, nog bedankt voor de lieve reacties!
    Ik kon gister niet bedanken ivm Q-problemen. D:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:16 ]


    everything, in time

    Ik vind het heel lief dat je je moeder toch helpt (hoewel ze dat niet wilt).
    Maar in het begin zeg je dat je moeder je niet begrijpt dus ik vind dat je er nog wel eens over moet praten met haar, want doordat zij opeens pijn kreeg heb je je hart nog niet kunnen luchten en dat is natuurlijk niet goed!.
    Veel sterkte en ik hoop echt dat je moeder beter wordt!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ahw, dat is echt super lief van je. Heel veel sterkte! <3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    PUKKELxDING schreef:
    Aaah jeetje meis, dat is echt rot :(
    Heel veel sterkte, ook met je moeder <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    PUKKELxDING schreef:
    Aaah jeetje meis, dat is echt rot :(
    Heel veel sterkte, ook met je moeder <3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.