• Weet iemand hoe je van steil naar ('t liefst blijvend) krullend haar gaat. Want wat ik ook probeer, het blijft steil. Ik heb echt alle middelen geprobeerd die krullend haar moeten veroorzaken. Ook krultangen helpen niet, dan krijg ik alleen een dun golfje in mijn haar. Dus, heeft iemand advies want ik wil echt krullend haar. :Y)
    En dit wil ik al best lang.

    MissSharp schreef:
    Komt 'ie.
    Maar dat geld alleen voor golven, maar dan nog.
    Na het douchen twee of meer vlechten in, laten drogen en uitkammen.
    En 's nachts vlechten in.


    Ah bah, dan krijg je van dat lelijke kroes haar.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    als je extreem dun haar hebt raad ik je aan het gewoon te vergeten. als je dun haar hebt zul je nooit langer dan 2 uur perfecte krullen hebben. ik heb zeer dik haar en op die een keer om de drie jaar dat ik mijn haar stijl blijft het maar een half uurtje zitten.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    Let it come and let it be

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Endure schreef:
    (...)

    Ah bah, dan krijg je van dat lelijke kroes haar.

    Nee man, da's best vet maar je moet de vlechten er alleen uithalen en niet uitkammen. Als je 't laatste doet verkracht je het inderdaad :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook dun lang stijl haar en ik krijg er ook geen krullen in --'


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Moet je eens op youtube kijken naar "How to get afro hair", da's pas geniaal.
    Maar dat terzijde, inderdaad gewoon even naar de kapper gaan. En als je geen permanente krullen wilt nemen, kan je altijd nog vragen om advies (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    C18 schreef:
    (...)
    Nee man, da's best vet maar je moet de vlechten er alleen uithalen en niet uitkammen. Als je 't laatste doet verkracht je het inderdaad :].

    Gewoon daarna er weer haarlak inspuiten dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou advies vragen aan de kapper.
    Zelf vind ik krullen ook leuk. Maar ik heb dun en slap haar, dus het blijft allemaal gewoon niet zitten. Zelfs het permanent van de kapper niet, wat ook deels komt doordat het vrij lang is. Ik houd het namelijk lang voor het sporten (wedstrijden). Als ik daarmee gestopt ben, dan ga ik het afknippen (en dat waarschijnlijk voor pruiken) en dan zal het waarschijnlijk van zichzelf knippen. Ik heb er namelijk wel een lichte golf in en die zal versterkt worden als het kort is.
    Maar dat is dus het advies dat mijn kapper gaf.


    To live would be an awfully big adventure

    Permanente krullen.
    Je moet dan wel naar de kapper.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb van mezelf veel krullen, maar soms doe ik er een mousse in van Nivea voor extra krullen.

    Bij mij helpt dit wel, alleen is het moeilijk & pijnlijk om ze eruit te kammen.


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    mensen met krullen willen het liefst stijl haar hebben en mensen die stijl hebben willen het liefst krullen hebben. dat is heel vaak zo.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ganymede
    dat had ik gedaan
    heb 20 minuten gekant tot het iets minder ontploft was en toen was het echt heel leuk


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    Heeft nu krullen.


    No growth of the heart is ever a waste