• Weet iemand hoe je van steil naar ('t liefst blijvend) krullend haar gaat. Want wat ik ook probeer, het blijft steil. Ik heb echt alle middelen geprobeerd die krullend haar moeten veroorzaken. Ook krultangen helpen niet, dan krijg ik alleen een dun golfje in mijn haar. Dus, heeft iemand advies want ik wil echt krullend haar. :Y)
    En dit wil ik al best lang.

    Een carmen set.
    Van die krullers die je kan opwarmen in zo'n warmding, je haar wassen, verstevigende mousse erin, goed drogen en dan de krullers erin. Mijn haar is zo stijl en krultangen werken ook niet bij mij, maar dat wel.


    Your make-up is terrible

    Vlechtjes maken, haarlak erop spuiten, laten drogen, na een uur eruit halen, voorzichtig doorborstelen en er weer haarlak in spuiten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Doe dus geen permanent. Dat is zó slecht voor je haar. Je permanent blijft er heel lang in, maar naar het einde toe is het echt niet meer mooi. Je haar lijkt net stro en je mag het toch afknippen dan. Je haar is erna gewoon dood


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vraag ik me ook af, krultangen doen niets :D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Permanent bij de kapper. Of we ruilen ons haar.


    Owl you need is love.

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik heb krullen van mezelf dus dat probleem ken ik niet, maar gewoon bij de kapper.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    MissSharp schreef:
    Komt 'ie.
    Maar dat geld alleen voor golven, maar dan nog.
    Na het douchen twee of meer vlechten in, laten drogen en uitkammen.
    En 's nachts vlechten in.
    Jep, 's avonds douchen, slapen, 's morgens haar kammen. En het blijft er toch lang in, aangezien het zo gedroogd is.


    Get outta my head!

    Nou, daar zijn verschillende mogelijkheden voor

    - Krultang kopen, maar dan zul je het wel om de twee dagen moeten krullen, zeker als je gedouched hebt, omdat alles er dan uit is.
    - Als je vochtig haar hebt er een vlecht in doen, ermee gaan slapen en de volgende dag heb je ook krullen.
    - Permanent bij de kapper laten doen, kost wel aardig wat geld.
    - Krulspelden gebruiken, maar dat vind ik wat voor oude mensen haha xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik doe gewoon met mouse! en haarlak! werkt bij mij wel.. maar ik heb golvend haar..

    KerstKrull schreef:
    Permanent bij de kapper.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De kapper(clown)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Benodigdheden:
    Een sjaal
    +40 bobby pins
    Tijd

    Als je je haar gewassen hebt, moet je kleine stresjes haar nemen en die oprollen. Zorg dat ze plat tegen je hoofd zitten en steek ze dan gekruist vast met twee bobby pins.
    Doe dit met je hele haar, laat het er acht uur inzitten (als je dit dot voor je naar bed gaat, moet je een sjaal over je haar doen zodat de vorm blijft)
    Sta op, haal het er uit. Bekijk uw eigen ontploft hoofd.

    Ik heb vandaag bij de kapper een permanent laten zetten en dit is het resultaat:


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe