• Na mijn topic over London ben ik hier weer met vragen over Venetië, haha :'D Ik heb van mijn vriend een weekend Venetië als cadeau voor mijn verjaardag gekregen voor na mijn examens! =D Natuurlijk samen met hem ^^

    Dus voor diegene die er al geweest zijn, of diegene die er nog niet geweest zijn, maar weten wat interessant is, wat kunnen we zoal gaan bezoeken? Want ik hou wel van wat cultuur ^^
    Natuurlijk zullen we eens naar het San Marcoplein gaan, maar dat kan moeilijk het enigste zijn :'D

    Bedankt! =D

    En moest een mod er zin in hebben, er mogen puntjes op de laatste e in mijn titel ^^

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 21:38 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jullie moeten samen in een gondeltje gaan varen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er is een eiland voor glasblazers, ik zou daar zeker naartoe gaan als ik jou was ^^

    Het is wel een trieste stad. Je kunt zien dat het vroeger mooi was, maar het is smerig en vervallen, en veel te vol :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Sowieso moet je, als je het San Marco plein op komt, met recht voor je die basiliek, naar links gaan, en dan die straatjes erachter in gaan. Daar zitten alle winkeltjes en toestanden. Én je MOET een kaart kopen, want anders is het best stom daar.
    Maar dingen zoals San Marco en Ponte Rialto zijn ook aangegeven in de steegjes (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oh daar wil ik ook heen!
    Jalooers


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Maelig schreef:
    Jullie moeten samen in een gondeltje gaan varen. _O_

    Ga jij sponsoren? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    Geen idee, ik ben er 1 keer geweest en toen was ik heel jong en ik weet er niks meer van :'D Maar op de foto's te zien was het daar wel mooi en lekker weer haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    zo lief van hem, maar ik ben zelf nog nooit in venetie geweest